Aanbiedingen, folders etc. Alleen voor iedereen toegankelijke aanbiedingen van winkels, dus geen particuliere aanbiedingen.

Aldi

Gebruikers-avatar
User

Boindil

Rang

premium

premium
1027

Do Okt 05, 2017 17:30

Re: Aldi

door Boindil » Vr Jan 24, 2020 6:44

Raven schreef:Had je er nu dus 16 kunnen hebben :lol:

Ja wrijf het er nog maar even in :lol: . Degene die ik heb zitten wel meer kleinere bakjes in die je ook nog weer kunt splitsen en dat is voor mij wel handig.
Don't take life too seriously. You`ll never outlive it.
Flickr
Bricks By Boindil
no avatar
User

BrickChamps

46

Ma Okt 28, 2019 15:42

door BrickChamps » Vr Jan 24, 2020 18:43

Bedankt voor de tip! Ik heb er zojuist al gehaald. Zeer degelijke kwaliteit (plastic kast), mooi prijsje. Er zitten ook schotjes bij om de bakjes in 2en of in 3en te delen.

Ik had eerder van die dure Raaco ladenkastjes besteld (metalen kast) maar die heb ik direct retour gestuurd omdat ze schots en scheef waren.
Bezoek mij op Flickr
Gebruikers-avatar
User

Boindil

Rang

premium

premium
1027

Do Okt 05, 2017 17:30

door Boindil » Vr Jan 24, 2020 18:53

BrickChamps schreef:Bedankt voor de tip! Ik heb er zojuist al gehaald. Zeer degelijke kwaliteit (plastic kast), mooi prijsje. Er zitten ook schotjes bij om de bakjes in 2en of in 3en te delen.

Ik had eerder van die dure Raaco ladenkastjes besteld (metalen kast) maar die heb ik direct retour gestuurd omdat ze schots en scheef waren.

Die dure raaco ladekastjes heb ik dus :fluiten: . Gelukkig zijn de mijne we recht 8-)
Don't take life too seriously. You`ll never outlive it.
Flickr
Bricks By Boindil
no avatar
User

Jimdude

Rang

Nieuw

Nieuw
11

Do Okt 12, 2017 10:52

door Jimdude » Di Jan 28, 2020 13:19

De Belgische ALDIs hebben ze vanaf nu zaterdag 1/2/2020.
Vorige