Aurum schreef:Heb je al iets van een plattegrond van je City? Of zelfs al een deel gekoppeld staan?
eti schreef:Ik zat hem net ff te vergelijken met een foto van de echte, en ik zie zo gauw geen dingen die niet op hun plek zitten. Maar ik vraag me af waarom je al die plates ondersteboven tegen de buitenmuur gesnot hebt. Mooi effect, maar het echte gebouw lijkt gewoon een gladde witte muur te hebben...?
Ravelino schreef:Die stickers maken het heel authentiek, zijn die zelf gemaakt?
legopapa schreef:Een keuze om de bouwinstructies niet meer te publiceren ??
swandutchman schreef:Maar ja, je doet er niets tegen. Dit is voor mij de reden om geen nieuwe dingen meer te plaatsen op Rebrickable.
Berthil schreef:swandutchman schreef:Maar ja, je doet er niets tegen. Dit is voor mij de reden om geen nieuwe dingen meer te plaatsen op Rebrickable.
Dat is erg jammer voor al die mensen die je bouwwerken waarderen en misschien ook willen bouwen.
Ik heb gemerkt dat als je belangeloos dingen doet je op de een of andere manier er toch wel wat voor terug krijgt, vaak uit onverwachte hoek. In jouw geval mochten jouw creaties bijvoorbeeld in LEGO House staan. In mijn geval mocht ik met Eva Longoria op TV in Madrid en naar Malmö om creaties te laten zien. Daarom laat ik me door dit er niet van weerhouden om door te gaan.
Berthil schreef:legopapa schreef:Een keuze om de bouwinstructies niet meer te publiceren ??
Voor mij niet, ik heb er plezier aan om ze te maken en beschikbaar te stellen en ik zal er geen minuut minder om slapen. Jammer dat het zo moet maar ik ga lekker door met veel plezier hebben aan mijn LEGO hobby.
Jourianbax schreef:Maarrr... Ga je ze ook kopen?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast