LegoHenkie schreef:Gelukkig hebben we hier vanmorgen maar 12 sneeuwvlokken gehad.
eti schreef:Geen idee hoeveel cm er nou ligt. Ik heb wel sterk de indruk dat nu we in Soesterberg wonen, op de Heuvelrug, er algauw een beetje meer sneeuw ligt dan in Utrecht, waar we eerst woonden. Bovendien blijft het wit, in de stad is het na een uur al gruin (grijsachtig bruin) geworden.
legomannetje schreef:Gisteravond reed ik op de A12 vanuit Arnhem richting Utrecht en rond 18:20 ging de straatverlichting lampje voor lampje uit (dus niet in een keer alle lampen tegelijk). Het leek net een soort omgekeerd looplicht. Dit had ik nog nooit eerder zo gezien.
Large schreef:legomannetje schreef:Gisteravond reed ik op de A12 vanuit Arnhem richting Utrecht en rond 18:20 ging de straatverlichting lampje voor lampje uit (dus niet in een keer alle lampen tegelijk). Het leek net een soort omgekeerd looplicht. Dit had ik nog nooit eerder zo gezien.
Bij mij in het dorp brande ook veel straatverlichting nietZal de kou wel zijn
legomannetje schreef:Er reed maar één auto voor me, en die stond niet eens stil...
WvdP schreef:Eerlijk gezegd heb ik totaal geen medelijden met iemand die kromligt voor een veel te hoge hypotheek die hij/zij zelf heeft afgesloten hoor![]()
En wie bedoel je met "al die scheefwoners"? De meeste huurders zijn helemaal geen scheefwoners namelijk.
eti schreef:Samengevat: De ING moet echt heel erg zijn mond houden en zich in een hoekje diep, diep, diep gaan schamen.
stuifzand schreef:Ik zie jou wel vertellen hoe het zo gekomen is, maar niet wat de oplossing zou kunnen zijn.
stuifzand schreef:eti schreef:Samengevat: De ING moet echt heel erg zijn mond houden en zich in een hoekje diep, diep, diep gaan schamen.
Ik zie jou wel vertellen hoe het zo gekomen is, maar niet wat de oplossing zou kunnen zijn.
Ik vind eerlijk gezegd ieder voorstel om uit deze misère te komen de moeite. De woningmarkt zit afschuwelijk op slot, en daardoor staat alles stil, raken mensen hun banen kwijt etc.
Welke beweging dan ook, er moet beweging komen, anders kom je er nooit uit. Desnoods naar beneden. En als je met een investering van 200 euro pp de boel op gang kunt brengen lijkt me dat vele malen beter dan de helft van het land jaren werkloos...
stuifzand schreef:Wat dan? De staat die alle huizen opkoopt en dat we dan van de staat gaan huren o.i.d.?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten