Ervaringen Shop@Home
Ik heb al een contact gehad met de klantenservice, en voor die van 2 Oktober een compensatie gehad. Die van 29 oktober was ook alweer 50 werkdagen voordat ik gebeld had, maar daarvoor moet ik gewoon extra geduld hebben. Ik houd het zeker in de gaten.
- Brick_Rebel
- Premium
- Contacteer:
Ik heb net even de klantenservice gebeld om te vragen naar de status van een B&P order van 3 november (standard parts) die nog steeds op 'In magazijn' staat. 
Volgens de medewerker is er nog steeds vertraging op orders met onderdelen vanwege de verhuizing van het magazijn.
Maar ze zijn nu bij de orders van eind oktober aanbeland, zei ze, dus ik kan mijn order binnenkort verwachten als het goed is.
Als compensatie voor het lange wachten kreeg ik wat VIP/Insiders punten bijgestort op mijn account, dus dat is aardig van ze.
Nu moet ik nog maar even geduld hebben...

Volgens de medewerker is er nog steeds vertraging op orders met onderdelen vanwege de verhuizing van het magazijn.
Maar ze zijn nu bij de orders van eind oktober aanbeland, zei ze, dus ik kan mijn order binnenkort verwachten als het goed is.

Als compensatie voor het lange wachten kreeg ik wat VIP/Insiders punten bijgestort op mijn account, dus dat is aardig van ze.

Nu moet ik nog maar even geduld hebben...

- OrangeSpaceman
- Premium
- Contacteer:
Wel goed om te weten dat er langzaam, maar zeker vooruitgang geboekt wordt met het verwerken van PaB-bestellingen. Ik wacht nog steeds op mijn standaardbestelling van 5 december, dat is niets vergeleken met de bestellingen van anderen die daarvoor besteld zijn. Gelukkig ben ik deze bestelde onderdelen niet direct nodig.
oh haha serieus. Dus mijn bestelling van dit weekend (voor de dubbele punten) gaat nog wel even duren 

De standaard bestellingen van de laatste 3 maanden van vorig jaar zijn een drama, maar de bestsellers niet. Tegenwoordig is alles voor Europa bestseller, dus je bestelling van afgelopen weekend zal er niet zo lang over doen.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Ik zal TLG binnenkort maar even mailen, want het is er nog steeds niet.
Ah ok, nou ja werk het wel. Staat nog genoeg in backlog en ik ga toch teveel van hak op de tak. Misschien maak ik eens wat af.
- Daventria Bricks
- Premium
- Contacteer:
Ah, ik lees hier dezelfde ervaring die ik zo'n beetje heb meegemaakt én de reden. Ook ik heb afgelopen november een bestelling geplaatst waarvan een deel uit Tsjechië moest komen. Deze zijn vorige week pas bij mij binnen gekomen.
Ik heb gister maar even gebeld voor mijn bestelling, je raad nooit welke bestelling er toevallig op de lijst stond om vandaag te verzenden.....
- Berthil
- Premium
- Contacteer:
Bij mij druppelen de bestellingen die eind vorig jaar zijn gedaan en de dupe zijn geworden van de PAB warehouse verhuizing van Billund naar Polen langzaam binnen.
Voor wie het gemist heeft, er is geen Bestseller of Standaard meer. Standaard uit Billund is weg en daarmee ook de erg lange levertijden. Er is alleen nog PAB uit Polen en ik heb er al drie binnen 8 dagen op de deurmat liggen. Alles telt nu ook weer mee voor de GWP en dubbele punten.
Voor wie het gemist heeft, er is geen Bestseller of Standaard meer. Standaard uit Billund is weg en daarmee ook de erg lange levertijden. Er is alleen nog PAB uit Polen en ik heb er al drie binnen 8 dagen op de deurmat liggen. Alles telt nu ook weer mee voor de GWP en dubbele punten.
Apart, die verschillende levertijden.
Op 10 december heb ik een (voor mijn maatstaven) grote PAB bestelling gedaan, die ik tot mijn verbazing een week later al ontving.
30 december nog een bestelling gedaan, half zo groot als die 1e bestelling.
Daar zit ik nu nog steeds op te wachten.
Heb al 2x een mailtje van Lego ontvangen met de melding dat bepaalde onderdelen niet meer leverbaar zijn.
Die snelle levering van mijn 1e order schiep bepaalde verwachtingen.
Voortaan toch maar weer Bricklink als ik iets snel wil ontvangen.
Op 10 december heb ik een (voor mijn maatstaven) grote PAB bestelling gedaan, die ik tot mijn verbazing een week later al ontving.
30 december nog een bestelling gedaan, half zo groot als die 1e bestelling.
Daar zit ik nu nog steeds op te wachten.
Heb al 2x een mailtje van Lego ontvangen met de melding dat bepaalde onderdelen niet meer leverbaar zijn.
Die snelle levering van mijn 1e order schiep bepaalde verwachtingen.
Voortaan toch maar weer Bricklink als ik iets snel wil ontvangen.
Het was me niet opgevallen, maar meestal selecteerde ik al bestsellers. Maar gaat inderdaad rap nu. Binnen 5 werkdagen binnen.Berthil schreef: ↑di feb 11, 2025 11:28 am Bij mij druppelen de bestellingen die eind vorig jaar zijn gedaan en de dupe zijn geworden van de PAB warehouse verhuizing van Billund naar Polen langzaam binnen.
Mijn standaard bestelling van 29 oktober is gisteren verzonden en vandaag de rekening in de mail gehad. Zal volgende week wel binnen komen, gelukkig gaan nieuwe bestellingen sneller.
- Daventria Bricks
- Premium
- Contacteer:
Begrijp ik het goed dat de levertijden nu korter zijn in zijn algemeenheid of juist langer?Berthil schreef: ↑di feb 11, 2025 11:28 am Bij mij druppelen de bestellingen die eind vorig jaar zijn gedaan en de dupe zijn geworden van de PAB warehouse verhuizing van Billund naar Polen langzaam binnen.
-
- Premium
Alles valt nu onder de 5-8 werkdagen, ipv gedeeltelijk 20-25 of langer. Ik heb nu 2 bestellingen gedaan beide in het weekend en donderdags in de bus. Dus gaat nu redelijk rap, betaald wel met creditcard dus dat heeft iets van invloed.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Ik heb nu eindelijk de bestelling binnen van 11 oktober.
Het waren ruim 1700 onderdelen.
Toen ik de bestelling ging controleren, zag ik dat de torso's van Eldorado Fortress niet bij zaten.
Ik had een terugboeking ontvangen en nu snap ik waar het van was.
Ik zag wel een opmerkelijke fout in de bestelling.
Een deel van mijn bestellijst was gekopieerd en stond er dubbel in.
Daardoor kreeg ik veel onderdelen dus ook dubbel.
Ik vond het niet erg uiteraard, maar het was gewoon vreemd dat het was gebeurd.
Het waren ruim 1700 onderdelen.
Toen ik de bestelling ging controleren, zag ik dat de torso's van Eldorado Fortress niet bij zaten.
Ik had een terugboeking ontvangen en nu snap ik waar het van was.
Ik zag wel een opmerkelijke fout in de bestelling.
Een deel van mijn bestellijst was gekopieerd en stond er dubbel in.
Daardoor kreeg ik veel onderdelen dus ook dubbel.
Ik vond het niet erg uiteraard, maar het was gewoon vreemd dat het was gebeurd.