Ik ben de andere bouwer op de foto.
Dat was weer een geslaagd weekend.
Helaas had ik in de nacht van vrijdag naar zaterdag weinig/slecht geslapen, dus ik heb veel gebouwd op zaterdag omdat ik moe was.
Tegen het eind van de dag ging het gelukkig weer.
Veel leuke cosplayers gezien. Wat mij opviel is dat er veel Harry Potter karakters te zien waren en meer karakters van Naruto (anime serie). Aangord kwam nog langs met een collega en die had ik later nog gezien tijdens de presentatie van Large.
In de middag kwam Pondswald nog langs. Door het vele bouwen ging de dag best snel voorbij.
Zondag was ik beter uitgerust en heb in de ochtend foto's gemaakt.
Barman had de standverlichting uitgezet voor betere foto's en af en toe kwam er iemand langs van de Jaarbeurs vragend of de lampen stuk waren.
In de ochtend op jacht gegaan naar strips. Ik heb vier stripboeken kunnen scoren.
Tijdens de ronde heb ik ook beter gekeken naar de stands van de Ghostbusters fan club en de Jurassic Park.
In de begin van de middag gingen Brick Rebel en ik door de House of Wax.
Hier ging je langs kleine tafereeltjes van Game of Thrones waarin mensen verkleed waren als de karakters van de serie. Dat was heel leuk opgezet. De trommels waren duidelijk te horen.
Op de Main Stage heb ik Mark Sheppard, Katie Cassidy en Dwights Schultz gezien. Wel leuk om acteurs in levende lijve te zien.
Ook op de zondag waren leuke cosplayers te zien en bij de Brickboys was weer een Cosplay counter aanwezig.
De score weet ik helaas niet.
Hier zijn mijn foto's van
Comic Con.
Bedankt voor het organiseren Large en hopelijk de volgende keer weer.