Legoworld 2023
- Stuifzand
- Site Admin
- Contacteer:
Zoals inmiddels bij velen bekend gaat Legoworld dit jaar door! Het event is van 18 t/m 24 oktober in de Jaarbeurs in Utrecht.
Alle info over bezoek aan het event op www.legoworld.nl
Vanwege het korte tijdspad dit jaar is deelname deze keer op basis van uitnodiging.
s.v.p. geen info delen als gevraagd is dat niet te doen.
Alle info over bezoek aan het event op www.legoworld.nl
Vanwege het korte tijdspad dit jaar is deelname deze keer op basis van uitnodiging.
s.v.p. geen info delen als gevraagd is dat niet te doen.
Woehoe!!!!
Eindelijk weer een wat groter verjaardagsfeestje
Ik heb er echt nu al superveel zin in.
Taart chips bier en iets met lego. Das een leuk feestje.
Uitnodiging... Ok. Apart en jammer.
Jij had natuurlijk mee gemoeten met de grote lowlug rolt uit castle layout
Ja daar heb ik gelukkig ook al zoveel voor gebouwd... (In mijn hoofd is het op zich wel af hoor, maar dat telt niet)..
Volgens mij dit jaar niet. Alles volle prijs
Bij Toychamp kun je wel korting winnen (als je er genoeg uitgeeft)
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Kortingskaarten zijn er al jaren niet meer.
Vaak had je bij intertoys een paar euro er af.
Maar dan moest je het tienvoudige eerst uitgeven aan lego
- SamtheChemist
- Premium
- Contacteer:
Ik sta op Legoworld dit jaar, heb er enorm zin in!
Ik mag weer komen, dus dan doen we dat maar.
Ik sta er ook met 30 normale baseplates, klein MOC-je dus dit keer
Kunnen we doen natuurlijk
Dat scheelt dan toch weer 2,60 per persoon, tot een maximum van 4 personen. Of rekent ticketmaster nu extra administratiekosten?
Zoiets is er altijd bij Brickmania in Antwerpen. Online 2 euro korting en 1 euro administratiekosten.
Zoiets is er altijd bij Brickmania in Antwerpen. Online 2 euro korting en 1 euro administratiekosten.
Die 48x48 baseplates vind ik altijd zo onhanteerbaar.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Ik ga ook naar LW!
Dit is de eerste keer dat ik niet met Human op LW sta, maar met een ander groepje.
Ik heb er al zin in.
Ik moet nog een module aanpassen en een paar boompjes bouwen en dan ben ik klaar.
Dit is de eerste keer dat ik niet met Human op LW sta, maar met een ander groepje.
Ik heb er al zin in.
Ik moet nog een module aanpassen en een paar boompjes bouwen en dan ben ik klaar.
Gezellig.
Ik sta dit jaar voor het eerst als exposant, ik heb er zeker zin in
- Griffon
- Premium
- Contacteer:
Ik mag ook als exposant naar LW , zin in!!!!
ik heb mijn deel van de Friends lay-out mee (manege), een NCS lay-out, mijn deel van de Castle lay-out (Wolfpack) van Lowlug XL en een aantal vrachtwagens waaronder die van Red Bull F1 Racing en Ferrari F1.
ik heb mijn deel van de Friends lay-out mee (manege), een NCS lay-out, mijn deel van de Castle lay-out (Wolfpack) van Lowlug XL en een aantal vrachtwagens waaronder die van Red Bull F1 Racing en Ferrari F1.
- SamtheChemist
- Premium
- Contacteer:
Ik sta dit jaar - net als Mociain - voor het eerst als exposant op Legoworld en heb er enorm veel zin in. Als MOC gaat mijn winkelcentrum mee dit jaar.
HI All,
Ik heb ook dit jaar weer beweging in mijn layout en zelfs iets wat op een remote kan voor het publiek. Nu dacht ik ergens een handleiding te hebben opgeslagen voor een houder aan het hek....... maar of ik ben goed in verstoppen of ik vergis mij. Heeft iemand ergens een tutorial of foto's van deze houders zodat ik dit kan namaken en vastmaken aan het hek. Mijn dank is groot.
Ik heb ook dit jaar weer beweging in mijn layout en zelfs iets wat op een remote kan voor het publiek. Nu dacht ik ergens een handleiding te hebben opgeslagen voor een houder aan het hek....... maar of ik ben goed in verstoppen of ik vergis mij. Heeft iemand ergens een tutorial of foto's van deze houders zodat ik dit kan namaken en vastmaken aan het hek. Mijn dank is groot.