MOC's L-space

KlaasK
Premium
Contacteer:

Lijkt me ook leuk om ze naast elkaar te zien!
L-space
Premium
Contacteer:

Ik heb ook maar eens een collage gemaakt van het afgelopen jaar. Veel vulling voor de stad en niets groots. Misschien in 2024 maar eens wat aanpakken.

L-space
Premium
Contacteer:

KlaasK schreef: ma dec 04, 2023 8:41 am Lijkt me ook leuk om ze naast elkaar te zien!

Dat gaat zeker gebeuren zodra ik de vierde in de rij af heb.

LegoRK
Premium
Contacteer:

Toch bij elkaar wel weer een leuke vulling van je stad dacht ik zo.
L-space
Premium
Contacteer:

Geheelonthoudersbond

Dit huis completeert de serie van vier en geeft elke combinatie van wit/zwart raam en traliewerk/dobbelsteenversieringen. De Geheelonthoudersbond komt in de Schijfwereld-boeken niet samen in deze straat, maar ik kan niet alle straten maken. En het geeft mij een manier om mijn vampieren aan de grond te binden. Het huis biedt een plek voor bezinning, warme chocomel drinken en natuurlijk zingen in een kring, waarbij de b-vord wordt vermeden.

Een steungroep voor vampieren die in de menselijke samenleving willen passen.

Toen vampiers, net als zoveel andere nationaliteiten, rassen en soorten, naar steden als Ankh-Meurbork begonnen te verhuizen, beseften ze dat als ze zich nog steeds zouden gedragen als de stereotiepe bl… bl… BLOED!dorstige vampiers, er bendes met fakkels en hooivorken klaar stonden, zelfs in de stad. De meesten van hen nemen daarom de methoden van de Überwald Geheelonthoudersbond over en gaan naar bijeenkomsten om te leren geen bl… bloo…. zer b-vord te drinken.

Vrouwe Margolotta, een van Huigen Ottopedis docenten op het gebied van de wereldse zienswijze, is een leider van de beweging, omdat de noblesse zich nu eenmaal moet schikken. De heer Jan "absoluut-geen-vampier" Smit is voorzitter van de Ankh-Meurbork Geheelonthoudersbond en de penningmeester is gravin Snotferatos, Dora Duttem.

Afbeelding
AM_LoT-01 by Horace Worblehat, on Flickr

Afbeelding
AM_LoT-11 by Horace Worblehat, on Flickr

meer op flickr en mijn eigen website

SamtheChemist
Premium
Contacteer:

Gaaf bouwwerk!
L-space
Premium
Contacteer:

Klein bouwwerkje tussendoor om een van mijn minifiguren uit Brick-Morpork een plekje te geven.

Plaats reactie