De China new year sets zijn onthuld op een beurs in china. (incl een Monkey town set)
daar zitten weer leuke tussen....lijkt dat 2024 ook weer een kostbaar jaar gaat worden..
new year sets
seasonal 2024
Daar zitten wel leuke onderdelen in, maar ook weer een aantal waar ik er eigenlijk al genoeg van heb. Ach, iets met een gegeven knol enzo
Welke heb je over?
Welke onderdelen of welke set, in het laatste geval die post van LegoRK, want helaas gaan ze Chinese sets niet weggeven
Van die onderdelen die LegoRK liet zien...
Zoiets denk ik, waarbij het door gekruiste niet eens ongewenst is.
- Bijlagen
-
- Untitled.jpg (537.39 KiB) 1892 keer bekeken
Voor al die kalkoenen moet ik nog eens een vleesverwerkingsfabriek gaan bouwen.
Er zijn 2 nieuwe seizoensgebonden sets onthuld, namelijk 40709 Spring Animal Playground en 40711 Hedgehog Picnic Date (klikbaar):
Bron
Bron
De Houses of the World-serie heeft binnenkort een opvolger, te beginnen met set 40680 Flower Store (klikbaar):
Bron
Volgens de geruchten zal het bestedingsbedrag voor deze GWP rond de €200,- liggen en wordt deze beschikbaar vanaf 1 maart 2024. Gelukkig komen er volgende maand aardig wat sets uit (o.a. 10332 Middeleeuws Dorpsplein & 43242 Het Huisje van Sneeuwwitje en de 7 Dwergen), dus zal het niet zo moeilijk zijn om deze GWP te bemachtigen.
Bron
Volgens de geruchten zal het bestedingsbedrag voor deze GWP rond de €200,- liggen en wordt deze beschikbaar vanaf 1 maart 2024. Gelukkig komen er volgende maand aardig wat sets uit (o.a. 10332 Middeleeuws Dorpsplein & 43242 Het Huisje van Sneeuwwitje en de 7 Dwergen), dus zal het niet zo moeilijk zijn om deze GWP te bemachtigen.
- SamtheChemist
- Premium
- Contacteer:
Owh het stikker vel wil ik daarvan wel hebben, ook wel leuke parts-pack lijkt me zo