[Algemeen] Films/TV-series (trailers en (spoiler)discussies)

Gebruikersavatar
TAFOL
Premium
Berichten: 1509
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 3:49 pm
Contacteer:

Naast mijn LEGO-hobby ben ik ook nog eens filmgek. Ik vind het geweldig om de discussies in Hollywood te volgen (en dan heb ik het niet over gossip over die danwel die acteur/actrice, maar meer over welke films er gepland/gefilmd zijn/worden door bekende studio's als Disney/Warner Bros/Universal Studios en dergelijke).

Nu dacht ik dat het wel cool zou zijn om een centraal topic aan te maken waarin ik gewoon schaamteloos trailers voor films/tv-series kan plempen zonder dat het topic over maar 1 film hoeft te gaan. Dus here you go (er is natuurlijk altijd ruimte voor degenen die aparte topics willen aanmaken voor bijvoorbeeld de Star Wars-films).
Gebruikersavatar
TAFOL
Premium
Berichten: 1509
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 3:49 pm
Contacteer:

Om maar gelijk af te trappen: Op 17 november komt er op Disney+ de LEGO Star Wars Holiday Special. Nadat ze een speciaal kristal in de Jedi Tempel vindt, wordt Rey door de tijd geslingerd en herleeft ze speciale momenten uit het verleden. Red ze het echter nog op tijd om met haar vrienden Life Day te vieren? Bekijk hierbij alvast de trailer:

https://www.youtube.com/watch?v=-bZxO5Dn9x0
Gebruikersavatar
sanderkoenen
Kopen!
Berichten: 4103
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:14 am
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

Dat lijkt mij toch wel leuk om te zien!
Gebruikersavatar
Human
Premium
Berichten: 1620
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 10:23 pm
Contacteer:

dit gaat volgens mij helemaal nergens over, dus deze ga ik kijken ? 
Gebruikersavatar
aawsum
Premium
Berichten: 2334
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:00 am
Contacteer:

Gaaf, leuke trailer ook.
Gebruikersavatar
Twan
Premium
Berichten: 682
Lid geworden op: di nov 10, 2020 2:31 pm
Contacteer:

Die lijkt mij ook zeker gaaf! Leuke knipoog ook naar de oude holiday special!
Gebruikersavatar
TAFOL
Premium
Berichten: 1509
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 3:49 pm
Contacteer:

Nieuwe foto's voor de Disney+-serie Wandavision:

https://media.comicbook.com/2020/11/wandavision-marvel-disney-1-1244255.jpeg?auto=webp&width=800&height=533&crop=800:533,smart
https://media.comicbook.com/2020/11/wandavision-marvel-disney-2-1244256.jpeg?auto=webp&width=800&height=533&crop=800:533,smart
https://media.comicbook.com/2020/11/wandavision-marvel-disney-3-1244257.jpeg?auto=webp&width=800&height=533&crop=800:533,smart
https://media.comicbook.com/2020/11/wandavision-marvel-disney-4-1244259.jpeg?auto=webp&width=800&height=533&crop=800:533,smart
https://media.comicbook.com/2020/11/wandavision-marvel-disney-5-1244260.jpeg?auto=webp&width=800&height=533&crop=800:533,smart
https://media.comicbook.com/2020/11/wandavision-marvel-disney-6-1244261.jpeg?auto=webp&width=800&height=534&crop=800:534,smart

Bron
Gebruikersavatar
Barthezz_Brick
Premium
Berichten: 396
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:19 am
Contacteer:

Persoonlijk kijk ik ook naar de bekende pulp en toppertjes. Ik maak er verder alleen een sport van om de films te zoeken die niet bekend zijn, maar dat zeker wel verdienen.
Dus als je nog wat goede films zoekt die niet bekend zijn bij het grote publiek, maar je wel op het puntje van je stoel laten zitten (sommige, andere zijn gewoon heel goed):

- North Face/ Der nordwand
- Max Manus
- Assembly
- Agora

Heb nog wel een lijstje van minimaal 20pareltjes. Eerst maar eens zien hoe deze bevallen :wink:
Gebruikersavatar
ggj
Berichten: 544
Lid geworden op: zo nov 15, 2020 9:27 am

Vanochtend de Star Wars: Clone Wars (2008) film gekeken. Wil de gelijknamige serie nog eens volgen (had al een aantal afleveringen gekeken) dus deze moest dan ook.

[spoiler]En voor The Mandalorian ook wel leuk om volledig bij te zijn[/spoiler]
Gebruikersavatar
sanderkoenen
Kopen!
Berichten: 4103
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:14 am
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

Dan raad ik je ook aan om Star Wars Rebels te kijken.  
Gebruikersavatar
ggj
Berichten: 544
Lid geworden op: zo nov 15, 2020 9:27 am

Dat is eigenlijk de reden dat ik Clone Wars wil kijken, want die komt voor Rebels ? 
Gebruikersavatar
Bricknook
Premium
Berichten: 428
Lid geworden op: za nov 14, 2020 11:02 am

Check dan ook deze lijst:
https://www.starwars.com/news/star-wars-the-clone-wars-chronological-episodeorder
The Clone Wars bestaat uit 7 seizoenen, maar als je die van voor tot achter kijkt, spring je van hot naar her in de tijdlijn. Met behulp van bovenstaande lijst, kun je alles op chronologische volgorde bekijken.
Gebruikersavatar
ggj
Berichten: 544
Lid geworden op: zo nov 15, 2020 9:27 am

Dank je! ? 
Gebruikersavatar
sanderkoenen
Kopen!
Berichten: 4103
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:14 am
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

Ik ben bijna klaar met Star Wars Rebels. 
Dat is echt een geweldige serie.  
Gebruikersavatar
Raven
Premium
Berichten: 4121
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:25 am
Locatie: Zaandam
Contacteer:

[spoiler title="Dus....."]

[/spoiler]
Gebruikersavatar
TAFOL
Premium
Berichten: 1509
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 3:49 pm
Contacteer:

Voor de nostalgie-fans onder ons komt volgend jaar een nieuwe Tom & Jerry-film. In de stijl van Who Framed Roger Rabbit, toont deze film hoe Tom en Jerry elkaar voor het eerst ontmoeten en hoe ze hun rivaliteit zijn gestart. Vanaf 5 maart 2021 draait deze film in de bios en hieronder kun je alvast de eerste trailer bekijken:

https://www.youtube.com/watch?v=kP9TfCWaQT4
Gebruikersavatar
sanderkoenen
Kopen!
Berichten: 4103
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:14 am
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

Gisteren heb ik Star Wars Rebels afgekeken.
Dat laatste seizoen was echt fantastisch!  
Gebruikersavatar
aawsum
Premium
Berichten: 2334
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:00 am
Contacteer:


Geplaatst door: @tafol

Voor de nostalgie-fans onder ons komt volgend jaar een nieuwe Tom & Jerry-film. In de stijl van Who Framed Roger Rabbit, toont deze film hoe Tom en Jerry elkaar voor het eerst ontmoeten en hoe ze hun rivaliteit zijn gestart. Vanaf 5 maart 2021 draait deze film in de bios en hieronder kun je alvast de eerste trailer bekijken:

Oh wow, ik heb echt zoveel video's met die 2 gappies. Geweldig wordt dat !
Oh die trailer is echt geweldig, KIJKEN  
[spoiler]Sorry, nostalgie dingetje [/spoiler]
Gebruikersavatar
WvdP
Site Admin
Berichten: 691
Lid geworden op: wo nov 04, 2020 5:08 pm
Locatie: in de buurt van Leiden

Ik vrees dat ik voor deze film wel met de kinderen naar de bioscoop wil  
Gebruikersavatar
Raven
Premium
Berichten: 4121
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:25 am
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Aflvering 4 whieeeeeeeeeeee
Gebruikersavatar
Large
Premium
Berichten: 761
Lid geworden op: za nov 07, 2020 12:05 pm
Locatie: Berkel


Geplaatst door: @raven

Aflvering 4 whieeeeeeeeeeee

[spoiler title="Mandalorian spoiler"]Leuke aflevering! En zaten ze daar nou Snokes te klonen?  Kan niet wachten op de volgende, want dan komt Ashoka [/spoiler]
Gebruikersavatar
Aangord
Premium
Berichten: 1078
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 8:55 am
Contacteer:

[spoiler]ook wel beter bekend als baby yoda gaat naar school[/spoiler]
Gebruikersavatar
Large
Premium
Berichten: 761
Lid geworden op: za nov 07, 2020 12:05 pm
Locatie: Berkel

[spoiler title="Mandalorian spoiler"]En macarons zijn nu canon dus [/spoiler]
Gebruikersavatar
aawsum
Premium
Berichten: 2334
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:00 am
Contacteer:

I am lost
Gebruikersavatar
Aangord
Premium
Berichten: 1078
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 8:55 am
Contacteer:

@Large 

[spoiler title="mandalorian"]maar dan wel van blauwe melk [/spoiler]
Gebruikersavatar
Human
Premium
Berichten: 1620
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 10:23 pm
Contacteer:

Het was een leuke aflevering, maar wel wat afgeraffeld vond ik.

  • [spoiler]hallo mijn voertuig is zo goed als stuk, reparatie gaat wel even duren,  dan vallen we gewoon ongepland een basis aan voor de veiligheid van de planeet en als we ontsnappen is je voertuig zo goed als heel... [/spoiler]


Het lijkt in 2 uurtjes af te spelen,  maar misschien was de reis er heen wel 2 weken. 
Gebruikersavatar
ggj
Berichten: 544
Lid geworden op: zo nov 15, 2020 9:27 am

Dat vond ik ook vreemd

[spoiler title="Mandalorian"]Volgens mij wilt de Empire nieuwe Siths maken met het bloed van The Child. Vind het wel een mooi idee voor een nieuw SW verhaal. Heeft Jon Favreau goed gedaan![/spoiler]
Gebruikersavatar
Aangord
Premium
Berichten: 1078
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 8:55 am
Contacteer:

Dat is heel normaal hoor in starwars om geen tijdsindicatie /reisduur weer te geven of vermelden.

Het voordeel voor script en scenario schrijvers is dan ook dat je daar geen fouten mee kan maken.
En 2 weken reizen is saaaaaaai. Actie, skip reizen, door naar volgende lokatie en meer actie!
Gebruikersavatar
ggj
Berichten: 544
Lid geworden op: zo nov 15, 2020 9:27 am

Misschien hebben ze eerst de hele aanval nog voorbereid maar lieten ze dat niet zien. 1 simpel shotje had dat duidelijk kunnen maken en hadden we hierover nu niet zitten te discussiëren ? 

[spoiler title="Foutje"]Hadden jullie rond 18:54 die film crew member gespot? Las het op IMDb maar is om een of andere reden weer weggehaald[/spoiler]
Gebruikersavatar
Human
Premium
Berichten: 1620
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 10:23 pm
Contacteer:


Geplaatst door: @aangord

Dat is heel normaal hoor in starwars om geen tijdsindicatie /reisduur weer te geven of vermelden.

Het voordeel voor script en scenario schrijvers is dan ook dat je daar geen fouten mee kan maken.
En 2 weken reizen is saaaaaaai. Actie, skip reizen, door naar volgende lokatie en meer actie!

Ben ik mee eens hoor, heb al weet ik niet hoeveel Star Wars episodes van series/films gekeken, dus dat reizen stoor ik me niet aan. Maar dit had gewoon iets beter uit gewerkt kunnen worden. [spoiler]En was het nou zo'n gevaar voor de planeet als je het met 4 man ongedaan kunt maken ;) [/spoiler]

Wel benieuwd naar komende vrijdag
Gebruikersavatar
ggj
Berichten: 544
Lid geworden op: zo nov 15, 2020 9:27 am

[spoiler title="The Mandalorian S2E5"]We zijn weer een stuk wijzer geworden. Goede aflevering! [/spoiler]
Gebruikersavatar
Large
Premium
Berichten: 761
Lid geworden op: za nov 07, 2020 12:05 pm
Locatie: Berkel

[spoiler title="The Mandalorian S2E5"]Baby Yoda heeft een naam! Grogu, weird maar klinkt ok. En hij blijkt al een tijdje getraind te zijn op Coruscant, who knew?! En Ashoka uiteraard, omg! Thrawn?! Wait whut?![/spoiler]
Gebruikersavatar
ggj
Berichten: 544
Lid geworden op: zo nov 15, 2020 9:27 am


Geplaatst door: @large

[spoiler title="The Mandalorian S2E5"]Baby Yoda heeft een naam! Grogu, weird maar klinkt ok. En hij blijkt al een tijdje getraind te zijn op Coruscant, who knew?! En Ashoka uiteraard, omg! Thrawn?! Wait whut?![/spoiler]

[spoiler title="The Mandalorian S2E5"]Ik had Rosario Dawson helemaal niet herkend als Ahsoka. Vind het wel een goede keuze! Heb ik altijd een goede actrice gevonden :   En het verhaal neemt nu wel een sneltreinvaart ja ook wel mooi[/spoiler]
Gebruikersavatar
Ravelino
Premium
Berichten: 707
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:13 pm
Locatie: Culifornia
Contacteer:

[spoiler title="The Mandalorian S02E05"] was weer genieten! Mijn vraag is ook wie gaat er nog komen naar die tempel op Typhon? Obi zowieso niet en Yoda lijkt me ook sterk....Mace Windu???[/spoiler]
Gebruikersavatar
Bricknook
Premium
Berichten: 428
Lid geworden op: za nov 14, 2020 11:02 am

The Mandalorian speelt zich toch af ná de Slag om Endor (en dus na de val van het keizerrijk)?
Dan zijn alle drie jouw namen geen optie:
-Mace Windu is gestorven aan het einde van De Kloonoorlogen, toen hij Kanselier Palpatine probeerde in te rekenen (samen met meesters Kit Fisto, Agen Kolar en Saesee Tiin);
-Obi-Wan Kenobi is kort voor de Slag om Yavin IV gestorven;
-Yoda is kort voor de Slag om Endor gestorven.
Ik ken maar 2 opties:
-Luke Skywalker of Ahsoka zelf (of ze moeten Ezra Bridger nog hebben gevonden; zie einde Rebels).
Gebruikersavatar
ggj
Berichten: 544
Lid geworden op: zo nov 15, 2020 9:27 am

Ja, tussen Return of the Jedi en The Force Awakens
Gebruikersavatar
sanderkoenen
Kopen!
Berichten: 4103
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:14 am
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

Het zou leuk zijn als Ezra Bridger en Sabine Wren hier nog in voor komen. :  
Gebruikersavatar
Aangord
Premium
Berichten: 1078
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 8:55 am
Contacteer:


Geplaatst door: @sanderkoenen

Het zou leuk zijn als Ezra Bridger en Sabine Wren hier nog in voor komen. :  

Nee, nee dat is niet leuk. Ook geen Ashoka. Die dusnie rebel en clone wars kots is naast Star Wars 8 de schandvlek van het Star Wars universum.  
Gebruikersavatar
sanderkoenen
Kopen!
Berichten: 4103
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:14 am
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

Star wars ging verder na 1983..
Gebruikersavatar
Large
Premium
Berichten: 761
Lid geworden op: za nov 07, 2020 12:05 pm
Locatie: Berkel

Aangord er zijn hoogtepunten en dieptepunten maar Star Wars is nooit af, dat zou jou toch moeten aanspreken  
Plaats reactie