Hier vind je bijvoorbeeld het testtopic, maar kan je ook vragen stellen aan de webmaster. Verder de uitleg over het forum enzo.

Liebherr 9800

no avatar
User

Loekd

Rang

Nieuw

Nieuw
1

Wo Dec 04, 2019 16:27

Liebherr 9800

door Loekd » Do Dec 05, 2019 15:29

Goede middag Lowlug forum ik ben sinds kort weer begonnen met lego en wel met de Iiebherr 9800 maar ik heb een probleem met mijn 2e hub. Die wil geen verbinding maken met mijn telefoon. Als ik de groene knop indruk brandt het lampje 2 tot 3 seconde blauw zo als het moet maar knippert daana wit en gaat uit. De 1e hub doet het wel normaal. Ik heb het batterijpak omgewisseld maar zonder resultaat. Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn en wat ik er aan kan doen.
Bijvoorbaat dank Loek
Gebruikers-avatar
User

iook

Rang

premium

premium
770

Vr Jan 09, 2009 18:06

uithuizen (gn)

Re: Liebherr 9800

door iook » Vr Dec 06, 2019 14:41

Bij het verbinding leggen moet je even snel handelen is mijn ervaring. Hij schakelt zich zelf namelijk snel uit als hij de telefoon niet opmerkt. Als hij eenmaal is verbonden dan gaat het, bij mij, in elk geval goed.
Gebruikers-avatar
User

MaartenBos

66

Di Mei 28, 2019 14:59

Eindhoven

Re: Liebherr 9800

door MaartenBos » Vr Jan 17, 2020 13:28

Heb dit monster paar weken geleden gebouwd en merktte ook al op dat je beter eerst je telefoon klaargezet kunt hebben, in de Lego app en al zoekende naar de Hub voordat je deze aanzet.
Wat MOC's en vooral work in progress: https://www.instagram.com/krankie1337/