Goed idee Mama'sbricks.
Heeft iemand een overzicht wie er allemaal mee doen? Dan wil ik wel de kaart invullen. (Als alle namen erop passen)
Het grote Lowlug Friends gebeuren!
- Bricksterdam
- Contacteer:
Overzichtje van mama's bricks was meest recente dat ik zag, Mathijs is erbij gekomen dus dit is het geloof ik...
KoffieMOC
Geert_h
Bricksterdam
Griffon
Trijntje
Eti
Human
Mama's Bricks
Lego RK
LegoMathijs
Je hebt bij omschrijving op formulier meeste ruimte, dus daar kun je iedereen wel noemen.
KoffieMOC
Geert_h
Bricksterdam
Griffon
Trijntje
Eti
Human
Mama's Bricks
Lego RK
LegoMathijs
Je hebt bij omschrijving op formulier meeste ruimte, dus daar kun je iedereen wel noemen.
- LegoMathijs
- Premium
- Contacteer:
De groenstrook vóór de weg heb ik aangepast naar 1 hoogtegeert_h schreef: ↑zo aug 20, 2023 8:37 am Met pins kunnen we de layout wat beter op elkaar laten aansluiten in de hoogte. Zelf gebruik ik onderdeel 43093, axle 1L with pin voor te koppelen. Komen ze goed van op dezelfde hoogte te liggen en makkelijk in elkaar te schuiven.
Wat mij wel opvalt is dat jouw groen op 5 plates hoog ligt, terwijl mils 4 plates hoog voor schrijft. Voor het gedeelte achter de stoep zie ik daar niet gelijk een probleem in wanneer je een andere hoogte hebt dan de buren, maar met de groenstrook voor de weg zou 1 hoogte wel mooier zijn (en dat lijkt mij ook een stuk minder aanpaswerk dan het stuk achter de stoep).

Goed bezig! Ik begin steeds meer uit te kijken naar hoe het eruit ziet als 1 geheel.
Hoeveel baseplates lengte hebben we nu in totaal?
(Mijn deel is 8 breed)
(Mijn deel is 8 breed)
- Bricksterdam
- Contacteer:
Als er verder geen wijzigingen zijn tov de post van mama's bricks tel ik 33 in lengte, inclusief LegoMathijs
Ruim 8 meter, prima layout
99 baseplates 
De layout is 3 baseplates diep.
De layout is 3 baseplates diep.
- LegoMathijs
- Premium
- Contacteer:
Ben ook benieuwd hoe onze layout er in z'n totaliteit uit gaat zien! 

Ik heb nog een voertuigje gemaakt
Eh, zogenaamd wel , ja. Ophangen aan vissnoer lijkt me een slecht plan
Nou hier komen wel wat nostalgische onderdelen voorbij zeg. Je hebt je uitgeleefd 

- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Echt een heel gaaf voertuig!
Friends Timecruisers?
Friends Timecruisers?

- LegoMathijs
- Premium
- Contacteer:
Heel gaaf!
Herken er meteen de Time Cruisers set in!

Time cruzers meet friends.
Ook mijn bos/outdoor stuk is af.

(klik = naar de Flickr map)
De tokkelbaan werkt. Niet helemaal ideaal, maar hij doet ut. Het is al met al toch een aardig vol kijkplaatje geworden.
Voor de reclame zijn mijn foto's een tikkie laat, sorry daarvoor. Afbouwen had voorrang boven plaatjes schieten.

(klik = naar de Flickr map)
De tokkelbaan werkt. Niet helemaal ideaal, maar hij doet ut. Het is al met al toch een aardig vol kijkplaatje geworden.
Voor de reclame zijn mijn foto's een tikkie laat, sorry daarvoor. Afbouwen had voorrang boven plaatjes schieten.
Erg leuk, veel plezier van het weekend.
@koffiemoc: wat een fantastische layout!
Zoveel details om naar te kijken!
Zoveel details om naar te kijken!

https://www.youtube.com/watch?v=PzXuyhUWMjU&ab_channel=ErikEtiSmit Hier is een video met beelden van Lowlug XL en Brickshow Baarn.