Gisteren kwam er een adv. op MP dat de 10259 te koop was voor € 49,99 bij Amazon (adv. was van Goede deals, en is weer verdwenen)
Account aangemaakt op Amazon en set besteld, na 1½ uur dacht ik: ik heb nog geen bevestiging gehad, dus logde in op de laptop (bestelling was geplaatst op pc) en kreeg als eerste wachtwoord onjuist? goed nieuw ww aangevraagd en ingelogd.
Maar ik kan mijn bestelling niet meer vinden? Wel staan mijn gegevens erin, incl. afwijkend aflever-adres, maar er staat: u heeft de afgelopen 6 mnd geen bestelling geplaatst???
Gelukkig had ik vlak voor het afsluiten een "screenshot" gemaakt om mijn vrouw te appen, er komt weer een pakketje aan
Na div. malen proberen geen gegevens, zag wel dat er op mijn creditkaart een bedrag van € 49,81 staat gereserveerd.
Toen kreeg ik het heldere idee om nog eens in te loggen op mijn pc en ziet: daar staat mijn bestelling wel !!!!!!
Heb gisteravond een e-mail naar Amazon gestuurd, maar is er iemand hier die zoiets ook wel eens heb meegemaakt?