Meeting Lelystad 10-03-2024
- workfromtheheart
- Site Admin
- Contacteer:
Zondag 10 maart 2023 is er weer een meeting in Lelystad.
Kosten: 3 euro
Mensen die de bijdrage de vorige keer vergeten zijn, mogen dat op deze meeting goedmaken.
Betaallink voor de meetingbijdrage: bij deze
Tijd: Zoals gewoonlijk van 10.00u tot een uur of 17.00u. (17:00 zaal weer opgeruimd).
Huisdieren: Doe maar niet
Roken: buiten het hek, de school is een rookvrije school
Kids: Lowlug is een afolgebeuren. De A staat voor Adult. Dat betekent dat we op meetings niks organiseren voor kinderen. Als je persé kinderen mee wilt nemen kan dat, maar er wordt verwacht dat je ze zelf entertaint, zonder dat andere mensen daar last van hebben. Misschien ten overvloede, een Lowlugmeeting is geen geschikt gezinsuitstapje. Misschien wel een dagje uit voor papa of mama, dat wel.
Verkoop: niet toegestaan. Overdracht van van tevoren afgesproken zaken wel. Ruilen is toegestaan, maar dus echt ruilen zonder portemonnee.
MOC's meenemen: graag!
Neem iets (nieuws) mee dat je leuk kunt laten zien en waar je niet het halve pand voor moet verbouwen. Deze keer hebben we wat meer ruimte, maar denk toch aan een meter per persoon. Kom je daar niet mee uit, overleg dan even via e-mail of pb (met de organisator). Dat metertje betekent overigens, een meter in totaal, niet een meter per moc (er schijnen mensen te zijn die het zo interpreteren is gebleken).
Voor de meetingnewbies: een moc(je) meenemen zorgt dat je aan de praat raakt met mensen, doen dus!
Gegevens van de locatie:
Porteum Lelystad
De Campus 9,
8233 GA Lelystad
Ruime parkeerruimte voor de deur (gratis).
Openbaar vervoer: vanaf station Lelystad Centraal bus 1, 6 of 8.
We zitten in een afgesloten gedeelte van de school. Als je alvast een impressie wilt krijgen van de ruimte, kan je dit filmpje bekijken.
Omdat we in een afgesloten gedeelte van de school zitten, hebben we helaas geen toegang tot de automaten, dus eigen eten meenemen is handig.
We hebben ook alleen een regulier koffiezetapparaat en waterkokertje, waar je zelf thee/koffie kan zetten, zolang we het keukentje netjes houden.
- workfromtheheart
- Site Admin
- Contacteer:
Nog even een link naar de routebeschrijving: https://www.lowlug.com/forum/viewtopic. ... =80#p23011
We gaan dus aan de zijkant van het gebouw (links als je ervoor staat) het plein op. Tussen het tweede en derde en hoge gebouw is een tussenstuk, dat is de ruimte waar we zitten.
De gekleurde huisjes aan de Dreef zijn er niet meer, dus dat niet als oriëntatiepunt gebruiken ;-)
We gaan dus aan de zijkant van het gebouw (links als je ervoor staat) het plein op. Tussen het tweede en derde en hoge gebouw is een tussenstuk, dat is de ruimte waar we zitten.
De gekleurde huisjes aan de Dreef zijn er niet meer, dus dat niet als oriëntatiepunt gebruiken ;-)
Gezellig, heb er weer zin in!!!
- OrangeSpaceman
- Premium
- Contacteer:
Ik weet het nog niet! Dag daarvoor heb ik al iets op de planning staan en het hangt er van af hoe ik mij daarna voel.
- Afol71
- Premium
Meestal verschijnt er wel een “carpool topic” (of start hem zelf alvast )brickrudi
Ik hoop bij mijn eerste meeting te zijn. Hopelijk is er met vervoer wat te regelen!
Ik heb er ook zin in ben hard aan het bouwen, afbreken, weer bouwen, bestellen, verder bouwen om hopelijk de Trial Truck klaar te krijgen.
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Ik heb er zin in!
- Brick_Rebel
- Premium
- Contacteer:
Leuk, ik ben erbij!
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Woehoe!
Meeting!
Meeting!
- vertmaori
- Premium
- Contacteer:
Zoals het er nu voorstaat, moet ik passen. Gezondheid is niet optimaal is een understatement. Zit aardig in de medische molen, geboekte vakantie voor april al moeten annuleren.
Een ambulance met blauw en geluid van binnen bestuderen tijdens een rit is geen nieuwe hobby geworden.
Een ambulance met blauw en geluid van binnen bestuderen tijdens een rit is geen nieuwe hobby geworden.
- Bricksterdam
- Premium
- Contacteer:
Sterkte Vertmaori, klinkt niet fijn nee...
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Dat had je een tijdje geleden al gezegd, dacht ik.
Verstandige keuze. Gezondheid is het belangrijkste.
Verstandige keuze. Gezondheid is het belangrijkste.
- SamtheChemist
- Premium
- Contacteer:
@vertmaori sterkte en verstandige keuze!
Ik ben bij de meeting in ieder geval!
Ik ben bij de meeting in ieder geval!
- LegoRK
- Premium
- Contacteer:
Goegel heeft de satellietfoto inmiddels wat geüpdatet. Maar leidt je nog niet naar de parkeerplaats als je het adres de Campus 9 invoert.
- Bijlagen
-
- Lowlug-Lelystad.png (1.12 MiB) 11058 keer bekeken
Nog één deurtje verder dan de rode stip maar dit helpt zeker.
- workfromtheheart
- Site Admin
- Contacteer:
En een deur te ver
In ieder geval weten de statistici nu de juiste deur.
Gewoon doorrijden tot je de auto's ziet
Ik vind het wel knap dat google gewoon met pijltjes laat zien waar je moet zijn.
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
En als je je auto tot de deur rijdt voor laden/lossen moet je de boze blikken van voorbijganger even negeren. Dat heb ik vorige keer wel gedaan in ieder geval .
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Om de deur hoef je geen zorgen te maken.
Er staat er, denk ik, maar een open op zondag.
Er staat er, denk ik, maar een open op zondag.
- LegoMathijs
- Premium
- Contacteer:
Helaas moet ik deze keer aan mij voorbij laten gaan. Ik moet die dag werken........
Een volgende meeting ben ik weer van de partij!
Uiteraard ben ik zeer benieuwd naar de MOC's!
Een volgende meeting ben ik weer van de partij!
Uiteraard ben ik zeer benieuwd naar de MOC's!
- HolidayBrickCreations
- Premium
Moet me jammer genoeg afmelden voor Lelystad. zal er de volgende weer bij proberen te zijn.
- workfromtheheart
- Site Admin
- Contacteer:
En het is ongeveer een week vantevoren, dus kunnen we alvast een betaallink aanmaken voor iedereen die digitaal wil betalen.
Uiteraard is er ook gewoon de mogelijkheid om een paar euro's in de oude vertrouwde clubkas te storten.
Andere zaken:
Ik heb ontdekt dat bijvoorbeeld Google Maps navigeren op 'Porteum' heel goed gaat, maar naar het adres 'Campus 9' je nog steeds naar het parkeerterrein van de sporthal gestuurd wordt.
Op dit moment wordt er een Skills Garden aangelegd bij ons op het plein, dus mocht je met de auto het plein op willen, rij rustig en voorzichtig, het staat nog voller met obstacels dan gewoonlijk.
Uiteraard is er ook gewoon de mogelijkheid om een paar euro's in de oude vertrouwde clubkas te storten.
Andere zaken:
Ik heb ontdekt dat bijvoorbeeld Google Maps navigeren op 'Porteum' heel goed gaat, maar naar het adres 'Campus 9' je nog steeds naar het parkeerterrein van de sporthal gestuurd wordt.
Op dit moment wordt er een Skills Garden aangelegd bij ons op het plein, dus mocht je met de auto het plein op willen, rij rustig en voorzichtig, het staat nog voller met obstacels dan gewoonlijk.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Ik heb alvast betaald!
Hier ook de meetingbijdrage betaald.
Kan maar geregeld zijn
- Bricksterdam
- Premium
- Contacteer:
Hier ook meteen geregeld
(Klopt ov instructie google maps wel @wfth?)
(Klopt ov instructie google maps wel @wfth?)
- workfromtheheart
- Site Admin
- Contacteer:
Ja, er is een bushalte aan de dreef, loop je zo het parkeerterrein op.
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Ook gelijk betaald
Ik kom ook.
Met een bouwwerk wat af is!!! Whoehoe
Bijdrage gedaan, echter:
Na er erg naar uitgekeken te hebben, weer eens van "het hok" af te gaan richting Lelystad, blijkt dat ik voor zondag aanstaande een dubbele afspraak heb gemaakt......
Ik ben er dus helaas (voor mij) niet bij, zondag.
René
Na er erg naar uitgekeken te hebben, weer eens van "het hok" af te gaan richting Lelystad, blijkt dat ik voor zondag aanstaande een dubbele afspraak heb gemaakt......
Ik ben er dus helaas (voor mij) niet bij, zondag.
René