LEGO.com S@H aanbiedingen

Aanbieding gespot bij een winkel(keten)? Post 'm hier in het betreffende topic.
geert_h
Premium
Contacteer:

Ik heb nog een mandje met onderdelen gevuld staan, wanneer de juiste onderdelen daarvan nog beschikbaar zijn en PaB mee telt, is de kans best aanwezig dat ik wat ga bestellen.
LL928
Contacteer:

Ik heb wat PAB staan en ik hoop op een mooie aanbieding van een set die er mogelijk uit gaat. Maar deze GWP doen me persoonlijk niks. Die dubbele punten zijn wel lekker.
KlaasK
Premium
Contacteer:

Een zoon heeft de Oriënt Express op z'n wensenlijst staan. (Maar die zal vast niet in de aanbieding zijn...) Hij zal ook de treintjes GWP wel leuk vinden.
Lijkt me een aardige deal: ik bestel hem voor hem, hij krijgt treintjes GWP, ik de andere en de punten :)
geert_h
Premium
Contacteer:

Die zit er inderdaad helaas niet bij. Ik kwam er achter dat PaB bestsellers weer wel meetellen voor de GWP's. En de verrassing voor mij was het notitiebord. Als set spreekt hij mij niet aan, maar wat is dat een gave partspack voor winterlandschap bouwers. En aangezien het een Lego exclusieve set is, is het fijn dat hij nu in de aanbieding is.

Berthil
Premium
Contacteer:

Naast wat uit de PaB en de Icons Senna (omdat er met de nieuwe WiIliams brede achterbanden verkrijgbaar gaan zijn) ook een mooi afgeprijsde Eldorado Fort erbij genomen voor de GWPs. Ik heb nog helemaal niks van Piraten maar misschien leuk om toch een keer wat mee te doen, ik vind vooral de blauwe soldaten leuk en daar zitten er veel van in.
KlaasK
Premium
Contacteer:

Toch de Orient maar besteld. Jonathan vond de bijbehorende GWP ook leuk, en ik vond de dubbele punten leuk (en in die platenspeler zit vast ook wel iets leuks aan onderdelen :) )
Chef_NL
Premium
Contacteer:

Ik heb ook de Eldorado besteld, ik had de barracuda al en deze past daar mooi bij, beide voor mij sets met dik Jeugdsentiment
Raven
Premium
Contacteer:

Ik heb steeds minder interesse in sets. Dus ik laat alles aan me voorbij gaan.
SamtheChemist
Premium
Contacteer:

Mochten er nog mensen op zoek zijn naar PU hubs die zijn nu 50% korting op Leg.com
https://www.lego.com/nl-nl/product/hub- ... 1513442-10
Plaats reactie