Lego Masters Out of the Box 2025

ggj

Er is weer een nieuwe Lego Masters maar dit keer zo te zien iets anders dan de voorgaande keren.

Info:

https://www.rtl.nl/programma/5248599/lego-masters

https://www.ziggo.nl/entertainment/seri ... sters-2025
LegoRK
Premium
Contacteer:

Het was een interessante eerste aflevering.
OrangeSpaceman
Premium
Contacteer:

Ik vind de hoofdopdracht leuker dan gedacht. Mooie resultaten ook en nieuwe eisen om rekening mee te houden.
Raven
Premium
Contacteer:

Ik ben nog niet echt gegrepen door het format.
eti
Premium
Contacteer:

Ik mag een aantal afleveringen ondertitelen. Wel grappig als je een paar deelnemers ook gewoon in het echt kent.
aawsum
Premium
Contacteer:

ondertitelen naar wat?
Daventria Bricks
Premium
Contacteer:

Ik ben nog aan het inlopen met de voorgaande seizoenen, en ben nu in seizoen 3 aanbeland. De interactie met de presentatoren vind ik echt om te janken, weet niet hoe jullie hier over denken?

Had in een aantal previews van LMOOTB dat Ruben en Kürt weer terug zijn, dus die chemistry zal ook wel weer vertrouwd wezen. Ik kijk er naar uit!
HoodedOne
Premium

Ja, ik was een beetje afgehaakt van het hele LM gebeuren. Maar toch de eerste aflevering gekeken. Ik vindt het nieuwe format wel leuk. En de hoofdopdracht van deze eerste uitzending was leuk om te zien. Het vereist toch een hele andere benadering van het gebruik van lego.
eti
Premium
Contacteer:

aawsum schreef: do feb 06, 2025 11:01 pm ondertitelen naar wat?

De klant wil alle Belgen behalve Kurt ondertielen in open net (dus voor iedereen zichtbaar), en de rest moet allemaal ondertiteld op Teletekst.
aawsum
Premium
Contacteer:

Ah dat bestaat nog, dat wist ik dan weer niet.
eti
Premium
Contacteer:

Teletekst? Ja, zo noemen wij het nog, maar je kan toch bij bijna alle programma's ondertitels aan en uit zetten als je kijkt op je smart tv of wat ook? Krijg je tegenwoordig ook mooie lettertjes en niet meer zo'n zwarte balk met gepixelde letters
LegoMathijs
Premium
Contacteer:

Vond het een leuk eerste aflevering. Ben benieuwd naar de opdrachten, ook vanwege het concept dat er iedere keer op een andere locatie gebouwd wordt.

LegoMathijs
Premium
Contacteer:

Ook deze aflevering waren er weer mooie bouwwerken te zien! Mij lijkt het een leuke opdracht om te bouwen.
LegoRK
Premium
Contacteer:

Het lijkt mij wel extra stressvol om opeens naar een andere locatie te moeten in verder te bouwen.

Moesten die busjes zo blijven staan trouwens? Want ik zou m omgedraaid hebben zodat je direct in de achterkant kan.
Raven
Premium
Contacteer:

Deze aflevering ging iig meer over LEGO dan over randzaken dus blij met deze trend.
LegoRK
Premium
Contacteer:

Ik bedacht me: eigenlijk wel raar dat deze man de brickmaster is omdat hij (in z'n werk in elk geval) eigenlijk helemaal niks met Lego blokjes doet. Alleen de stickers en de boxart. Ik ben benieuwd hoeveel hij weet van bouwtechnieken enzo. Tot nu toe lijkt dat niet veel te zijn.
LL928
Contacteer:

LegoRK schreef: vr feb 14, 2025 8:03 am Het lijkt mij wel extra stressvol om opeens naar een andere locatie te moeten in verder te bouwen.

Moesten die busjes zo blijven staan trouwens? Want ik zou m omgedraaid hebben zodat je direct in de achterkant kan.

Haha dat zei ik thuis ook. Die bus omdraaien is zoveel efficiënter, maar zal wel niet mogen vanwege sponsering. 

Afol71
Premium

Geen Videoland abonnement hier, dus kan ze niet terugkijken  :raiseone:

LegoRK
Premium
Contacteer:

Kun je het niet opnemen?
Boindil_Lego
Premium
Contacteer:

NLZiet werkt ook prima.
Boindil_Lego
Premium
Contacteer:

LegoRK schreef: vr feb 14, 2025 5:34 pm Ik bedacht me: eigenlijk wel raar dat deze man de brickmaster is omdat hij (in z'n werk in elk geval) eigenlijk helemaal niks met Lego blokjes doet. Alleen de stickers en de boxart. Ik ben benieuwd hoeveel hij weet van bouwtechnieken enzo. Tot nu toe lijkt dat niet veel te zijn.

Ja dat dacht ik ook gelijk toen hij zich voorstelde.
geert_h
Premium
Contacteer:

Wij kijken terug via Videoland zonder abbonement, via de Videoland app op ons streamingskastje. Daarvoor heb je wel een gratis abonnement nodig, krijg je tussendoor 2 minuten reclame en kan je niet onbeperkt terug kijken. Maar wel volledig legaal.
ggj

Zitten die Twan en Thom hier op Lowlug? Volgens mij heb ik die Thom wel eens op Lowlug XL gezien? Of diegene leek er heel erg op, kan ook :P
Gilead
Premium

Leuke aflevering en super geslaagde eekhoorn.
Ik heb een abbo videoland genomen en kan blijkbaar afl.3 ook al kijken.
OrangeSpaceman
Premium
Contacteer:

ggj schreef: vr feb 14, 2025 10:50 pm Zitten die Twan en Thom hier op Lowlug? Volgens mij heb ik die Thom wel eens op Lowlug XL gezien? Of diegene leek er heel erg op, kan ook :P

Twan zit hier onder zijn eigen naam.
Afol71
Premium

En is regelmatig op meetings, zoals vorige week in Lelystad :duim:

(dank voor de terugkijktips, ik ga eens wat proberen)

LegoRK
Premium
Contacteer:

vertmaori
Premium
Contacteer:

geert_h schreef: vr feb 14, 2025 9:37 pm Wij kijken terug via Videoland zonder abbonement, via de Videoland app op ons streamingskastje. Daarvoor heb je wel een gratis abonnement nodig, krijg je tussendoor 2 minuten reclame en kan je niet onbeperkt terug kijken. Maar wel volledig legaal.

zo werkt dat hier ook. Wij vinden het ideaal, scheelt zeker een kwartier aan reclameblokken. Zit standaard bij ons Delta tv abo
ggj

LegoRK schreef: za feb 15, 2025 10:48 am Zie Lowlug hoofdpagina :)

Dus toch! :lol:  Ik kom nooit op de hoofdpagina, ga altijd direct naar het forum, dus vandaar dat ik het niet zag.

Berthil
Premium
Contacteer:

Ik heb de derde aflevering net ook gezien, ik hoop dat Twan en Thom hierna een beetje in het hoofd van die zogenaamde Brickmaster hebben leren kijken al is het mij nog niet helemaal duidelijk waar die precies op let. Ik weet wel dat hij NIET let op bouwtechnieken, of hij kan het niet omdat hij zelf geen bouwtechnieken in huis heeft. Twan en Thom zouden met hun bouwkennis en industrial design achtergrond steeds hoog moeten eindigen maar komt nog niet uit de verf met die 'Brickmaster'.
geert_h
Premium
Contacteer:

Ik weet dat je het niet met opzet doet, en weet ook niet of er een eliminatie in aflevering 3 zit, maar indien dat zo is verklap je het al wel. Lang niet iedereen kan vooruit kijken, dus ik zou het waarderen wanneer er niets over toekomstige afleveringen verklapt word. Helaas zit er geen anti spoiler blokken in dit forum ingebouwd, anders was dat nog een optie geweest.

Koolin
Premium

Je kan het ook op VTM GO kijken, werkte voor mij beter voorgaande seizoenen. Is wel iets vertraagd aangezien daar vandaag pas de eerste aflevering wordt uitgezonden.
LegoRK
Premium
Contacteer:

Wat geert_h zegt: liever geen spoilers alsjeblieft omdat verschillende mensen het gewoon op tv volgen. Dan blijft het spannend.
Wat Berthil zegt over de brickmaster doet mijn vermoeden bevestigen dat ie inderdaad zelf niks met Lego steentjes doet of daar een ervaren kijk op heeft.

Large
Premium

Nou nou, er wordt gedaan alsof alleen Kjeld zelve een degelijke Brickmaster zou zijn...

Allereerst is het natuurlijk gewoon TV en dus zo simpel mogelijk om het voor de kijkers lekker makkelijk te houden.

Daarnaast werk je echt niet zomaar als grafisch vormgever bij Lego. Hij zal echt wel het nodige weten van set design en onderdeel gebruik.
LegoRK
Premium
Contacteer:

Je hebt wel gelijk. Het is zo lekker makkelijk om vanaf de bank iets te roepen over iemand. Voor je het weet heb je dat al gedaan. Sorry daarvoor. Goed dat je dat even aankaart Large.

Ik ben benieuwd wat er verder nog gaat komen!
aawsum
Premium
Contacteer:

Het valt me eigenlijk niet zo op van de brickmaster. Al stoer dat ie daar gaat staan denk ik dan.

Ik ben nog steeds niet echt enthousiast over deze serie. Ik vind de opdrachten wel leuk om te zien. Ook heel goed dat de paddenstoel opdracht vervoerbaar moest zijn. Daar hebben we tenslotte zelf ook last van als we iets naar een evenement of meeting vervoeren.

Wat me een beetje tegenstaat is de verhouding tussen opdrachten en randzaken. Om te zien of mensen een partytent op kunnen zetten of een tafel kunnen vervoeren wordt wat teveel in beeld gebracht naar mijn smaak. Ook wat teveel gescript, "goh zal ik onze gebouwde muis even pakken om te vergelijken" .... ehm nou dat vond ik wel heel doorzichtig.
En vervelend dat er volgende keer iemand gewond raakt maar ik heb nu wel iets te vaak die bloedplas gezien. Het leidt zo af van de bouwwerken.
Human
Premium
Contacteer:

Als ik dit allemaal weer zo lees, ben ik vooral weer blij dat ik niet kijk. Maar iedereen veel plezier verder met kijken :duim:
aawsum
Premium
Contacteer:

Fast forward maakt een hoop goed hoor, haha
sanderkoenen
Kopen!
Contacteer:

Human schreef: ma feb 17, 2025 2:38 pm Als ik dit allemaal weer zo lees, ben ik vooral weer blij dat ik niet kijk. Maar iedereen veel plezier verder met kijken :duim:

Dit!  :lol:

Raven
Premium
Contacteer:

Je moet wat te kijken hebben tussen het tellen :-)
Plaats reactie