Als je voor 1 december al een account op Lowlug had, dan heb je dat hier ook. Je account is mee over gezet.
Je hoeft dus geen nieuw account aan te maken.
Wachtwoorden zijn versleuteld in de database en kunnen daarom niet mee over gezet worden.
Daarom moet je je wachtwoord opnieuw instellen.
Inloggen
Onderaan deze pagina zie je een inlogvak, met daarbij ook de term “wachtwoord vergeten”.
Klik daarop en volg de instructies.
Geen e-mail?
Er is op dit moment een technisch probleem met het verzenden van emails voor de password reset. Dat wordt wel opgelost, maar niet vandaag.
Mocht je niet binnen een kwartier een mail krijgen van het forum (check ook even je spambox) om je password te resetten, neem dan even contact op met mij.
Dat kan via het contactformulier op de site, of mag ook via (prive)whatsapp als je mijn nummer hebt.
In dat geval verander ik je wachtwoord handmatig, waarna je na inloggen zelf een nieuw wachtwoord aan kunt maken.
Je wachtwoord wijzigen kan in je gebruikerspaneel.
Dat vind je na inloggen rechtsboven in het scherm.
Onder het tabblad Profiel -> Wijzig Accountinstellingen kun je je wachtwoord wijzigen.
Als je dat gedaan hebt, pas dan meteen even de grootte van je Avatar/Profielplaatje aan naar 100x100 px. Je doet daarmee iedereen een groot plezier en voorkomt dat ik dat allemaal handmatig moet gaan doen voor iedereen.
Die functie vind je ook in je gebruikerspaneel, onder het tabblad Profiel. -> Wijzig Avatar
Inloggen en je wachtwoord resetten
- MOCkingBird
- Premium
- Contacteer:
gelukt, geloof ik.
In de uitleg hierboven staat dat je onderaan pagina inlog/registratie ziet. Maar ik zag dat bovenaan.
en na reset password moet je nog inloggen.
In de uitleg hierboven staat dat je onderaan pagina inlog/registratie ziet. Maar ik zag dat bovenaan.
en na reset password moet je nog inloggen.
Laatst gewijzigd door MOCkingBird op za dec 04, 2021 1:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- MOCkingBird
- Premium
- Contacteer:
ik denk het. Het enige wat op inloggen/aanmelden leek stond bovenaan in de header (waar nu mijn username staat).
- Stuifzand
- Site Admin
- Contacteer:
Dat is die knop.
Dat gaat ook, maar mij leek onderaan makkelijker omdat daar meteen die link staat.
Ik ben trouwens superblij dat tot nu toe eigenlijk iedereen die mail krijgt
Ik had gerekend op een heel weekend wachtwoorden toekennen
Dat gaat ook, maar mij leek onderaan makkelijker omdat daar meteen die link staat.
Ik ben trouwens superblij dat tot nu toe eigenlijk iedereen die mail krijgt
Ik had gerekend op een heel weekend wachtwoorden toekennen
Top gelukt weer bedank voor alle moeite
- swandutchman
- Premium
- Contacteer:
Ook weer gelukt! (denk ik)
Ik vind het best wel een genot dit forum
Dankzij Workfromtheheart ben ik ook weer van de partij
- workfromtheheart
- Site Admin
- Contacteer:
Maar TAFOL, jij gaat vrijwillig met Ruud in één auto zitten...
Vandaar dat ik weet dat er een invasie komt. Als ik nog langer in die auto had gezeten, was ik misschien ook zo geworden.
Wel fijn voor de levendigheid. Welkom stuiterbal.
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Ook weer gelukt. En dat zonder de handleiding te lezen. Sorry nniet mijn sterkste punt hehe
Hello we finally made it! Great to be back.
:lurk: Great smiles!
:lurk: Great smiles!
De smileys waren er op het ouwe nieuwe forum ook al. De enige reden om een migratie goed te keuren is als deze mee kunnen.
- The_Blue_Budgie
- Premium
- Contacteer:
Heel erg bedankt voor de hulp!