Ninjago 2021

Gebruikersavatar
Bricknook
Premium
Berichten: 433
Lid geworden op: za nov 14, 2020 11:02 am

Nee, Zane is niet dood. Aan het einde van het Rebooted-seizoen (met de overlord en de slechte Nindroids) offert hij zichzelf op om de Overlord te verslaan. Daarom was er dat park in zijn herinnering aangelegd.
Helemaal aan het einde, zien we dat P.I.X.A.L. in de fabriek van Cyrus Borg beseft dat Zane's geest/ziel nog leeft. Het gebruikt de fabriek om een nieuw lichaam voor zichzelf te construeren. Zij is echter de enige die dat beseft; sensei Wu, Cole, Jay, Kai, Lloyd, Nya, Misako, Dareth, Cyrus Borg en de rest van NinjaGo City denkt dat Zane dood is.
In het Tournament-of-Elements-seizoen, zitten Zane en P.I.X.A.L. gevangen op Chen's eiland. Daar wordt P.I.X.A.L.'s lichaam verschroot. Haar geest/ziel zit nog wel in de computers van Chen/het netwerk van Chen's eiland. Zane dowload P.I.X.A.L. naar zijn eigen lichaam. Op dit moment wordt P.I.X.A.L voor Zane, wat J.A.R.V.I.S. is voor Tony Stark/Iron Man (denk ik).
Ergens voor/aan het begin van het Hands-of-Time-seizoen heeft P.I.X.A.L. ongemerkt een nieuw lichaam voor zichzelf weten te construeren. Ze gebruikt Nya's oude Samurai X-uitrusting om haar identiteit verborgen te houden (geen idee waarom). Pas halverwege het Sons-of-Garmadon-seizoen, komen de ninja erachter, dat P.I.X.A.L. weer een eigen lichaam heeft.
Sorry voor dit lange antwoord. Ik dacht, laat ik ook even uitleggen hoe P.I.X.A.L in Zane's hoofd terecht kwam en dat later weer verlaat (voo rzover dat logischerwijs mogelijk is, maar hé; het is LEGO en het is NinjaGo, dus niet alles hoeft logisch te zijn ).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tot zover. Terug on-topic:
Bedenk, dat de NinjaGo City Gardens ook een eerbetoon is aan 10 jaar NinjaGo. Toen Zane zichzelf opofferde om de Overlord te verslaan, was Lloyd geen klein kind meer, maar zo wordt hij hier wel uitgebeeld.
Lijkt me een gave set. Ik heb hem besteld, zodra ik kon (de nacht van 13 op 14 januari, iets voor middernacht) en ik kan niet wachten, tot hij wordt geleverd. Helaas kan dot nog even duren, want ik kreeg gisteren de mail, dat de set al niet meer op voorraad was en dat levering tot 60 dagen kan duren.  
Gebruikersavatar
mark1991t
Berichten: 196
Lid geworden op: ma nov 16, 2020 6:04 pm

Nieuwe Ninjago sets:

 

BRON / GROTERE AFBEELDINGEN
Gebruikersavatar
SamtheChemist
Premium
Berichten: 550
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 6:19 am
Locatie: Woudenberg
Contacteer:

Zulke vette sets! Gaan er hier een behoorlijk aantal van komen!
Gebruikersavatar
sanderkoenen
Kopen!
Berichten: 4159
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:14 am
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

Ik ben benieuwd of er weer leuke nieuwe onderdelen meekomen met deze sets. 
Gebruikersavatar
Raven
Premium
Berichten: 4150
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:25 am
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Vast wel, ik hou het iig goed in de gaten.
Gebruikersavatar
Bricknook
Premium
Berichten: 433
Lid geworden op: za nov 14, 2020 11:02 am

Ik vind die duikhelmen met die luchtslangen er tof uitzien. Die slangen lijken wel van een flex-materiaal. Benieuwd hoe dat er vanachter (luchtflessen) uitziet.
Gebruikersavatar
Aliencat
Premium
Berichten: 599
Lid geworden op: za nov 07, 2020 12:24 pm
Contacteer:

Wat word ik hier ongelooflijk ontzettend blij van :  
Gebruikersavatar
aawsum
Premium
Berichten: 2345
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:00 am
Contacteer:

Die Hydro Bounty set vind ik wel geweldig ... echt super en dat terwijl ik niks met Ninjago heb.
Gebruikersavatar
Aliencat
Premium
Berichten: 599
Lid geworden op: za nov 07, 2020 12:24 pm
Contacteer:

Ik vind dat net zo'n Amsterdamse tourboot van Lovers of zo  
Gebruikersavatar
aawsum
Premium
Berichten: 2345
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:00 am
Contacteer:

eh .. ja daar moest ik ook wel een beetje aan denken, maar hij lijkt me echt super speelbaar en gewoon gaaf qua kleuren en details.
Gebruikersavatar
sanderkoenen
Kopen!
Berichten: 4159
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:14 am
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

Ik ben blij dat er meer X-Wing Canopy's verschijnen in sets.
Plaats reactie