Ik kijk nu schuin vanaf mijn bureau naar het Monster, met een extreem voldaan gevoel, en een golf van jeugdsentiment
Ik laat hem hier nog wel even staan, maar hij zal vroeg of laat toch wel uit elkaar gaan denk ik, de stabiliteit is vergelijkbaar met een kaartenpakhuis, als het geheel wat steviger had geweest had ik hem wel bewaard. Maar ik vrees als er iemand te hard op zolder stampt of tegen het meubel aanstoot hij ter aarde stort.
Plus dat ik door het compleet maken weer een positieve boost heb gekregen om zelf te gaan moccen, en in de ATAT zit bijna al mijn LBG, naja ik kijk het nog wel even aan. Ik kan het nu in ieder geval nog niet over mijn hart verkrijgen
Voor een meeting is hij denk iets te kwetsbaar.
Ik snap nu waarom het ontwerp zo 'leeg' was, het was echt minimaal opgevuld, weinig extra steun, etc. maar hij heeft er echt alles aan gedaan om het lichaam + hoofd zo licht mogelijk te maken, maar hierdoor is het 'te' kwetsbaar, als je een zijpaneel vasthoud in de verkeerde hoek breekt hij in drieën. het schijnt dat een hoop mensen op deze manier moccen, maar ik hou zelf van een iets steviger geheel.
Maar ik heb echt diep respect voor 'Cavegod' om zo'n prachtige moc te ontwerpen, (en hij heeft nog meer mooie builds):
http://www.flickr.com/photos/42956921@N08/sets/