Het lijkt erop dat het goed loopt allemaal. We hebben de hele zaal ingedeeld - deze blijkt nog iets groter te zijn dan ze hadden opgegeven. Veel enthousiaste mensen die er zin in hebben ,en al 200 kaartjes in de voorverkoop verkocht (het merendeel betaalt gewoon aan de deur). Ik ben druk bezig de activiteiten voor de afolavond te plannen, voor de rest hebben we eigenlijk alles wel rond - en er zin in.
Er hebben wel nog een paar mensen op het laatst afgezegd wegens ziekte en toestanden. Er zijn ook nog een paar mensen op het laatste moment bij gekomen - ik heb in Harmelen nog een exposant weten over te halen om ook mee te doen - dus als er iemand op het laatste moment nog mee wil doen op 2/3 maart, dan hebben we daar in principe nog een plekje voor vrij. Meld je even bij mij in dat geval.
En natuurlijk verwelkomen we graag iedereen als bezoeker op dit evenement! Voor alle duidelijkheid, dat is dus Brickshow Baarn, Goeman Borgesiuslaan 2, Baarn, op 2 en 3 maart van 10:00 tot 17:00 uur. Hopelijk tot dan!
Brickshow Baarn, het is bijna zover.
Als het past en he kunt mijn 2e werk bij mijn eerste schuiven door de extra ruimte . Wij hebben zin in het weekend, met wat gezinde spanning voor de debutante.
- Mama'sBricks
- Premium
- Contacteer:
Wij hebben er ook heel erg veel zin in!!!
Indien gewenst kan ik het Disney Prinsessen project meenemen maar die heeft er vorig jaar ook gestaan, volgens mij niks veranderd dus alleen als jouw dat nuttig lijkt. (Mij niet maar t vult ruimte)
Indien gewenst kan ik het Disney Prinsessen project meenemen maar die heeft er vorig jaar ook gestaan, volgens mij niks veranderd dus alleen als jouw dat nuttig lijkt. (Mij niet maar t vult ruimte)
Er kan nog iets bij, maar het hoeft niet. Ik stuur je even een appje
Ja.. eerste show van dit jaar, ik heb er zeker zin in
- LegoMathijs
- Premium
- Contacteer:
Heb er veel zin in!
Komende dagen even de MOC's inpakken.
Komende dagen even de MOC's inpakken.
Dat is jouw specialiteit Mathijs, dat moet lukken.
- SamtheChemist
- Premium
- Contacteer:
Nou na de generale in Harmelen heb ik alleen maar meer zin in komend weekend. Ben nog even netjes de draden voor de verlichting aan het wegwerken.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Ik heb helaas niet kunnen bouwen, maar gelukkig had ik nog wat staan.
Hopelijk kan ik de komende maand weer wat bouwen.
Hopelijk kan ik de komende maand weer wat bouwen.
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Jij hebt het veel te druk met wedstrijden uitschrijven
En cheques aan de bouwmarkt.
Leuk fijn evenement. Druk maar genoeg ruimte.
Goed georganiseerd, gezellig.
Korte samenvatting eerste dag.
Goed georganiseerd, gezellig.
Korte samenvatting eerste dag.
Wat Aangord zegt