TLG schreef:The reason we’ve had to disqualify your entry is because it did not contain a drawn visualization of your idea, but only a brick-built model and a description. This has occurred in conjunction with the moderation error outlined in our blog post. In conjunction with this error we've made the decision to also reset the Fan Vote phase with a correct selection of 20 contest entries.
We are reviewing our contest processes as we speak to understand where we went wrong and to correct things so that this does not happen again in the future, as we hope to restore the community’s trust in our judging process.
We can’t apologize enough for this mistake and of course realize this does not remedy your particular situation.
premium
3707
Do Nov 30, 2006 16:18
Hardenberg - the place to be ;)
Twan schreef:De GBC's zien er nice uit, ik ken die met die bakjes van Akiyuki, die is inderdaad gaaf om te zien werken op youtube. Klopt het dat je nu een 1:1 kopie maakt? Misschien is het ook leuk om hem net iets anders te maken! Of een unit langer ofzo, bocht er in?
Berthil schreef:De versie van Akiyuki word aangestuurd door een EV3 met 3 motoren. Computer gestuurd dus. Mijn versie zal aangestuurd worden door een mechanische control box en 1 motor. Zonder computer dus. Akiyuki heeft dus voor de 'makkelijke' weg gekozen, ik ga voor de moeilijke weg.
De control box die ik aan het ontwerpen ben is bijna net zo groot als de machine zelf. De uitdaging is juist om de acht fasen van de originele machine te behouden maar heb daar mechanisch gezien al het een en ander moeten wijzigen voor de mechanische control box. Dus alhoewel de originele machine van Akiyuki is gaat dit toch wel een tandje verder.
Berthil schreef:Nog steeds aan het wachten op B&P. Tijdje geleden al een mail gestuurd naar de klantenservice of ze mij nog niet vergeten zijn maar ook nog geen antwoord.
Intussen maar begonnen aan een nieuwe GBC. Dit is de eerste kubus van drie verschillende en deze ontwerpen heeft mij meer dan een week gekost. Een kubus met overal even lange zijden van 6 studs met balbaan.
Boindil schreef:Betreft je mail naar Lego, op hun site staat dat het 10 dagen kan duren voordat ze reageren. Ik heb ze gebeld over mijn bestelling van begin juli en het enige wat ze erover kunnen zeggen dat ie in behandeling is.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten