Kruidvat

Aanbieding gespot bij een winkel(keten)? Post 'm hier in het betreffende topic.
geert_h
Premium
Contacteer:

De aanbieding was ook vorige week. Sommige zijn aan het einde van de week weer beschikbaar gekomen, maar helaas niet de kersenbloesem.
BrickChamps
Contacteer:

Afgelopen weekend was ik toevallig bij het Kruidvat en daar waren ze de schappen LEGO flink aan het bijvullen! En ja hoor, deze week is het weer de 2+1 gratis actie. Geldig voor alle sets onder de 30 euro, verrekend als 33% kassakorting.

SamtheChemist
Premium
Contacteer:

Ohw dat is wel weer leuk, even in de gaten houden dan :-D
geert_h
Premium
Contacteer:

Momenteel korting op de Lego. Bij de meeste sets 25%, bij verschillende andere 30% en voor een enkele set 50% (al zijn momenteel de sets van 50% korting uitverkocht).
LegoRK
Premium
Contacteer:

Nu weer de actie 2e halve prijs.
KlaasK
Premium
Contacteer:

Online werkt tweede set halve prijs al bij Kruidvat
LegoRK
Premium
Contacteer:

👍
Wel jammer dat de sets die ik nog wil hebben uitverkocht zijn.
KlaasK
Premium
Contacteer:

Ze hadden nog twee kersenbloesems :)
geert_h
Premium
Contacteer:

LegoRK schreef: ma aug 26, 2024 3:35 pm 👍
Wel jammer dat de sets die ik nog wil hebben uitverkocht zijn.

Dat heb ik in het verleden vaker gehad, op donderdag of vrijdag nog een keer kijken wil heel af en toe geluk geven dat ze weer op voorraad zijn.
geert_h
Premium
Contacteer:

Bij de kruidvat hebben ze deze week diverse lego sets met 25% korting, dat is op zich niet bijzonder. Maar vanavond hebben ze extra goedkoopavond, met op 1 artikel naar keuze 20% extra korting. Deze acties zijn te stapelen kwam ik net achter, en dat maakt het voor een paar sets wel erg interessant. En aangezien ik Neel uit Star Wars er echt gaaf uit vind zien, heb ik nu voor €77,99 de 75374 De Onyx Cinder weten te scoren. Goedkoper dan dat hij ooit is geweest volgens brickwatch. En zo zijn er nog een paar grote sets waarvoor dit erg interessant is.
KlaasK
Premium
Contacteer:

Volgende week vanaf 'dinsdag'
20250102_131056.jpg
20250102_131056.jpg (566.43 KiB) 1124 keer bekeken

Human
Premium
Contacteer:

KOPEN!!!!
OrangeSpaceman
Premium
Contacteer:

Ik zal er zijn!
Brick_Rebel
Premium
Contacteer:

Dat is mooi!  :duim:

Maar waar zag je dit, Klaas? Want in de nieuwe folder op de Kruidvat website staat deze actie nog helemaal niet.. :lookaround:

KlaasK
Premium
Contacteer:

Brick_Rebel schreef: do jan 02, 2025 8:52 pm Dat is mooi!  :duim:

Maar waar zag je dit, Klaas? Want in de nieuwe folder op de Kruidvat website staat deze actie nog helemaal niet.. :lookaround:

In de folder van volgende week, die kregen wij al vandaag.
LegoHighlord
Premium

Oe hele mooie 😁 nog niet weer aan shoppen behalve online toe gekomen. Dus de kruitvat winkels even bij langs hoewel ik 9/10x altijd achter het net vis.
Raven
Premium
Contacteer:

Ik ga van het weekend even kijken. Zijn vaak te vroeg bij ons.
geert_h
Premium
Contacteer:

Doorgaans liggen ze hier ook al op zondag in de schappen. Dan is de actie 3 voor €9 nog niet, maar veel kans zijn de meest gewilde dinsdag niet meer verkrijgbaar.
Brick_Rebel
Premium
Contacteer:

KlaasK schreef: do jan 02, 2025 9:42 pm
Brick_Rebel schreef: do jan 02, 2025 8:52 pm Dat is mooi!  :duim:

In de folder van volgende week, die kregen wij al vandaag.

Oh, de papieren folder..
​​Die krijg ik niet, want nee-nee sticker  :miss:

Mooi dat die eerder is bezorgd dan de digitale folder online staat haha  :lol:

Bedankt voor het delen!
Peet
Premium
Contacteer:

Foei.. je mag ze pas vanaf vrijdag bezorgen (mijn dochter brengt ze tegenwoordig rond, dus ik krijg hier elke donderdag 250 voor mijn deur gedumpt)
Zelfs met een nee/nee sticker kun je ze gewoon krijgen hoor. Het werkt tegenwoordig met een online bestand waar je stuk voor stuk kunt aangeven welke folders je wilt, te minsten bij het reclame bureau hier (spotta)

Leuke actie en leuke prijs, maar ik moet zeggen dat ik toch niet heel enthousiast wordt van deze serie. alleen die piraat en wolfpack misschien.
sanderkoenen
Kopen!
Contacteer:

Die Jet Racer is ook heel vet (zeker een aanrader).
Die steampunk figuur is wel aardig en met die telescoop is wel leuk gedaan.
Raven
Premium
Contacteer:

sanderkoenen schreef: vr jan 03, 2025 10:58 am Die Jet Racer is ook heel vet (zeker een aanrader).
Die steampunk figuur is wel aardig en met die telescoop is wel leuk gedaan.

Ja de Jet Racer is erg vet. Samen met de wolfpack ga ik die wel scoren :feest:

Peet schreef: vr jan 03, 2025 10:52 amZelfs met een nee/nee sticker kun je ze gewoon krijgen hoor. Het werkt tegenwoordig met een online bestand waar je stuk voor stuk kunt aangeven welke folders je wilt, te minsten bij het reclame bureau hier (spotta)

Jeetje wat een gedoe, dan meot je en opletten bij eht samenstellen, en opletten met het bezorgen. Mag wel een flink uurloon aan vast zitten dan.
Peet
Premium
Contacteer:

Mee eens maar op een gegeven moment heb je zo veel minifigs dat je je gaat afvragen: ga ik dit op kort termijn gebruiken of is het leuk om te hebben maar ligt/staat het jaren stof te happen.

ehh het valt bijna onder kinderarbeid.. ze is 2 a 3 uur bezig voor 11 euro.

Ecclesiastes
Premium
Contacteer:

Peet schreef: vr jan 03, 2025 11:12 am op een gegeven moment heb je zo veel minifigs dat je je gaat afvragen: ga ik dit op kort termijn gebruiken of is het leuk om te hebben maar ligt/staat het jaren stof te happen.

Wat ook mee speelt is alles wat de prijs opdrijft. Neem de Wolfpack, castle is populair, de oplage is beperkt en de beschikbaarheid ook. Daarbij komt dat er tegenwoordig veel mensen zijn die hiervan ook op de hoogte zijn en er een slaatje uit willen slaan. Neem maar een kijkje op marktplaats... 

Dus snel, en in sommige gevallen zo veel mogelijk, inslaan is vooral voorkomen dat je niet absurde prijzen hoeft te betalen. En, uiteraard ook gewoon leuk om te hebben! :omg:
Peet schreef: vr jan 03, 2025 11:12 am ehh het valt bijna onder kinderarbeid.. ze is 2 a 3 uur bezig voor 11 euro.

Wow, volgens mij verdiende ik 20 jaar geleden hetzelfde hiermee :lookaround:

OrangeSpaceman
Premium
Contacteer:

Het is inderdaad leuk om te hebben, maar wat voor mij deze Wolfpack CMF ook wenselijk maakt, is de wolf, schild en zwarte kap. Ik vind het nog steeds belachelijk van TLG om het schild niet in de Medieval Townsquare te gebruiken en dus niet los bestelbaar op PaB. Dat onderdeel is niet gemakkelijk aan te komen in goede staat en voor een redelijke prijs. Laat staan als je wilt army builden.

Qua minifigs heb ik eigenlijk genoeg, maar heb ook nog genoeg wensen voor bepaalde minifigs en hun facties, vooral voor Castle. Ik focus mij vooral op het soort waarmee ik opgegroeid ben, omdat ik daar ook mee wil MOC'en.

Plaats reactie