TAFOL's MOC's

Quarktaart
Premium

Weer een super leuke moc. Well done
TAFOL
Premium
Contacteer:

HappyMoc42 schreef: wo feb 28, 2024 10:12 am Ongelofelijk origineel, dat je je afvraagt waarom het niet eerder is bedacht.
Wat is de kleur van de muren eigenlijk? Apart, maar past perfect bij de hele sfeer.

Bedoel je het gebruik van de minidoll-jurken voor torendaken? Of het concept van een microschaal kasteel?
Ik heb door de jaren heen namelijk aardig wat mini LEGO-kastelen zien langs komen, dus zo origineel vind ik het ook niet echt.
Neemt natuurlijk niet weg dat ik jouw compliment zeer waardeer. :D

De muren zijn gewoon Light Bluish Gray, overigens. Deze kleur vond ik namelijk het meest geschikt (en bovendien waren alle benodigde onderdelen in deze kleur beschikbaar, wat eigenlijk meer de reden was voor deze keuze).

Ik ben inmiddels alweer bezig aan mijn volgende MOC. Kleine hint: Brickheadz. 

TAFOL
Premium
Contacteer:

Al van jongs af aan ben ik een fan van Disney-films. Van Sneewwitje en de Zeven Dwergen, Pinokkio en Peter Pan tot Lady and the Tramp, Moana en Tarzan, ik heb ze bijna allemaal gezien. Dus toen LEGO in februari met een Brickheadz van Stitch (uit de animatiefilm Lilo & Stitch) kwam, moest ik deze natuurlijk per sé aanschaffen. Ook was dit een goed excuus om de film weer eens op te zetten. En terwijl ik deze aan het kijken was en Stitch in een van de scenes in een Elvis-kostuum op zijn gitaartje begon te spelen, kreeg ik plotseling een leuk idee voor een MOC. Wat als ik de Brickheadz-versie van Stitch ook een Elvis-makeover kon geven en deze een gitaar gaf? Maak er tegelijkertijd een Brickheadz van Lilo bij en zet ze allebei in een stranddiorama met een azuurblauwe zee op de achtergrond. Direct pakte ik de steentjes erbij en mede dankzij bedrukte onderdelen die ik via Brick-Print kon regelen kan ik jullie nu deze MOC presenteren. Laat me maar weten wat jullie ervan vinden. 

Afbeelding

Meer foto's vind je op mijn Flickr of op mijn Instagram

Plaats reactie