Gewone taarten heb ik al redelijk wat bij elkaar gesprokkeld, maar van de kip wordt ik zeker blij.
Meeting Lelystad 09-02-2025: Ruiltopic
Veel ruilen dus leuk!!!
Ik heb mijn ruilbak ook aangevuld, hopelijk zit er iets naar jullie zin tussen. In ieder geval donkerblauwe plates van 6*10 voor Sander. Tevens minifiguren uit de nieuwe cmf lijn en uit de d&d lijn. Daarnaast nog een 7 tal gwp's, aangezien daar misschien ook wel interesse in is.
Ik heb eigenlijk geen ruildoos omdat ik al mijn onderdelen wel kan gebruiken - hoe gekker hoe beter, maar gewone onderdelen gebruik ik ook.
Maar als iemand speciaal iets nodig heeft,laat het dan even weten. Als ik al taarten heb geef ik die niet weg, want ik ben zelf gek op al die geprinte dingetjes.
Maar als iemand speciaal iets nodig heeft,laat het dan even weten. Als ik al taarten heb geef ik die niet weg, want ik ben zelf gek op al die geprinte dingetjes.
(en ik zal zo nog even kijken naar de onderdelen die hier gevraagd werden)
Heb je nog capejes die je toch niet gebruikt? Want ik kan me herinneren dat jij daar juist weer niet echt iets mee doet.
Ja, ik kan wel capejes meenemen, die gebruik ik idd niet
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Als iemand nog oude polybags over heeft van Friends of City, houd ik mij aanbevolen.
Dat zijn mooie cadeautjes voor de kinderen van mijn schoonzus en zwager.
- LegoRK
- Premium
- Contacteer:
Voor het gebouw wat ik nu aan het ontwerpen/bouwen ben heb ik nog veel dark orange en medium nougat nodig. Ik heb het in een lijstje gezet. Misschien heeft iemand nog het een of ander liggen. Vooral de 43888 Support heb ik veel nodig.
- Bijlagen
-
- Kasteelpaleis-onderdelen.png (299.91 KiB) 1955 keer bekeken
@thomassio, ik heb 3 blauwe vensterbanken voor je.
@raven, ik heb die ene rechthoekige techplate voor je.
@raven, ik heb die ene rechthoekige techplate voor je.
@brickrudi ik heb voor jou 50 1x1 lbg tiles, 2 1x3 groene tiles, en 3 rode 2z2 bricks rond mer gaten.
@legoRK hoeveel heb je nodig van die onderdelen?
- Afol71
- Premium
Doe mee met de bingo Sandersanderkoenen schreef: ↑za feb 08, 2025 1:54 pm Als iemand nog oude polybags over heeft van Friends of City, houd ik mij aanbevolen.

- Daventria Bricks
- Premium
- Contacteer:
Ik kom ook een kijkje nemen! Wel zal het een kort bezoekje wezen aangezien mijn daddy-duty thuis, maar even kennismaken en een rondje kijken voor een uurtje kan geen kwaad dacht ik. Moet ik vanavond nog even een MOC-je in elkaar frutselen of mag ik nog even voor spek en bonen? 

- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Daar winnen we vaak dozen.Afol71 schreef: ↑za feb 08, 2025 4:57 pmDoe mee met de bingo Sandersanderkoenen schreef: ↑za feb 08, 2025 1:54 pm Als iemand nog oude polybags over heeft van Friends of City, houd ik mij aanbevolen.

Haha die beide soorten dark orange arch had ik vorige keer in mijn ruilbak maar die hele ruilbak is na de meeting als kiloverkoop op marktplaats gegaan

Ik ga zo even kijken voor de last minute vragen. Maar zo naar een verjaardag dus of ik iets heb gevonden….
EDIT: Dark Orange 2x8 boogjes en de 2x2 bricks met groeven heb ik voor je.
EDIT: Dark Orange 2x8 boogjes en de 2x2 bricks met groeven heb ik voor je.
- Daventria Bricks
- Premium
- Contacteer:
Excuus, er ging wat fout aan deze kant. Dit berichtje mag naar het algemene meeting topic. De fout zat hoogstwaarschijnlijk tussen het beeldscherm en de rugleuning van mijn stoel!Daventria schreef:do jan 01, 1970 5:52 pm Ik kom ook een kijkje nemen! Wel zal het een kort bezoekje wezen aangezien mijn daddy-duty thuis, maar even kennismaken en een rondje kijken voor een uurtje kan geen kwaad dacht ik. Moet ik vanavond nog even een MOC-je in elkaar frutselen of mag ik nog even voor spek en bonen?
De muis?
- Daventria Bricks
- Premium
- Contacteer:
- Afol71
- Premium
Ik weet zeker dat er nu ook een paar polybags bij zittensanderkoenen schreef: ↑za feb 08, 2025 6:48 pmDaar winnen we vaak dozen.Afol71 schreef: ↑za feb 08, 2025 4:57 pmDoe mee met de bingo Sandersanderkoenen schreef: ↑za feb 08, 2025 1:54 pm Als iemand nog oude polybags over heeft van Friends of City, houd ik mij aanbevolen.

- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Dank u allen voor de mooie onderdelen.
- OrangeSpaceman
- Premium
- Contacteer:
Bedankt voor de toffe onderdelen, mede ruilers! Ik ben alweer aan het brainstormen geslagen bij het inventariseren ervan vandaag.
De weggeefdoos was een succes en ben hierdoor drie kwart ervan kwijtgeraakt.
De weggeefdoos was een succes en ben hierdoor drie kwart ervan kwijtgeraakt.
Ik ben nooit zo goed in ruilen dus het bleef bij het meegeven van een poster die via Tafol vast bij aangord belandt (bedankt Tafol).
Maar erg leuk om te zien wat jullie zoal heen en weer schuiven, een levendige koehandel is dat zeg.
Maar erg leuk om te zien wat jullie zoal heen en weer schuiven, een levendige koehandel is dat zeg.
Ik ben niet zo van het ruilen, maar de weggeefbak is me prima bevallen. Ik zal deze de komende tijd weer lekker aanvullen met supernuttige onderdelen
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Ik ben ook zeer tevreden met de koehandel