Waar zijn wij nou helemaal mee bezig? (2025)
That's so cute! Here in Australia we get to see real-life crocodiles.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Afgelopen dagen een paar sets uitgezocht en op MP gezet.
Langzamerhand nog wat onderdelen opruimen.
Ik heb deze week nog tentamen, maar daarna hoop ik toch wat te kunnen bouwen voor Baarn,
Nog een stuk rots opnieuw bouwen (met mechanisme), twee onderzeeërs afmaken en de basis op rots maken voor de Hydronauts.
Langzamerhand nog wat onderdelen opruimen.
Ik heb deze week nog tentamen, maar daarna hoop ik toch wat te kunnen bouwen voor Baarn,
Nog een stuk rots opnieuw bouwen (met mechanisme), twee onderzeeërs afmaken en de basis op rots maken voor de Hydronauts.

- LegoRK
- Premium
- Contacteer:
Dat ziet er weer indrukwekkend uit Lego papa. Ik ben benieuwd wat er voor de muur nog meer komt. Dit is niet de uiteindelijke diepte denk ik?
Ik ben zelf vanmiddag Lego gerelateerd bezig geweest. Omdat ik hoofdpijn had wilde ik niet al te veel hoeven nadenken. Helaas dekt de verf niet goed, dus heb ik al drie keer de gele vlakken geverfd. (Blauw had ik eerder al geverfd) Een andere keer is het tijd voor rood.
Ik ben zelf vanmiddag Lego gerelateerd bezig geweest. Omdat ik hoofdpijn had wilde ik niet al te veel hoeven nadenken. Helaas dekt de verf niet goed, dus heb ik al drie keer de gele vlakken geverfd. (Blauw had ik eerder al geverfd) Een andere keer is het tijd voor rood.
- Bijlagen
-
- IMG_20250129_165822894_copy_768x1020.jpg (170.77 KiB) 1902 keer bekeken
- BrickChamps
- Contacteer:
Net enkele opzetjes gemaakt voor de ZOO. Nijlpaarden ben ik tevreden over, de tijger heeft nog veel werk nodig (vooral het hoofd).

Tijger geeft mij een Hobbesgevoel 

Druk bezig met het maken en printen van de labels voor mijn Iris lades. Begint er erg strak uit te zien.
- BrickChamps
- Contacteer:
Die heb ik in een ver verleden al eens gebouwd 

-
- Premium
Wouw heel gaaf. Zit er nog een bepaald verhaal achter? Ziet er fantastisch uit. Veel mooie details ben benieuwd als het helemaal klaar is en groter.
ik wist niet dat dat worstje al in zoveel verschillende kleuren bestond
Leuke vorm!
Interesting shape HoodedOne
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Gisteren weer wat onderdelen een plekje gegeven.
Ik ben nog niet veel aan bouwen toegekomen.

Dat ken ik, mijn sorteer en telwerk zit ook het bouwen wat in de weg. Daarentegen ben ik er wel uit wat ik voor LW ga bouwensanderkoenen schreef: ↑do feb 06, 2025 7:28 am Gisteren weer wat onderdelen een plekje gegeven.

Ik ben nog hard bezig om een inzending voor Sander's wedstrijd af te krijgen, de trebuchet is in ieder geval al af 

Hij moet het niet te makkelijk krijgen 

- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Ziet er al gelikt uit 

Ben benieuwd!! ziet er al veelbelovend uit.
Nice! The build just seems to fit the "irregular" base size perfectly.
- OrangeSpaceman
- Premium
- Contacteer:
Ziet er al gaaf uit, Elderon.
- LegoMathijs
- Premium
- Contacteer:
Gaaf gemaakt!! 

- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Retevet! 
Even kijken of ik vanmiddag/vanavond nog wat onderdelen kan opruimen.

Even kijken of ik vanmiddag/vanavond nog wat onderdelen kan opruimen.
Gaaf hoor die trebuchet, zag hem ook op de inzending staan. Zat laatst te denken om die brinklink serie van siege encampment te kopen ervoor haha maar was iets teveel euros voor een speeltje. Had al zelf een lelijke versie gebouwd om stenen weg te schieten. Beetje educatie voor mijn dochter, papa legt wel wat uit over natuurkunde en geschiedenis. 

- SamtheChemist
- Premium
- Contacteer:
Je kan altijd even de handleiding ervoor bekijken straks en dan uit eigen onderdelen bouwenLL928 schreef: ↑ma feb 10, 2025 11:37 am Gaaf hoor die trebuchet, zag hem ook op de inzending staan. Zat laatst te denken om die brinklink serie van siege encampment te kopen ervoor haha maar was iets teveel euros voor een speeltje. Had al zelf een lelijke versie gebouwd om stenen weg te schieten. Beetje educatie voor mijn dochter, papa legt wel wat uit over natuurkunde en geschiedenis.
Ja dat had ik ook in gedachten. Leek mij beter voor de staat van de bankrekening.SamtheChemist schreef: ↑ma feb 10, 2025 1:08 pmJe kan altijd even de handleiding ervoor bekijken straks en dan uit eigen onderdelen bouwenLL928 schreef: ↑ma feb 10, 2025 11:37 am Gaaf hoor die trebuchet, zag hem ook op de inzending staan. Zat laatst te denken om die brinklink serie van siege encampment te kopen ervoor haha maar was iets teveel euros voor een speeltje. Had al zelf een lelijke versie gebouwd om stenen weg te schieten. Beetje educatie voor mijn dochter, papa legt wel wat uit over natuurkunde en geschiedenis.
- SamtheChemist
- Premium
- Contacteer:
Dat is het in de meeste gevallen wel bij BLDP, er zitten geen aparte onderdelen in en het enige wat je dus kan missen zin de stickers. Maar van de eerste serie waren sommigen niet echt goedkoper als je niet alle onderdelen al had.
Nee BLDP moet toch alle standaard lego onderdelen gebruiken? Als ik alles zou willen dan was het set kopen slimmer qua price/piece maar ik heb er de ruimte niet voor. Moet wel zeggen dat het castle vuurtje weer is gaan branden na mijn laatste build dus ik wil wel iets maken maar dat moet passen op een ikea billy plank dus 3 baseplate (min een randje). Dus ga wat schetsen en knutselen. Mogelijk dat die katapult van Siege encampment beter past, hoewel ik die oude ook nog heb van 35 jaar geleden.SamtheChemist schreef: ↑di feb 11, 2025 10:59 am Dat is het in de meeste gevallen wel bij BLDP, er zitten geen aparte onderdelen in en het enige wat je dus kan missen zin de stickers. Maar van de eerste serie waren sommigen niet echt goedkoper als je niet alle onderdelen al had.
- SamtheChemist
- Premium
- Contacteer:
Ja alle standaard onderdelen inderdaad maar ze zijn zeker niet allemaal goedkoper om als hele set te bestellen als je ze helemaal zou willen. Ruimtegebrek kan ook heel creatieve dingen opleveren is mijn ervaring.
- OrangeSpaceman
- Premium
- Contacteer:
Mooi Black Knights schild!
Na eindelijk alle onderdelen bij elkaar verzamelt te hebben, ben ik weer verder gegaan aan een andere ruimtebasis voor mijn Space layout.
Na eindelijk alle onderdelen bij elkaar verzamelt te hebben, ben ik weer verder gegaan aan een andere ruimtebasis voor mijn Space layout.
Bezig geweest met een prototype team building activiteit voor te bereiden. Het idee is dat er verschilende teams onderdelen van een brug bouwen die samen dan de brug vormt. Gewoon de bouwinstructies volgen is er niet bij, want er komt wat team building om de hoek kijken. Een dubbelzinnige team build activiteit dus.

IMG_0958 by Colin Builds, on Flickr

IMG_0958 by Colin Builds, on Flickr