Een paar standaardfunctionaliteiten
- Stuifzand
- Site Admin
- Contacteer:
Eerst wil ik je graag wijzen op de V&A, hier staat de standaardfunctionaliteit van PHPBB (de software waar dit forum op draait) beschreven.
Je vindt de link linksboven in je scherm.
Helemaal in de linkerhoek staan de “snelle links”, hier vind je links naar handige overzichten.
Daarnaast heb je in je gebruikerspaneel een heleboel instellingen voor je account, maar de meest voor de hand liggende is toch wel het instellen van je forumtaal (Nederlands of Engels) en het instellen van je tijdzone.
Je vindt dit via de Algemene Gebruikersinstellingen
Nog een fijne functie is de Dark Mode
Via het lampje/maantje rechtbovenin kun je schakelen.
..
Je vindt de link linksboven in je scherm.
Helemaal in de linkerhoek staan de “snelle links”, hier vind je links naar handige overzichten.
Daarnaast heb je in je gebruikerspaneel een heleboel instellingen voor je account, maar de meest voor de hand liggende is toch wel het instellen van je forumtaal (Nederlands of Engels) en het instellen van je tijdzone.
Je vindt dit via de Algemene Gebruikersinstellingen
Nog een fijne functie is de Dark Mode
Via het lampje/maantje rechtbovenin kun je schakelen.
..
Kan Sander weer elke ochtend iedereen feliciteren
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Alvast gefeliciteerd!
De quickreply is een mooie toevoeging. Anders moest je eerst op een knop drukken en dan pas typen. Dit is fijner.
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat dit geen knoppenbalk meer is. Dat klikte toch wat sneller dan nu elke keer het menu openklappen. Na het lezen van een topic klikte ik op het oude forum weer meteen op ongelezen berichten om zo verder te gaan.
Ik weet het kleine moeite maar toch.
Ah mooi, deze optie wilde ik nog voorstellen want inderdaad nu weer helemaal naar boven en dan via het menu werk wel maa ris wat omslachtig.
Is er nog ergens een overzichtje (bij het reactieveld) te vinden waar ik die legosmiley's kan toevoegen?
Via de volledige bewerker staan ze boven het antwoordvak.
Of er rechts van, het hangt een beetje van je browser af denk ik.
Bedankt! Op die knop had ik nog niet gedrukt
- MinifigMan
Is het ook mogelijk om mentions te doen? Bijvoorbeeld @Stuifzand? Soms heb je namelijk niet echt een quote nodig.
Dat is al een heel uitgebreid topic geweest. Heel veel mensen (zoals ik) missen dat totaal niet maar er zijn er ook genoeg die dat wel zouden willen.
Concreet, het is er niet en als jij iets mooi vindt dan kun je dat ook aangeven via een berichtje met bv een
Concreet, het is er niet en als jij iets mooi vindt dan kun je dat ook aangeven via een berichtje met bv een
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
En dat is?
even eentje random van een andere site geleend
Ja deze, maar dan met een legohoofd.
Te gebruiken als je vraagt wie er nog problemen heeft met afolshopping badge/email, waarop tig mensen die beter hadden kunnen weten/lezen vrolijk melden dat er bij hen geen enkel probleem is.
Te gebruiken als je vraagt wie er nog problemen heeft met afolshopping badge/email, waarop tig mensen die beter hadden kunnen weten/lezen vrolijk melden dat er bij hen geen enkel probleem is.
- Bishons
- Contacteer:
@Drifting sands: My translate doesn't work either. When I'm logged out it's in English and when I log in it's in Dutch. My language has been changed to English already? Anything you can do about that?
@Drifting sands ???
Oh mijn hemeltje, een letterlijke Engelse vertaling van stuifzand
Maar goed, in de profiel/foruminstellingen kun je je taal wijzigen.
https://lowlug.com/forum/ucp.php?i=ucp_ ... e=personal
Wellicht helpt dat.
Oh mijn hemeltje, een letterlijke Engelse vertaling van stuifzand
Maar goed, in de profiel/foruminstellingen kun je je taal wijzigen.
https://lowlug.com/forum/ucp.php?i=ucp_ ... e=personal
Wellicht helpt dat.
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Het is ook een Nederlands forum he. Dus hij helpt je integreren .
Wat is het probleem dan, forumtaal wijzigen helpt niet met berichten vertalen mag ik hopen.
Bijzonder probleem inderdaad.
Misschien taal op Nederlands zetten?
Graag gedaan. Soms een beetje out of de box denken kan helpen.