Gehoord van een nieuwe set? Scoop over een nieuwe serie?
Plaats al je nieuws hier.
Gebruikers-avatar
User

legotrucks

4321

Zo Okt 19, 2003 21:18

Verweggisstan

LEGO Masters: deelnemers gezocht!

door legotrucks » Ma Nov 18, 2019 19:24

Beste allen,

In samenwerking met VTM gaat RTL het programma LEGO Masters opnemen, geproduceerd door EndemodelShine Nederland. Hierin zullen acht duo's de strijd met elkaar aangaan om in verschillende opdrachten allerlei creaties te maken. Het programma wordt al in verschillende landen op de buis getoond, maar daar komt nu dus een Nederlandse/Belgische variant op.

En voor wie nog niet precies weet wat dit programma inhoud hierbij een promo video:

En het persbericht dat hierover is uitgegaan:

In LEGO MASTERS strijden 8 duo’s uit Nederland en België om een fantastische prijs en de titel LEGO Master 2020.
In elke aflevering worden de LEGO bouwers uitgedaagd met opdrachten die ze in een bepaald aantal uren moeten volbrengen. Helemaal uit het hoofd, want in LEGO MASTERS bestaan er geen bouwtekeningen. De creaties worden beoordeeld door de jury, experts op het gebied van LEGO. De jury kijkt naar het verhaal, de schaal van het bouwwerk, de fantasie van de makers en natuurlijk naar de echte LEGO bouwtechniek.
LEGO MASTERS is een levensgroot LEGO event en een programma voor het hele gezin. Een show vol met oogverblindende LEGO bouwwerken en spannende eliminaties. Met de uiteindelijke kroning van de twee beste bouwers van Nederland en België, die zichzelf LEGO Master 2020 mogen noemen. De kijkers genieten wekelijks van een wonderlijke wereld vol fantasie en creativiteit die zijn weerga niet kent.
Ben jij een LEGO fan van minimaal 17 jaar die regelmatig hoge ogen gooit met oogverblindende bouwwerken? Heb jij ook nog een zus, opa, vriend of collega die minstens zo’n grote fan is van LEGO? Meld jullie dan nu aan via: rtl.nl/legomasters. Individuen kunnen zich hier ook aanmelden.

En je raadt het al; ze zijn op zoek naar deelnemers! Wij zijn gevraagd om meer bekendheid te geven aan dit programma bij potentiële deelnemers. Aangezien op een forum als Lowlug veel goede bouwers te vinden zijn doen wij hier dan graag de oproep.

Dus lijkt het jouw iets schrijf je dan bij deze in!

Dat kan via deze link: https://esgnl.etribez.com/a/esgnl/legomastersnl/welcome

Succes!
Mijn website: www.dennisbosman.nl
Volg mij ook op Facebook!
Gebruikers-avatar
User

Aangord

Rang

premium

premium
3599

Vr Jan 31, 2014 15:39

Re: LEGO Masters: deelnemers gezocht!

door Aangord » Ma Nov 18, 2019 22:10

Mmm

Nee.

De algehele tendens op Whatsapp onder een man of twintig lijkt voor als nog ongeveer zo...

Endemol drama trash tv .. nee dank je.

Stress en tijdsdruk .. nee dank je

En euhm.. voor wat? Zodat RTL Endemol geld aan reclame en uitzending kan verdienen?
En "onze" wel geregistreerde gedramatiseerde afgang? ... Euhm nee dank je.

Voor 1 prijs? Van wat? En de andere 7 duo's? Stank voor dank en boel ingezette tijd en stress?

Euhm nee dank je.

Ik vind Lego bouwen leuk hoor, maar ik hoef niet met mijn kop op tv. En al helemaal niet bij commerciële RTL tv. Ik moet achteraf nog gewoon naar mijn werk kunnen. Een school.

Of mag ik als anonieme gemaskerde Zorro meedoen?... Oh wacht, nee dank je.

Dat dus, veel plezier met de show de beste bouwers van Nederland doen waarschijnlijk niet mee. (En dan doel ik niet op mezelf maar andere lowluggers) :duim:

Korte samenvatting

Nee dank je!
Oeh kijk, ik heb nu ook een onderschrift!
Gebruikers-avatar
User

eti

Rang

premium

premium
8799

Ma Dec 25, 2006 14:27

Soesterberg

door eti » Ma Nov 18, 2019 22:53

Bij dit programma ben ik niet zo bang dat je als afol per definitie te kakken wordt gezet zoals Paul de Leeuw dat vroeger altijd deed. (Correct me if I'm wrong, ik heb de originele serie nooit gezien)

Ik ga er wel van uit dat er oneerlijk gespeeld wordt, dat jury of bellers beïnvloed worden, dat ze mensen opzettelijk op een niet leuke manier in beeld gaan brengen, alles wat bij al die commerciële tv wedstrijdjes hoort. Daar zit ik zelf al niet zo op te wachten.

Verder ben ikzelf geen goeie kandidaat omdat ik mijn eigen dingetjes leuk kan bouwen, maar in andere bouwstijlen dan weer hopeloos ben. (Technic, ik noem maar eens wat. Of eh, stabiel.) En ik heb heel veel tijd nodig, heel veel trial and error. Daar zal in een tv programma niet zoveel ruimte voor zijn, dus na een paar prutsen onder druk zit ik vast met niks.

Dus ik sla even over, ik ga wel kijken als er bekenden meedoen...
Gebruikers-avatar
User

eti

Rang

premium

premium
8799

Soesterberg

door eti » Ma Nov 18, 2019 22:53

Ik kreeg op Facebook van een Belgische kennis overigens de indruk dat je 5 weken lang volledig beschikbaar moet zijn. Dat zal toch niet?
Gebruikers-avatar
User

sanderkoenen

Rang

premium

premium
5073

Wo Nov 25, 2015 21:17

Hoorn

door sanderkoenen » Di Nov 19, 2019 7:56

We gaan het wel zien. :)
Gebruikers-avatar
User

Aangord

Rang

premium

premium
3599

door Aangord » Di Nov 19, 2019 9:05

eti schreef:Ik kreeg op Facebook van een Belgische kennis overigens de indruk dat je 5 weken lang volledig beschikbaar moet zijn. Dat zal toch niet?

oh serieus.. en hoe gaan we dt doen met werk en gezin... endemol/RTL? :r :r :r

oh wacht.. nee dank je :r

dit soort stupide [scheldwoord] kun je alleen maar verzinnen als je op de MEM hebt gezeten. Media en entertainment opleiding, meest waardeloze hbo opleiding ever, 15 jaar geleden al. en dan nog serieus denken dat het goede ideeën zijn :look:
Gebruikers-avatar
User

aawsum

Rang

premium

premium
4218

Ma Jan 08, 2007 21:14

Groene hart

door aawsum » Di Nov 19, 2019 9:22

Volgens mij ben jij uitermate geschikt aangord ;-)
Spoiler:
Gebruikers-avatar
User

Aangord

Rang

premium

premium
3599

door Aangord » Di Nov 19, 2019 10:02

Ja en mijn vrouw ook :lol:
Gebruikers-avatar
User

Berthil

Rang

premium

premium
822

Vr Aug 22, 2014 16:28

door Berthil » Di Nov 19, 2019 12:22

Onder stress bouwen vind ik niet fijn dus ga zeker niet mee doen.
Ik ben trouwens ook niet benaderd zoals sommige 9 maanden geleden al.
Wel heb ik aangegeven dat ik mijn machines wil komen laten zien als dat in de programmering past.
Opnames zijn van 3 februari tot 6 maart.
Gebruikers-avatar
User

aawsum

Rang

premium

premium
4218

Groene hart

door aawsum » Di Nov 19, 2019 12:36

Ik ben nog nooit benaderd dus ik ga er lekker vanuit dat mijn bouwstijl/kwaliteit niet binnen het programma past :P (wel fijn, want ik wilde al niet op tv)
Gebruikers-avatar
User

Aangord

Rang

premium

premium
3599

door Aangord » Di Nov 19, 2019 14:43

Zal wel geen opdracht met treintjes komen...

"Bouw binnen zoveel uur de mooiste gekste trein lay out."

Echt hoe kan die show zichzelf serieus Lego masters serie noemen zonder tenminste 1 trein opdracht. :look:
Gebruikers-avatar
User

workfromtheheart

Rang

Moderator

Moderator
6533

Zo Nov 04, 2007 20:44

Dronten

door workfromtheheart » Di Nov 19, 2019 15:21

In de Australische versie zat een trein lauyout opdracht
Mijn Flickr pagina.
Moeite met wiskunde? Met WisWereld probeer ik te helpen.
Gebruikers-avatar
User

aawsum

Rang

premium

premium
4218

Groene hart

door aawsum » Di Nov 19, 2019 16:08

:lol:
Gebruikers-avatar
User

UrbanErwin

Rang

premium

premium
792

Do Mei 02, 2013 7:19

Zwolle

door UrbanErwin » Di Nov 19, 2019 17:23

Zei iemand treinopdracht?

Nee, zonder gekheid, ik heb er over na gedacht, maar ik beschouw mijzelf niet als het type bouwer wat dit kan.

Spoiler:
Foto's: Flickr
'Sorry mijn naam is niet UrbanEdwin'
Gebruikers-avatar
User

SamtheChemist

Rang

premium

premium
677

Wo Okt 19, 2016 12:13

Woudenberg

door SamtheChemist » Di Nov 19, 2019 21:44

workfromtheheart schreef:In de Australische versie zat een trein lauyout opdracht

Daarvan was het trein maar een onderdeel en moesten ze verschillende periodes maken waar de trein doorheen reist
Gebruikers-avatar
User

workfromtheheart

Rang

Moderator

Moderator
6533

Zo Nov 04, 2007 20:44

Dronten

door workfromtheheart » Di Nov 19, 2019 23:42

En dat is uiteindelijk een layout met een trein toch? :slygrin:

Ik heb zowel de Britse als de Australische variant gekeken. Beide varianten vond ik erg keurig. Het draait echt om de wedstrijd en ja, ze halen de standaard streken uit die ze altijd inbouwen. Winnaar krijgt een voordeel in de volgende ronde of mag een ander team een beetje dwarszitten. Maar de presentatoren zijn respectvol naar de deelnemers en er is altijd goede feedback vanuit de jury. Als ze dat in de NL/BE versie ook neer kunnen zetten, dan is het een prima programma om aan mee te doen.

Nou weet ik voor mezelf dat ik geen plezier zou halen uit het meedoen aan zo'n programma. Ik beleef te veel plezier aan het urenlang klooien op de vierkante millimeter en zou niet snel tevreden kunnen zijn met de kwaliteit van een bouwwerk wat ik in zo'n beperkte tijd zou kunnen neerzetten met een bouwpartner. En dat is alleen al als ik door de selectie zou komen in de eerste plaats. Dus ik ga me zeker niet opgeven :wink:
Mijn Flickr pagina.
Moeite met wiskunde? Met WisWereld probeer ik te helpen.
Gebruikers-avatar
User

swandutchman

Rang

premium

premium
1161

Do Feb 12, 2015 9:21

door swandutchman » Wo Nov 20, 2019 9:43

Met een vrijwel onbeperkte hoeveelheid stenen aan de slag kunnen klinkt heel aanlokkelijk. Maar iets groots en moois neerzetten in een paar uur is me tot nu toe niet gelukt... de creativiteit verdwijnt al snel met een tikkende klok :lol: . Aan de wedstrijd ga ik niet meedoen, maar het lijkt me wel leuk ernaar te kijken. :duim:

Mijn gevoel zegt me dat sanderkoenen en symbolic een superduo zouden zijn voor deze wedstrijd. :)
Gebruikers-avatar
User

sanderkoenen

Rang

premium

premium
5073

Wo Nov 25, 2015 21:17

Hoorn

door sanderkoenen » Wo Nov 20, 2019 9:57

Dat is al de derde die dat zegt. :lol: :lol:
Bedankt voor het compliment. :)
Gebruikers-avatar
User

JunkstyleGio

3496

Zo Jul 13, 2008 17:59

Breda

door JunkstyleGio » Wo Nov 20, 2019 10:02

Nog niet misschien...
Ik ga niet met mijn kop op TV!
"Some say he eats ABS for Breakfast. Some say he dreams in Building Instructions. All we know is, he's called JunkstyleGio...."
Gebruikers-avatar
User

raised

Rang

premium

premium
708

Ma Jul 04, 2005 20:43

Mestreech

door raised » Wo Nov 20, 2019 13:26

Geinig idee, maar nee, niet mijn ding. Beetje wat iedereen hier al zegt; ik ben vooral goed in 1 specifieke stijl en thema (kuch treintjes kuch) de rest is hopeloos bij mij. Daarnaast ook niet heel veel zin om iets dat ik voor de lol doe nu in een wedstrijdvorm te verpakken, inclusief de bijbehorende stress. Lego is juist -behalve de 2 weken voor Legoworld- mijn favoriete ontstresser.

Wel opvallend dat ze anderhalve maand van je leven willen, maar niet verder komen dan als beloning de titel van LegoMaster. Voor niks gaat de zon op dames en heren van EndemolShine!
Gebruikers-avatar
User

aawsum

Rang

premium

premium
4218

Groene hart

door aawsum » Do Nov 21, 2019 11:16

Op facebook vond ik deze tekst van Edwin Korstanje. Daarmee worden alle vragen wel ongeveer beantwoord.

Na een zeer leuk gesprek vandaag met het hoofd van de productie maatschappij voor RTL, zal ik wat extra info geven voor de mensen die zich willen of al in hebben geschreven en waar men rekening mee moet houden. De opnames duren van 3 februari tot 6 maart en in die tijd moet je beschikbaar zijn, samen met je teamgenoot. Het kan korter zijn allang gelang je verder komt of afvalt Elke week valt er een team af. Alle deelnemers slapen in het zelfde hotel en kan je dus niet tussentijds naar huis. Als je dus de finale haalt, zit je dus 5 weken lang met elkaar opgescheept. Kan heel goed uitpakken voor de spirit onderling, maar ook slopend, spanningen onderling en tot wanhoop lijden en is een onderdeel van het spel element. De deelnemers krijgen en dagvergoeding betaald, die tussen de uitkering en minimum loon zal liggen. Uiteraard wil RTL er een amusement programma van maken, maar wel met respect voor de bouwers en zeker geen afzeik TV, zoals POW News of Man bijt hond. Om het ook goed programma te laten worden zijn ze dus eigenlijk opzoek naar de crème de la crème van de MOC bouwers die het ook aandurven om buiten hun comfort zone te moeten bouwen en bijna alle facetten komen aanbod. Van Technic, sculpturen, schaalbouw, fantasie, kastelen enz, enz. Je bent ook afhankelijk wat er in de studio aan voorraad stenen beschikbaar is en moet daardoor nog meer compromissen maken tussen bouwtijd, kwaliteit en beschikbaarheid. Er mag geen computer of digitaal bouwen aan te pas komen en moet je alleen fysiek bouwen en alles uit het hoofd, dus kies je team genoot goed. Ze zijn dus niet op zoek naar een goede set bouwer of gemiddelde MOC bouwer. Er geld voor RTL ook zo iets dat de Nederlanders wel van de Belgen willen winnen en zijn ze de voorselectie achter de schermen al een tijdje aan het maken. Doe zelf niet mee aan de wedstrijd(wegens tijd gebrek en kan niet mijn bedrijf 5 weken sluiten), maar wel waarschijnlijk iets op de achtergrond. Als iemand nog vragen heeft, kan altijd via de PB of kom naar Brickmania volgende weekend en kan je de vragen voor de Nederlanders en Belgen, daar zelf aan RTL of VTM stellen.
FaceBook
Instagram
of Flickr via het wereldbol knopje hier links onder mijn avatar
Gebruikers-avatar
User

Aangord

Rang

premium

premium
3599

door Aangord » Do Nov 21, 2019 11:28

Dat klinkt allemaal al een stuk beter.
Als ze dat nou gelijk communiceren.
Nu wordt het interessant. :P

Maar dan nog voor mij persoonlijk schiet mijn vrouw me lek als ik zeg: "He liefje ik ga ff aan een wedstrijd meedoen kan een paar weken duren, doei!
En mijn rector en docenten team ook wel denk ik. :look:
Gebruikers-avatar
User

Raven

Rang

premium

premium
2910

Ma Sep 30, 2013 21:18

Zaandam

door Raven » Do Nov 21, 2019 15:38

Aangord schreef:Maar dan nog voor mij persoonlijk schiet mijn vrouw me lek als ik zeg: "He liefje ik ga ff aan een wedstrijd meedoen kan een paar weken duren, doei!
En mijn rector en docenten team ook wel denk ik. :look:

Mijn vrouw staat achter me en mijn verkoopteam ook. EN na overleg met mijn directe leidinggevende en zijn toestemming ga ik morgen bellen met Marieke van de productie voor de details. Dus wie weet :wink:
You're never 2 old for LEGO!!! <~FlickR~>
Gebruikers-avatar
User

Quarktaart

Rang

premium

premium
1421

Vr Jun 10, 2011 11:25

Vleuten

door Quarktaart » Do Nov 21, 2019 16:59

:cheer: :cheer: Go Raven, Go Raven, Go :cheer:
Stenen maken de minifig
Brickshelf
Flickr
Gebruikers-avatar
User

Berthil

Rang

premium

premium
822

Vr Aug 22, 2014 16:28

door Berthil » Do Nov 21, 2019 17:16

@Raven Succes!
Gebruikers-avatar
User

Symbolic

Rang

premium

premium
484

Do Jun 23, 2016 12:25

door Symbolic » Do Nov 21, 2019 18:03

swandutchman schreef:
Mijn gevoel zegt me dat sanderkoenen en symbolic een superduo zouden zijn voor deze wedstrijd. :)

Bedankt voor het vertrouwen, maar dit is niets voor mij :lol:
Gebruikers-avatar
User

Aangord

Rang

premium

premium
3599

door Aangord » Do Nov 21, 2019 18:58

Raven met sanderkoenen :omg:

Symbolic kan zijn eiland gewoon niet langer dan een weekend missen :lol:
Gebruikers-avatar
User

Servertijd

Rang

premium

premium
477

Vr Mrt 24, 2017 19:06

Eindhoven

door Servertijd » Vr Nov 22, 2019 15:21

Ik bouw altijd alles zo uit het hoofd, maar ik zie mezelf liever niet op tv :lol:
Gebruikers-avatar
User

eti

Rang

premium

premium
8799

Soesterberg

door eti » Vr Nov 22, 2019 15:30

Dat hoeft ook niet. Jij moet bouwen. Wíj zien jou op tv.
Gebruikers-avatar
User

Servertijd

Rang

premium

premium
477

Vr Mrt 24, 2017 19:06

Eindhoven

door Servertijd » Vr Nov 22, 2019 16:06

eti schreef:Dat hoeft ook niet. Jij moet bouwen. Wíj zien jou op tv.

Hahahah scherp :lol:
Gebruikers-avatar
User

aawsum

Rang

premium

premium
4218

Groene hart

door aawsum » Vr Nov 22, 2019 16:30

Ik vind het wel heel tof dat een evenement als dit wordt georganiseerd. Ik neem aan dat het ook in de aanpak van Lego past om zo een stuk promotie te doen en dat dat evenzo past bij de opening van de nieuwe legostores.
Al met al heel benieuwd dus hoe zo'n programma gaat, al ben ik een beetje bang wetende hoe de kook en bouw varianten van deze programma's lopen. Dat gaat nl altijd over tijdsdruk en om het aantrekkelijk te maken voor tv komt vaak alleen de 'spanning' uiteindelijk op tv.
En daar zit voor mij ook wel het grote gat. Voor mij is Lego een uitlaatklep, eentje zonder enige vorm van stress waar ik mezelf in kwijt kan, lekker in mijn eigen tempo, 100x iets maken voordat ik tevreden ben. Even los dat ik nooit mee zou willen doen, weet ik zeker dat de manier hoe ik bouw ook niet past in zo'n programma.
Ik ben dan ook wel benieuwd hoe de deelnemers het straks achteraf vinden. Of dit geleuter hierboven allemaal wel klopt enzo :what:
Gebruikers-avatar
User

Pattiruhu

378

Zo Nov 16, 2014 0:42

Dronten

door Pattiruhu » Zo Nov 24, 2019 21:00

Ik ben benieuwd wie uiteindelijk de kandidaten worden. Ik ga in elk geval kijken!
Gebruikers-avatar
User

Chef_NL

Rang

premium

premium
481

Za Dec 29, 2012 20:48

Heemskerk

door Chef_NL » Ma Nov 25, 2019 10:38

Ik was een tijd geleden op Flickr benaderd door iemand, die mijn moc's waardeerden, en ze zagen het wel zitten dat ik meedeed aan het programma, maar dit was iemand uit de USA? Overigens was dit een paar maanden geleden. Ik weet niet of dit met de NL versie te maken heeft. Ik zou sowieso de tijd niet kunnen maken, ik heb een drukke baan, en doe nog een deeltijd studie.

Sowieso schaar ik mijzelf absoluut niet onder de betere bouwers, daarom vrij verbaasd dat ze mij benaderden. Als ik alleen al aan de stress/prestatiedrang denk krijg ik het al benauwd. Ik bouw ook met name Starwars, dus ik denk dat ik zwaar door de mand zou vallen :P.

Ik heb toen ook aangegeven, dat er veel meer talentvolle bouwers zijn, alleen al op dit forum zijn er velen waar ik echt tegenop kijk.

Voor degenen die mee gaan doen, dapper! en veel succes gewenst! Ik ga zeker kijken.
Mijn MOC's op Flickr | Mijn verzameling op Brickset
Gebruikers-avatar
User

Kahlann

59

Di Aug 23, 2016 12:44

door Kahlann » Ma Nov 25, 2019 11:06

Ik ben wel benaderd en heb ook inmiddels een gesprek gehad met een dame van RTL.
Aan de ene kant lijkt het me best wel leuk om mee te doen, echter het 5 weken van huis weg zijn is wel een struikelblok.
Ik heb aangegeven dat ik zeker om de paar dagen 's avonds naar huis wil voor de kinderen en het huishouden. Dat werd niet afgeketst, maar ze was ook niet super enthousiast.
Mochten de opnames in Londen plaatsvinden valt het per definitie af voor mij.

Ik twijfel heel erg.
Heb geen bouwmaatje. De dame van RTL zei dat zij dan wel iemand zouden koppelen maar dat zie ik ook niet echt zitten omdat je toch een soort klik met die persoon moet hebben denk ik. Zeker als je 5 weken wordt "opgesloten".

Die grote hoeveelheid blokjes valt ook best wel mee. Ik meen dat het 1 miljoen blokjes zijn en daar moet je dus met 16 mensen mee werken. Dat is niet gigantisch, en ik heb ook begrepen dat je tactisch je stenen uit het magazijn moet plukken om de tegenstanders dwars te zitten. Ik weet niet of dat daadwerkelijk zo is, maar dat staat me enorm tegen iig.

De prijs? daar kreeg ik geen antwoord op, ook niet of alleen maar het winnende team iets krijgt.

Ik heb ook geen idee of ik onder stress zou kunnen bouwen en met technic hoef je niet bij mij aan te komen. Vind het ergens wel een uitdaging om buiten je comfort zone iets te moeten maken. Het zal wel even wennen zijn om niet digitaal te beginnen.

Ik zou deze week terugbellen om uitsluitsel te geven. Ik denk als ik me niet opgeef dat ik spijt zal krijgen, maar wellicht nog meer spijt als ik wel mee doe. Lastig.
Gebruikers-avatar
User

Symbolic

Rang

premium

premium
484

Do Jun 23, 2016 12:25

door Symbolic » Ma Nov 25, 2019 11:43

Ik ga waarschijnlijk kijken, zeker als er bekenden mee doen, maar ergens staat mij het concept tegen. Waarom niet gewoon lekker een half uurtje ala Bob Ross een bouwer die in een half uur laat zien hoe je een eenvoudig landschapje in elkaar zet? Geeft veel meer rust toch.. :D
Gebruikers-avatar
User

Quarktaart

Rang

premium

premium
1421

Vr Jun 10, 2011 11:25

Vleuten

door Quarktaart » Ma Nov 25, 2019 12:24

A happy little brick :)
Stenen maken de minifig
Brickshelf
Flickr
Gebruikers-avatar
User

Raven

Rang

premium

premium
2910

Zaandam

door Raven » Ma Nov 25, 2019 12:26

Every brick needs a friend, and I happen to have one here. Well that's a happy little accident. :lol:
Gebruikers-avatar
User

stuifzand

Rang

Ambassador/Admin

Ambassador/Admin
26039

Ma Jan 27, 2003 19:04

Meijel

LEGO Masters: deelnemers gezocht!

door stuifzand » Ma Nov 25, 2019 16:36

Volgens mij heeft het opsluiten van afols met hun nukken tikken een stuk hogere entertainmentwaarde dan het bouwen zelf.
Beetje man bijt hond alarm gaat er af bij mij.

Als Raven uitgekozen wordt wint hij denk ik, want die maak je zo maar de pis niet lauw :lol:
Gebruikers-avatar
User

Raven

Rang

premium

premium
2910

Zaandam

door Raven » Ma Nov 25, 2019 20:22

We zijn weer een stap dichter bij (Sander en ik) dit weekend een mooi filmpje uploaden van dit dynamische duo en dan naar een auditie ronde (formaliteit gok ik want ik hoor weinig mensen die echt die 5 weken kunnen regelen). Dus ja wie weet.

Dank je wel Stuifzand voor het compliment.
Gebruikers-avatar
User

SamtheChemist

Rang

premium

premium
677

Wo Okt 19, 2016 12:13

Woudenberg

door SamtheChemist » Ma Nov 25, 2019 21:22

Pattiruhu schreef:Ik ben benieuwd wie uiteindelijk de kandidaten worden. Ik ga in elk geval kijken!

Hier nog iemand, ben erg benieuwd!
Volgende