Het grote Lowlug Friends gebeuren!

Gebruikersavatar
Bricksterdam
Premium
Berichten: 379
Lid geworden op: vr mar 18, 2022 7:59 pm
Locatie: Amstelveen
Contacteer:

Leuk dat er nog aangesloten kan worden, zou ik interesse in kunnen hebben (mits mijn ideeën een beetje passen en ik niet Eti of Griffon voor de voeten looop omdat ik graag tussen stad en bos zou komen). 3 baseplates is voor mij maximum wat ik bij wil dragen.

Hoop niet dat ik er overheen gelezen heb, maar er lijkt nog geen definitief plan voor overgang weg/zandpad. Hier zie ik wel een parkeerplaats voor me. Simpelweg omdat het Amsterdamse Bos hier irl eenzelfde overgang van weg naar bospad heeft en ik losjes dat als inspiratie zou nemen. Ik zou namelijk liefst iets met dieren maken. Een kattenopvang ligt het dichtste bij me, maar zou ook een dierenartspraktijk oid kunnen worden.

Ik gebruik zelf altijd Friends en City dieren door elkaar om veel variatie te hebben. Zou dat hier ook toegestaan zijn of is het net als bij minidolls heel strikt scheiden en alleen Friends?
 
 
 
Gebruikersavatar
LegoRK
Premium
Berichten: 1656
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 5:58 pm
Locatie: Hardenberg
Contacteer:

Leuk dat je wilt aansluiten Bricksterdam!
Goed idee voor een overgang van verhard naar onverharde weg.
Ik denk dat er geen bezwaar is om diverse dieren te gebruiken. De "beperking" is alleen voor mini dolls omdat het een Friends layout is.
Een dierenartsenpraktijk lijkt mij wel het leukst omdat je dan verschillende dieren kunt neerzetten, maar het blijft jouw deel, dus wat jij graag wilt is prima.

Super tof dat er zoveel mensen hieraan deelnemen! Dat gaat een toffe layout worden.

Ik heb besloten de weg in mijn deel naar voren te schuiven, dus hoeft daar geen aanpassing voor te komen bij een naast gelegen stuk.
Gebruikersavatar
LegoRK
Premium
Berichten: 1656
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 5:58 pm
Locatie: Hardenberg
Contacteer:

Even een plaatje voor het idee. Dit moet het ongeveer worden wat de indeling betreft.
 
Bijlagen
IMG_20230315_110900722_copy_1024x797.jpg
IMG_20230315_110900722_copy_1024x797.jpg (228.06 KiB) 2102 keer bekeken
Gebruikersavatar
sanderkoenen
Kopen!
Berichten: 4103
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:14 am
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

Dat ziet er al leuk uit!  :duim:
 
 
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Volgens mij hadden we eigenlijk afgesproken dat er vóór de weg een strookje groen is, en áchter de weg een lichtgrijze stoep loopt. Is dat voor jou te doen, LegoRK?


Het idee is alleen minidolls, en dan mag het zowel stad als natuur of fantasy (elves) zijn. Voor de aansluiting hadden we eigenlijk bedacht dat ik een driesprong maak, zodat de weg voorlangs op een T-splitsing uitkomt met een weg die van voor naar achter loopt. Maar ik moet nog kijken of dat mij inderdaad lukt qua parts, dus als @Bricksterdam de weg op een parkeerplaats wil laten eindigen voor de overgang met de natuur, dan verzin ik wel wat anders!

(en ja, welke diertjes je gebruikt mag je zelf weten!)

 
Laatst gewijzigd door eti op wo mar 15, 2023 12:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bricksterdam
Premium
Berichten: 379
Lid geworden op: vr mar 18, 2022 7:59 pm
Locatie: Amstelveen
Contacteer:

Ik kom er later bij, ik wil zeker je plannen niet doorkruisen Eti. Misschien is het te combineren met elkaar? Jij na Griffon met een driesprong/kruising. Maar dan niet alleen tak naar links en rechts maar ook rechtdoor waar de parkeerplaats dan zou komen? Zonde om je hele idee om te gooien als het met een kleine aanpassing ook lukt.
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Nou ja, mijn idee was dat ik langs die dwarsweg een rijtje huizen zou zetten in Friends-stijl, met achtertuinen, en dat die achtertuin dan de overgang naar het bos wordt. Met hier en daar een elfje uit het bos en een kindje uit een huis die over het hekje naar elkaar kijken, zoiets.

Maar dat idee heb ik pas afgelopen zondag bedacht en nog geen centimeter van gebouwd, dus het hoeft absoluut niet.

Hoe zie jij die parkeerplaats voor je, zou die 3 baseplates diep zijn of alleen de voorste baseplate beslaan?
Gebruikersavatar
Bricksterdam
Premium
Berichten: 379
Lid geworden op: vr mar 18, 2022 7:59 pm
Locatie: Amstelveen
Contacteer:

Ik dacht achterste baseplate een gebouw, nog even in midden laten wat het precies gaat worden. Vooral veel groen er ook omheen (laag: planten, struiken, heggen, echt de overgang tussen bebouwde kom en bos zeg maar) misschien wat kleine hoogteverschilletjes met heuveltjes en met name de middelste baseplate daarvoor gebruiken met paadje van parkeerplaats naar gebouw. Parkeerplaats even kijken wat past en om me heen zit maar zou misschien nog voorste 8 studs ofzo van middelste baseplate kunnen zijn. En vanaf die parkeerplaats zou er dan bospaadje uit kunnen komen, met routeborden/bewegwijzering was de eerste ingeving.

Het klinkt mij als dat onze plannen prima naast elkaar kunnen bestaan...
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Nee, want ik wou op de middelste en achterste baseplate huizen met een achtertuin die aan het bos grenst, dus dat gaat niet samen. Maar ik zou zeggen : Bouw jouw plan, ik verzin wat anders, geen probleem
Gebruikersavatar
Bricksterdam
Premium
Berichten: 379
Lid geworden op: vr mar 18, 2022 7:59 pm
Locatie: Amstelveen
Contacteer:

Help ik je dan door omgeving wat bosachtiger te maken, meer richting bomen te gaan, hoger groen etc?
Gebruikersavatar
Human
Premium
Berichten: 1620
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 10:23 pm
Contacteer:

Ik heb overigens wel interesse om mee te doen, ik houd het vooralsnog op een uitbreiding met wat huizen en / of winkels, laten we zeggen 3 x 3. Ik moet alleen dan nog wat van die 2x4 tiles met witte strepen zien te scoren.
Gebruikersavatar
Mama'sBricks
Premium
Berichten: 196
Lid geworden op: vr mar 18, 2022 11:10 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Leuk plan Bricksterdam! Ik lees dat jij en Eti er uit gaan komen! Hou in je achterhoofd dat de paarden waarschijnlijk vanuit de manege naar het bos willen kunnen lopen.

Top Lego RK! Fijn dat je de weg wilt verplaatsen!

Leuk Human dat je mee wilt doen!!! 9 baseplates in het stadje?
Er zijn meer mensen die nog aan 2x2 DBG tegels moeten komen dus wellicht is het handig om tzt wat samen te gaan bestellen....
Gebruikersavatar
Bricksterdam
Premium
Berichten: 379
Lid geworden op: vr mar 18, 2022 7:59 pm
Locatie: Amstelveen
Contacteer:

Goed dat je het even meldt van paarden paadje, hou er rekening mee.
Gebruikersavatar
LegoRK
Premium
Berichten: 1656
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 5:58 pm
Locatie: Hardenberg
Contacteer:

@Human bedoel je die 2x4 tiles voor de weg? Ik heb het middelste stuk op zn zij gebouwd dus het zijn gewoon 1x4 plates.

Ik kan de stoep nog wel naar de andere kant brengen. Goed dat je t nu zegt. (Dan als ik alles al klaar zou hebben)
Gebruikersavatar
Human
Premium
Berichten: 1620
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 10:23 pm
Contacteer:

Dat gesnot was mij niet opgevallen, dan kom ik er wel uit :duim:
Gebruikersavatar
Trijntje
Premium
Berichten: 363
Lid geworden op: wo nov 11, 2020 4:25 pm
Contacteer:

De weg vooraan vind ik erg handig, een half meer echter niet.
Stel dat 1 helft toch op het laatste moment uitvalt (niet kan komen), dan zit de ander met een half stuk water.
Bovendien wordt het heel erg moeilijk om 2 “soorten” water naadloos op elkaar aan te sluiten zonder dat dit opvalt (een weiland is makkelijker), iedereen heeft zo zijn manier hoe die water creëert.
Zelf wilde ik eigenlijk zo’n waterpartij in zijn geheel in mijn layout opnemen.
Een half watertje zie ik zelf niet zo zitten.

Voor wat betreft de vaste afspraken:
ik mis nog een paar standaards:
(om alles mooi op elkaar te kunnen aansluiten)
- de hoogte van de weg
- de hoogte van de rest (zijkanten van de layouts)
(binnen in je eigen stuk kun je natuurlijk zo hoog of laag als je wilt, zolang het aan de zijkanten maar klopt)

Dat is wel handig om te weten, anders wordt het zo’n hoekig  verspringend geheel als dat niet netjes aansluit.



 
 
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

LegoRK schreef: vr sep 23, 2022 5:47 pm
Afbeelding
 

 
We hadden dit. Groen = MILS dus baseplate plus brick plus groene plate. Dit geldt ook voor de twee achterste baseplate. De weg is baseplate plus brick. Maar Zie ik het goed dat de stoep baseplate plus brick plus plate plus tile is? Waarom? Doen we dat echt? 

 
Gebruikersavatar
LegoRK
Premium
Berichten: 1656
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 5:58 pm
Locatie: Hardenberg
Contacteer:

Dat is handiger tegelen en makkelijker bouwen. Een brick voor de hoogte, plate erop en daar tegels overheen. Anders moet je de hoogte in met plates of de hele stoep (onder de tegels) helemaal dicht bouwen met bricks.
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Ik vind het prima, maar dan moeten we dat wel allemaal doen. Mij lijkt twee randjes smalle plates, één brede plate en dan tegels ook geen moeite hoor, maar goed: De stoep ligt dus op MILS+1 en de weg op MILS-1?

Dat biedt overigens wel weer kansen voor rolstoel / fiets / auto opritten voor de stoep, die kun je met cheeseslopes maken, die zijn 2 plates hoog.
Gebruikersavatar
Bricksterdam
Premium
Berichten: 379
Lid geworden op: vr mar 18, 2022 7:59 pm
Locatie: Amstelveen
Contacteer:

Vraag voor: koffiemoc, geert_h en aliencat:
afspraak is zandpad 8 breed en tan
Hoe hoog laat ik deze beginnen? Wat oneffenheden (kuil, hobbeltje) dat het af en toe een plate lager of hoger is kan natuurlijk, maar uitgangspunt gelijk aan weg?

En welke stud laten beginnen/aansluiten? Ook hier is wat kronkelingen realistisch, maar wel nodig dat we het van onze buren weten. Zal ik 13e tm 20ste stud starten? Dat is halverwege rijbaan...
Gebruikersavatar
geert_h
Premium
Berichten: 1471
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:00 am
Contacteer:

Conform het mils principe ligt het zandpad op dezelfde hoogte als het gras, maar aangezien ik nog moet beginnen, ben ik nog flexibel.
Gebruikersavatar
Bricksterdam
Premium
Berichten: 379
Lid geworden op: vr mar 18, 2022 7:59 pm
Locatie: Amstelveen
Contacteer:

Ik ben ook pas heel grof de basismaten aan het uitwerken dus net zo flexibel nog.

Ik kwam op die hoogte omdat ik in voorste groenstrook ca 4 breed een ruiterpaadje ga laten lopen naar het zandpad toe (begin deze op eigen plate). Wilde deze met groene wedge plates op 'grashoogte' wat vorm geven, vandaar dat ik aan deze hoogte dacht.
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

LegoRK schreef: za sep 17, 2022 1:28 pm Richtlijnen Friends MILS systeem:
Diepte landschap 3 baseplates (32x32 studs)
De aansluiting van de weg is op de middelste baseplate
Breedte van de weg is 8 studs
Breedte van de weg in de stad is 16 studs

Kleuren:
Algemeen landschap Groen
De weg Tan
De weg in de stad   DBG (dark bluish gray)
en de stoep   LBG (light bluish gray)
Water   Blauw
Afbeelding

Moeten we nog even kijken hoe we de overgang van de weg doen (van stad naar zandweg), maar daar komen we wel uit.
Dit is mijn voorstel waar we vanuit kunnen gaan. Uiteraard mogen er altijd op- of aanmerkingen komen zodat iedereen die wil mee kan bouwen.
 
 
 
 
 
 
 

 
Dit was zandpad, idd even hoog als het gras
 
Gebruikersavatar
koffiemoc
Premium
Berichten: 435
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 12:54 pm
Contacteer:

@Bricksterdam: zoals je voorstelt is precies zoals op de foto van Eti en lijkt me helemaal prima. De overgang komen we wel uit. In de Nederlandse praktijk staat er vaak een hekje of voetgangers-slalom-hekje.

En wat betreft cheeseslopes als rolstoeloprit voor de stoep: uit mijn ervaring als rolstoelduwer weet ik dat dat een stevige helling is.  :X Ik zou de voorkeur geven aan de curved slope 2 x iets x 2/3. En eigenlijk is een stoep die maar 1 plate of tile hoger ligt dan het wegdek beter op schaal. Maar we moeten ons niet laten hinderen door al teveel realisme. Vooral de fantasie zijn gang laten gaan denk ik. :D
 
Gebruikersavatar
Bricksterdam
Premium
Berichten: 379
Lid geworden op: vr mar 18, 2022 7:59 pm
Locatie: Amstelveen
Contacteer:

Haha dat slalomhekje had ik al helemaal bedacht om te gaan maken.
voor die slopes misschien de parts die ik hier gebruikt heb voor oprijden erfconstructie? Het is nadrukkelijk hele ruwe eerste schetsversie hoor, kan en gaat vast nog veel veranderen maar beeld is vast duidelijker dan tekst. Moet even kijken of ik t met 1x3 breed wel red, zie al een problematische draaicirkel 🙈
 
 
 
 
Bijlagen
Screenshot_2023-03-16-16-46-43-241-edit_com.miui.mediaeditor.jpg
Screenshot_2023-03-16-16-46-43-241-edit_com.miui.mediaeditor.jpg (572.79 KiB) 1894 keer bekeken
Gebruikersavatar
LegoRK
Premium
Berichten: 1656
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 5:58 pm
Locatie: Hardenberg
Contacteer:

Dat ziet er wel goed uit!
Ik heb bij mijn stoep opritje wel cheese slopes gebruikt. Dat staat wel mooi en neemt niet zoveel ruimte in beslag. Van mij hoeft het niet realistisch of 'praktisch' te zijn.
Gebruikersavatar
Griffon
Premium
Berichten: 234
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 12:49 pm
Locatie: Drachten
Contacteer:

Ik lees nu pas de update van 14 maart  :fluiten:.

Ik ben de afgelopen dagen ook al bezig geweest en kom op 3x3 baseplates qua oppervlakte (i.p.v. 2x3).

Na zondag had ik ook het plan opgevat om een parking in de laatste 16 noppen aan de linkerkant van mijn deel te maken om daar over te gaan op een zandpad en dacht aanvankelijk in conflict te komen met Bricksterdam maar de laatste foto bekijkend zie ik het helemaal zitten (zodoende wordt het niet zo krap in die 16 noppen :D) met dien verstande dat ik de paardendoorgang naar het bos op de midden van de 3 baseplates diep wil gaan maken.
 
 
Gebruikersavatar
Bricksterdam
Premium
Berichten: 379
Lid geworden op: vr mar 18, 2022 7:59 pm
Locatie: Amstelveen
Contacteer:

Meerdere parkeerplaatsen hoeft elkaar totaal niet te bijten. Ik begrijp alleen de paardendoorgang opmerking denk ik niet (of ik begrijp m wel en je wilt op 2 van de 3 plates een weg maken???)
Gebruikersavatar
Griffon
Premium
Berichten: 234
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 12:49 pm
Locatie: Drachten
Contacteer:

Ik denk dat je hem begrijpt :D, layout is 3 baseplates diep, op de helft daarvan (de tweede baseplate dus) aan de linkerzijde wil ik een doorgang maken waar de paarden door kunnen om het bos in te rijden.
Gebruikersavatar
Mama'sBricks
Premium
Berichten: 196
Lid geworden op: vr mar 18, 2022 11:10 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Trijntje schreef: do mar 16, 2023 12:15 am De weg vooraan vind ik erg handig, een half meer echter niet.
Stel dat 1 helft toch op het laatste moment uitvalt (niet kan komen), dan zit de ander met een half stuk water.
Bovendien wordt het heel erg moeilijk om 2 “soorten” water naadloos op elkaar aan te sluiten zonder dat dit opvalt (een weiland is makkelijker), iedereen heeft zo zijn manier hoe die water creëert.
Zelf wilde ik eigenlijk zo’n waterpartij in zijn geheel in mijn layout opnemen.
Een half watertje zie ik zelf niet zo zitten.
 
We hebben besproken wat we zouden kunnen doen als een van ons er niet zou zijn, jij kunt aan het einde van het stadse deel (misschien dat alleen en als jij er niet zou zijn, dan kan ik mn meer deel en boulevard omdraaien (daar hou ik rekening mee) en kan ik ook aan de stadse kant en het einde van de layout.
Bij goede afspraken ben ik van mening dat we prima het water op elkaar kunnen afstemmen en goed kunnen laten overlopen in elkaar.
Ik denk dat dit de kans biedt om een groter meer te kunnen maken wat de diepte en activiteiten "rechtvaardigd " zeg maar.
Maar uiteraard valt er zeker wat voor te zeggen dat het handiger is als iedereen het binnen zn eigen baseplates houd!

Mijn alternatieve plan is om een zwembad te maken. Ik vind een rechthoekige bak niet echt friendsig dus ik moet even gaan kijken hoe ik een leuke vorm kan maken. Ik ben bang dat het op twee baseplates niks wordt en dat ik naar 4 en dus in totaal 9 baseplates moet... En eigenlijk wil ik dat niet.

Ik ga morgen (zondag) even lekker wat proberen en wat "moc-up"jes maken.
@trijntje zou jij je ideeën voor het meer willen delen dmv een schets of een moc-upje oid? 
Voor wat betreft de vaste afspraken:
ik mis nog een paar standaards:
(om alles mooi op elkaar te kunnen aansluiten)
- de hoogte van de weg
- de hoogte van de rest (zijkanten van de layouts)
(binnen in je eigen stuk kun je natuurlijk zo hoog of laag als je wilt, zolang het aan de zijkanten maar klopt)

Dat is wel handig om te weten, anders wordt het zo’n hoekig  verspringend geheel als dat niet netjes aansluit.
​​​​​​- Voor de hoogte van de weg, zie eerder gedeelde afbeelding van de weg (2 plates + tile)

- Hoogte rest je moet uitkomen op MILS hoogte aan de randen van je baseplates behalve de stoep is +1 tile (zie afbeelding van de weg)
Als je dit anders wilt moet je dat overleggen met je buur maar heeft niet de voorkeur want dan kan er niet van plek gewisseld worden of als iemand er niet is. 
Gebruikersavatar
Aliencat
Premium
Berichten: 597
Lid geworden op: za nov 07, 2020 12:24 pm
Contacteer:

Is het de bedoeling dat onze layout ook vanaf de achterkant zichtbaar is?
Gebruikersavatar
Bricksterdam
Premium
Berichten: 379
Lid geworden op: vr mar 18, 2022 7:59 pm
Locatie: Amstelveen
Contacteer:

 Goeie vraag, ik reken op een nee zoals de beurzen waar ik geweest ben, wij kunnen er evt achter staan maar verder wel voor publiek gesloten van die kant en dus ook zodanig afgewerkt.

Ik ga trouwens wel breder dan 1 plaat omdat het te krap was, of ik de "halve" baseplates van 16 breed of volle baseplates 32 breed ga toevoegen moet ik nog even bezien hoe snel pab werkt met groene plates leveren 😅 sluit niet uit dat mijn geduld opraakt en ik verder bouwen wil. In bijlage even bijgeschaafde basis voor mijn buren dat ze beetje idee hebben
 
 
 
Bijlagen
Screenshot_2023-04-01-20-51-04-426-edit_com.miui.gallery.jpg
Screenshot_2023-04-01-20-51-04-426-edit_com.miui.gallery.jpg (590.08 KiB) 1615 keer bekeken
Gebruikersavatar
Trijntje
Premium
Berichten: 363
Lid geworden op: wo nov 11, 2020 4:25 pm
Contacteer:

@ Mama”s Brucks:
Ben nu bezig te puzzelen hoe ik het wil aanpakken, update volgt ergens deze week.

Om misverstanden te voorkomen:
Vooraan beginnen we dus met een strook groen, dan weg, dan stoep en dan de rest?

Is het een idee om een apart topic te maken waar alleen alle harde afspraken in worden vermeld?
Ideeën sparren in dit topic en een duidelijk overzicht in het andere?
Nu staan alle afspraken nogal versnipperd.

edit:
en welke kleur bricks nu vooraan  de zichtzijde van de baseplates?
 
 
Gebruikersavatar
Bricksterdam
Premium
Berichten: 379
Lid geworden op: vr mar 18, 2022 7:59 pm
Locatie: Amstelveen
Contacteer:

@trijntje ik heb gewoon groene bricks aan voorkant gedaan, lijkt mij meest logisch om aan te sluiten bij plates erboven. Groenstrook-weg-stoep is inderdaad de afspraak.

Een afspraken topic zakt ook weer weg tussen andere topics, is sticky reactie bovenaan mogelijk? of een edit van de eerste post met de harde afspraken en overzicht van wie op welke plek komt?
 
Gebruikersavatar
Trijntje
Premium
Berichten: 363
Lid geworden op: wo nov 11, 2020 4:25 pm
Contacteer:

270A3A4D-EE6B-4A59-B0D7-6E4946FB5592.jpeg
270A3A4D-EE6B-4A59-B0D7-6E4946FB5592.jpeg (144.67 KiB) 1571 keer bekeken
 Hierbij mijn idee voor waterpartij;

Linksboven kade/aanlegplaats voor jacht
(Zwarte bricks geven lijn kade aan)

Vooraan de weg volgens afspraak (hier alleen voor het visuele plaatje even met lbg bricks)
T-splitsing naar parkeerplaats.
Verder zandstrand en water, de vorm uiteraard wat natuurlijker.

Afhankelijk van mijn voorraad stenen en energie kan het water breder worden.

Vraagje:
Moet er ook nog een ruiterpad komen?
Mag dat over de groenstrook vooraan?
Zo ja, aansluiting dan midden in de groenstrook (4 breed?)
Of moet dat ruiterpad achter de stoep komen?
(Langs het water dus)
 
 
 
 
 
 
Gebruikersavatar
Bricksterdam
Premium
Berichten: 379
Lid geworden op: vr mar 18, 2022 7:59 pm
Locatie: Amstelveen
Contacteer:

Ruiterpad heb ik (voor mijn deel) met Griffon zo afgesproken omdat hij paarden van manege naar bos wil laten gaan, verder dus geen verplichting. Als je het leuk vindt kun je een pad maken. Het lijkt mij voor iedereen wel het leukst dat we buiten groenstrook/weg/stoep elkaar zoveel mogelijk de ruimte geven en niet teveel aanvullende afspraken maken.
 
Gebruikersavatar
Mama'sBricks
Premium
Berichten: 196
Lid geworden op: vr mar 18, 2022 11:10 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Fijn om te zien wat je ideeën zijn @trijntje!
Heel duidelijk zo, veel groter dan ik verwacht had!
Gebruikersavatar
Mama'sBricks
Premium
Berichten: 196
Lid geworden op: vr mar 18, 2022 11:10 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Ik heb van mijn man voor mn verjaardag het beste cadeau ever gekregen, een heel weekend vrij zonder huishouden en kids!!!
Dus ik heb dit weekend heeeerlijk kunnen bouwen!!!
Ik ben voor het zwembad gegaan dat kan ik opzich overal tussen.
Erg happy met hoe veel ik heb kunnen doen in een weekend!
 
 
Bijlagen
_20230402_231124.JPG
_20230402_231124.JPG (1.55 MiB) 1506 keer bekeken
Gebruikersavatar
Bricksterdam
Premium
Berichten: 379
Lid geworden op: vr mar 18, 2022 7:59 pm
Locatie: Amstelveen
Contacteer:

Is mooi aan het worden @mama's bricks, echt al flink op kunnen schieten in paar dagen. Door hier en op discord de vooruitgang van sommigen te zien brn ik gisteren vast aan experimenteren gegaan met het gebouw maar gaat ook weer om de nodige parts orders vragen zoals ik het nu in mijn hoofd heb dus zal tijdje gaan duren. Hopelijk kan ik op komende meeting wat concreter dingen laten zien 😉

Wel vraagje nav foto's: zijn de sets tijdelijk? Ik ging uit van 100% moc, maar als ik ook auto's uit sets mag gebruiken zou dat een opluchting zijn. Dat is niet bepaald mijn specialiteit 😇
Gebruikersavatar
geert_h
Premium
Berichten: 1471
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:00 am
Contacteer:

Volgens mij was er afgesproken dat het geen probleem is om er wat van een set tussen te doen, maar persoonlijk vind ik het wel leuk om er dan op zijn minst wat kleine aanpassingen aan te doen of kleuren te vervangen. Anders bied rebrickeble ook nog genoeg inspiratie.
Plaats reactie