Ik heb voor de deadline uberhaupt geen tijd dus een maand ofzo extra zou fijn zijn.sanderkoenen schreef: ↑di feb 13, 2024 3:26 pm Gaat het lukken met de inzendingen of is er nog meer tijd nodig?
Mega Medieval MOC Mania 2024
Niet met de studie hopelijk?
- Bricksterdam
- Premium
- Contacteer:
Meer tijd zou welkom zijn door de overlap met Baarn, zou nog in vignet en/of muur mee willen doen maar denk dat het niet op tijd lukken gaat
Haha, veel ideeën maar om de een of andere manier komen er alleen dingen met wielen af die ergens op een andere planeet rijden...
Maakt mij verder niet uit hoor, mischien op het eind van de maand dat ik nog wat kan doen.
Maakt mij verder niet uit hoor, mischien op het eind van de maand dat ik nog wat kan doen.
Ik ben ook nog bezig voor Baarn en zou hopelijk daarna misschien nog wat voor deze wedstrijdt kunnen bouwen, als daar tijd voor is...
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Nog kaart 3,5 week ? Meer tijd kan zeker geen kwaad .
Als er meer tijd is ga ik na Baarn ook nog wel wat maken. Voor nu zitten de weekenden tot 10 maart volgeboekt.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Oké!
Met genoeg geluiden voor meer tijd, krijgen jullie meer tijd.
De deadline verschuift naar: 29 maart 2024 om 23:59
Succes!
Met genoeg geluiden voor meer tijd, krijgen jullie meer tijd.
De deadline verschuift naar: 29 maart 2024 om 23:59
Succes!
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
. Ik hoop nog steeds iets af te hebben voor Lelystad, maar dan redt ik het iig voor de deadline.
- Johlie70
- Premium
- Contacteer:
Voor de categorie de muur, een stuk muur uit de middeleeuwen in het midden oosten.
Achter de muur zie je de schildwachten , voor de muur de handel en de verschillende reizigers en over de muur klinkt het geschal uit de minaret.
Achter de muur zie je de schildwachten , voor de muur de handel en de verschillende reizigers en over de muur klinkt het geschal uit de minaret.
Mooi!
- Brick_Rebel
- Premium
- Contacteer:
Toffe scène! Je hebt duidelijk goed nagedacht over de minifigs, en ook het landschap en de muren hebben mooie details.
- Bricksterdam
- Premium
- Contacteer:
Mooie! Leuk ook dat je niet voor stereotype kasteel bent gegaan
- SamtheChemist
- Premium
- Contacteer:
Heel cool gedaan!
Het is een mooie dag. De herder is er maar bij gaan zitten. Wat een heerlijk weer, zeg!
Aan de andere kant van de muur is het ook vredig. Nu ja, het jongetje uit het rechter huis wil graag naar zijn vader toe, die in de tuin aan het werk is, maar hij struikelt, tot groot vermaak van de wachters. Gelukkig kwam juist zijn moeder thuis.
In het andere huis woont een wat zonderlinge, teruggetrokken man. Niet onvriendelijk, maar toch wat mysterieus. Hij heeft een bordje bij zijn deur, maar er staat niets op.
O, wat een mooie, vredige dag!
Of toch niet?
Leuk gedaan. Afhankelijk van het doel van de tunnel kan het nog steeds een vredige dag zijn natuurlijk.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Leuk!
De inzendingen stromen binnen. Kijken of ik dit weekend tijd kan maken voor de inzending in de doe maar lekker groot categorie.
Laatst gewijzigd door KlaasK op vr feb 23, 2024 4:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
whahaha die is wel heel leuk zeg!!!
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Leuk!
Ik ben zojuist begonnen aan een kasteel
- Bricksterdam
- Premium
- Contacteer:
Lekker bezig Klaas, mooie builds en een moordend tempo van inzenden
Zelf begonnen aan habitatstack voor over de muur, hoop m voor Baarn als stack af te hebben, daarna nog uitbreiden met terrein er omheen om de 32x32 vereiste te halen...
Zelf begonnen aan habitatstack voor over de muur, hoop m voor Baarn als stack af te hebben, daarna nog uitbreiden met terrein er omheen om de 32x32 vereiste te halen...
- SamtheChemist
- Premium
- Contacteer:
Wat een leuke bouwwerken weer allemaal!
Geweldig! die wielen...
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Leuke inzending!
Wil het verder lukken met bouwen?
Wil het verder lukken met bouwen?
Ik heb al alle categorieën gehad. En ik denk niet dat ik nog een plan heb voor iets binnen een categorie, maar zeg nooit nooit, maar is nog lang.
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Ik ben vanavond weer een stukje verder gekomen.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Het dak is heel goed gedaan.
- SamtheChemist
- Premium
- Contacteer:
Gaaf zeg! Dat dak is echt gaaf zo met die slopes
Zeker, al moet je niet te lang naar de foto kijken want dan gaat het allemaal een soort van bewegen
- LegoRK
- Premium
- Contacteer:
Voor de voertuigen categorie:
Middeleeuws handelsschip meert aan om zijn handelswaar te lossen. Een typisch breed schip met eenvoudige zeil constructie. De grote zwaarden aan de beide zijden hebben stabiliteit bij ruig weer een op zee. De ervaren scheepslieden weten precies wat nodig is om perfect aan te meren en de zwaarste stormen te doorstaan. (Hoewel ze dat laatste liever vermijden)
Middeleeuws handelsschip meert aan om zijn handelswaar te lossen. Een typisch breed schip met eenvoudige zeil constructie. De grote zwaarden aan de beide zijden hebben stabiliteit bij ruig weer een op zee. De ervaren scheepslieden weten precies wat nodig is om perfect aan te meren en de zwaarste stormen te doorstaan. (Hoewel ze dat laatste liever vermijden)
Mooi schip!