Ben je klaar voor het grote publiek? Post hier je plaatjes! Ook links naar mooie dingen van anderen mogen hier.
Gebruikers-avatar
User

KlaasK

Rang

premium

premium
725

Za Feb 14, 2015 11:38

Tholen

Re: The Monday Deathmatch Tournament

door KlaasK » Ma Sep 07, 2020 19:09

Het blijft indrukwekkend wat je telkens weer maakt! :duim:

En indrukwekkend dat je zelf de verhaallijn wel kan volgen. ;)
Elke MOC begint met één steentje.
Gebruikers-avatar
User

Aangord

Rang

premium

premium
3981

Vr Jan 31, 2014 15:39

door Aangord » Ma Sep 07, 2020 20:46

workfromtheheart schreef:Oeh, achter twee deuren een geit en achter de derde een sportwagen :omg:
(Yeah, wiskundenerd :slygrin: )

24 :D
Oeh kijk, ik heb nu ook een onderschrift!
Gebruikers-avatar
User

Aliencat

Rang

premium

premium
4514

Di Feb 05, 2008 8:57

door Aliencat » Ma Sep 07, 2020 21:13

workfromtheheart schreef:Oeh, achter twee deuren een geit en achter de derde een sportwagen :omg:
(Yeah, wiskundenerd :slygrin: )

Die ontgaat mij even :fluiten:

KlaasK schreef:Het blijft indrukwekkend wat je telkens weer maakt! :duim:

En indrukwekkend dat je zelf de verhaallijn wel kan volgen. ;)

Dank je

Ik weet ook al hoe het af loopt :wink:
Gebruikers-avatar
User

workfromtheheart

Rang

Moderator

Moderator
6654

Zo Nov 04, 2007 20:44

Dronten

door workfromtheheart » Ma Sep 07, 2020 21:39

Monty Hall Problem in het Nederlands ook wel het driedeurenprobleem.
Mijn Flickr pagina.
Moeite met wiskunde? Met WisWereld probeer ik te helpen.
Gebruikers-avatar
User

Boindil

Rang

premium

premium
1157

Do Okt 05, 2017 17:30

door Boindil » Di Sep 08, 2020 5:39

Dan hoop ik op een Legogeit want die is duurder dan een echte 8-) . Leuke bladzijdes weer Aliencat!
Don't take life too seriously. You`ll never outlive it.
Flickr
Bricks By Boindil
Gebruikers-avatar
User

sanderkoenen

Rang

premium

premium
5462

Wo Nov 25, 2015 21:17

Hoorn

door sanderkoenen » Di Sep 08, 2020 6:25

:omg: Fantastisch weer! :duim:
Gebruikers-avatar
User

LegoRK

Rang

premium

premium
3691

Do Nov 30, 2006 16:18

Hardenberg - the place to be ;)

door LegoRK » Di Sep 08, 2020 15:52

Wow, bijzondere theorie. Toen ik wat naar beneden scrolde werd het wat duidelijker. :)

Maar ik raak de draad ook wat kwijt in Monday. :wink: Wat denk ik aangeeft dat het een briljant verhaal is. :D
"Het leven zit vol verrassingen, waarvan weinigen aangenaam."
MyBrickshelf en Mijn andere foto's
Gebruikers-avatar
User

Aliencat

Rang

premium

premium
4514

door Aliencat » Di Sep 08, 2020 17:50

Voor die mensen die de draad kwijt zijn, een super korte samenvatting van de nog lopende verhaallijnen:

15 deelnemers uit verschillende werelden vinden op mysterieuze wijze een uitnodiging naar een deathmatch toernooi met een bijzonder aantrekkelijke eerste prijs: de winnaar mag een wens doen.
In een korte introductie zien we waarom zij er elk van overtuigd zijn een wens te verdienen, dus ieder reizen zij af naar Monday, een vervallen, verlaten stad waar het toernooi plaatsvindt. Er woont niemand (meer) in Monday en de enige aanwezigen lijken de deelnemers aan het toernooi te zijn.

Sensei Wu en Kai uit Ninjago zijn de eersten die hardop vraagtekens uiten bij Monday en het toernooi:
- Wat is hier gebeurd, hoe is Monday zo geworden als het is?
- Wie organiseert het toernooi en hoe kan diegene voor de winnaar een wens in vervulling laten gaan?
- Wat is Monday precies? Geen van de kaarten die Sensei Wu kent toont op deze plek een stad.

Intussen: een aantal mensen gaan dood

Sensei Wu en Kai komen tot de ontdekking dat Medicin Mouse uit Fabuland het toernooi organiseert.
Hij beweert Monday gebouwd te hebben om zijn wens-machine te testen, de machine kan alleen een wens in vervulling laten gaan als degene die de wens doet er echt heel erg van overtuigd is dat hij/zij die wens verdient. Daarom is een gevecht tot de dood volgens Medicin Mouse de enige manier.

Emma uit Heartlake City krijgt intussen een foto te zien van Roger, het konijntje van Stephanie en Andrea, in Monday, waarop zij prompt in haar auto stapt en naar Monday vertrekt. Ze is niet uitgenodigd voor het toernooi, en Medicin Mouse uit zijn ongenoegen wanneer hij ontdekt dat Emma gearriveerd is. Welke rol krijgt zij daar nog te vervullen?

Een terugkerend thema onder meerdere deelnemers, waaronder Majisto uit Castle en Tom Cat uit Fabuland zijn flashbacks, blijkt het verdwijnen van werelden te zijn. Emma wijst Sensei Wu hier ook op nadat ze hem tegenkomt in Monday. Zij vertelt dat alle werelden één voor één verdwijnen, en wat er over blijft komt hier terecht: Monday is niet een plaats maar een ding.
Volgens Emma heeft Medicin Mouse deze plek helemaal niet gebouwd, maar is hij hier slechts terechtgekomen toen zijn observatorium van Fabuland af viel: het langzaam verdwijnen van Fabuland zagen we al terug in Tom Cat zijn flashbacks, en in diezelfde flashbacks wordt ook langzaam duidelijk wat Monday is.

Er blijkt een duisternis actief te zijn in Monday welke de stad stukje bij beetje zwart maakt, en vreemde dingen voortbrengt.
George merkte op dat hij het overal in de muren voelt. Meltrox het rock monster kwam het ook al tegen onder de grond.
Wat is deze duisternis en wat heeft het te maken met Monday of het toernooi?

Diep in de ruimte werden 3 leden van de Black Hole Gang in een hinderlaag gelokt door zichzelf uit de toekomst, om zichzelf te voorzien van de kans om mee te doen met een toernooi wat zij in hun eigen tijdlijn gemist hadden. De Black Hole Gang reist af naar Monday waar 2 van de 3 leden al vrij snel sterven. Intussen vinden er diep in de ruimte dezelfde gebeurtenissen plaats in dezelfde volgorde... Wat is daar aan de hand?

Intussen: meer mensen gaan dood

De krab-mech uit Atlantis stal de uitnodiging voor Monday uit een kist die in het bezit was van 4 onderwaterwezens die die kist probeerden te verdedigen. Ze bouwden hun eigen krab mech en volgden hem naar Monday om voor hun wens te strijden.
Van die 4 overleefde alleen hun leider Percival het, maar hij blijkt zijn eigen problemen te hebben...

De langste verhaalboog is die van Tom Cat. Hij vindt de uitnodiging voor het toernooi in Fabuland en merkt na een bepaalde herinnering op dat hij die wens wel kan gebruiken.
Hij reist af naar Monday en steekt een politieagent neer, hakt Andrea haar hoofd af, hakt Yve haar arm af, blijkt ook Fancy Pants zijn arm afgehakt te hebben voordat hij Stephanie door midden hakt.
Veel geweld voor een katje welke in zijn flashbacks nog een onschuldige naïeve kitten lijkt te zijn in zijn tuinbroek. Wat is er met Tom gebeurd waardoor hij zo geworden is?

In Tom zijn flashbacks komt hij er via Medicin Mouse achter dat alle werelden die verdwenen één ding gemeen hadden, er was in elk van die werelden en anomalie, iets wat er niet hoort te zijn, een soort van contaminatie uit andere werelden. Tom sluipt weg naar het huis dat niet bestaat, en als hij daar naar binnen gaat komt hij via een reeks vreemde deuren bij Monday zelf terecht, waar Brick Daddy hem vertelt dat Monday dat soort deuren plaatst in elke wereld, om het natuurlijke verval van die werelden naar Monday te leiden. Tom concludeert dat via die deuren de anomalieën verschijnen en wil terug naar Fabuland om dat aan Nina te vertellen, in de hoop het verval van Fabuland tegen te gaan.

Intussen zijn we op een punt aanbeland waar het één en ander samenkomt: Medicin Mouse, Meltrox en Tom waren al in de Mouse Tower.
Sensei Wu en Laval de leeuw hebben we daar ook al naar de ingang zien lopen, om verhaal te gaan halen over de duisternis welke zij ontdekt hebben in Monday die zij Black Fantasy noemen. Emma besluit daar ook naar binnen te gaan om met Medicin Mouse te gaan praten.

Aanstaande maandag de 14e komen deze verhaallijnen bij elkaar.......... :what:
Gebruikers-avatar
User

WvdP

Rang

Site Admin

Site Admin
11249

Wo Dec 26, 2007 21:58

nabij Leiden

door WvdP » Di Sep 08, 2020 20:28

Maar kapitein Roodbaard gaat wel winnen, toch? :P
If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through.
(Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett)
Gebruikers-avatar
User

jovel

1671

Za Jan 28, 2006 12:53

Leunen

door jovel » Di Sep 08, 2020 20:42

Wie is/was nu eigenlijk die mystery guest want dat is mij eigenlijk een beetje ontgaan?
Of is dat Emma omdat zei later pas in het spel kwam?
Als Emma het is zou ik het een beetje vreemd vinden omdat er al andere deelnemers uit het Friends thema zijn, en ik zou verwachten dat die mystery guest uit een thema komt waarvan er nog geen andere deelnemers zijn.
Mijn camera vergroot 10x, maar de elfde keer deedt-ie het ook.
Gebruikers-avatar
User

Aangord

Rang

premium

premium
3981

door Aangord » Di Sep 08, 2020 20:47

workfromtheheart schreef:Monty Hall Problem in het Nederlands ook wel het driedeurenprobleem.

En in de film 24 aan gehaald tijdens de wiskunde les als the Game show host problem. (Always account for variable change!) ((Toen Kevin Spacey nog niet van zijn voetstuk was gevallen))
Gebruikers-avatar
User

Aliencat

Rang

premium

premium
4514

door Aliencat » Di Sep 08, 2020 21:06

WvdP schreef:Maar kapitein Roodbaard gaat wel winnen, toch? :P

Heb jij kapitein Roodbaard zien doodgaan? :fluiten: tot die tijd is nog alles mogelijk, toch?

jovel schreef:Wie is/was nu eigenlijk die mystery guest want dat is mij eigenlijk een beetje ontgaan?

Aanstaande maandag wordt definitief bekend wie de supergeheime mystery tegenstander is.
Er zat een heel grote hint in het begin van de eerste ronde, maar die kan obscuur zijn totdat je het weet... :fluiten:
Maandag wordt het uitgesproken.

Wie denken jullie dat het is?
Gebruikers-avatar
User

Raven

Rang

premium

premium
3268

Ma Sep 30, 2013 21:18

Zaandam

door Raven » Di Sep 08, 2020 21:38

Het Nesquick konijn?
You're never 2 old for LEGO!!! <~FlickR~>
Gebruikers-avatar
User

Aangord

Rang

premium

premium
3981

door Aangord » Wo Sep 09, 2020 8:53

Ik heb de hoop op jack stone nog niet opgegeven :lol:
Gebruikers-avatar
User

Aliencat

Rang

premium

premium
4514

door Aliencat » Ma Sep 14, 2020 18:29

Voorheen zagen we hoe George zich zonder pardon van muur tot muur kon bewegen. Hoe zou hij ooit uitgeschakeld kunnen worden als zelfs het vernielen van een muur waar hij in zit, geen effect heeft? Was er maar iemand met onverklaarbare magische krachten...

Daarnaast zagen we dat Sensei Wu en Laval zich na het sterven van Kai een weg gebaand hadden naar Medicin Mouse zijn Mouse Tower om verhaal te halen over wat zij Black Fantasy noemen. Een duisternis die zich door Monday verspreid en vreemde dingen teweegbrengt.
Tegelijkertijd heeft ook Emma zich voorgenomen om Cottonball, zoals zij de muis (haar voormalige huisdier) noemt, op te zoeken.
Vergeet niet dat er daar misschien nog iemand in de kelder zit die best wel eens mee zou kunnen luisteren...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Oei oei oei, hoe gaat dat aflopen... :freaked:
Gebruikers-avatar
User

Quarktaart

Rang

premium

premium
1438

Vr Jun 10, 2011 11:25

Vleuten

door Quarktaart » Ma Sep 14, 2020 21:25

Dat konijn is een druide met Entangle
Stenen maken de minifig
Brickshelf
Flickr
Gebruikers-avatar
User

sanderkoenen

Rang

premium

premium
5462

Hoorn

door sanderkoenen » Di Sep 15, 2020 7:14

Is George nou uitgeschakeld? :look:
Gebruikers-avatar
User

Boindil

Rang

premium

premium
1157

door Boindil » Di Sep 15, 2020 8:39

Het lijkt er wel op. Door een konijntje wie had dat gedacht. Maar het blijft Monday dus er is nog niks zeker.
Flickr
Bricks By Boindil
Gebruikers-avatar
User

jovel

1671

Za Jan 28, 2006 12:53

Leunen

door jovel » Di Sep 15, 2020 21:22

Die Emma weet verdacht veel, ik vertrouw haar voor geen meter :lol: .
Mijn camera vergroot 10x, maar de elfde keer deedt-ie het ook.
Gebruikers-avatar
User

Peet

Rang

premium

premium
392

Zo Nov 22, 2015 10:59

door Peet » Di Sep 22, 2020 10:14

Aliencat schreef:Aanstaande maandag wordt definitief bekend wie de supergeheime mystery tegenstander is.
Er zat een heel grote hint in het begin van de eerste ronde, maar die kan obscuur zijn totdat je het weet... :fluiten:
Maandag wordt het uitgesproken.

Wie denken jullie dat het is?

hmm is nu dan Monday of toch Roger (als het konijn al Roger is, voor het zelfde geld is het Majisto of zo... want het lijkt geen gewoon knaagdier..)
pfffff weer lekker bezig... :lol:
Nulla tenaci invia est via (Voor de volhouder is geen weg onbegaanbaar)
Gebruikers-avatar
User

Aliencat

Rang

premium

premium
4514

door Aliencat » Di Sep 22, 2020 12:20

Aliencat schreef:Majisto is een kwakzalver :notimpressed:

Maar de supergeheime mysterietegenstander is inderdaad Monday. Aan het begin van het toernooi was er dit overzicht voor wie in de eerste ronde tegenover elkaar zouden komen te staan. Allemaal zijn ze elkaar ook als eerste tegen gekomen, Tom Cat kwam bijvoorbeeld als eerste de politieagent tegen, Stephanie en Andrea kwamen de krab-mech uit Atlantis als eerste tegen, enz.

Daar staan Sensei Wu en Kai uit Ninjago tegenover de supergeheime mysterietegenstander, en de eerste pagina die na dit overzicht volgt is deze, als een soort van hint naar de mysterietegenstander.

Roger krijgt een heel andere rol te vervullen :fluiten: vergeet niet hoe Roger in het toernooi terechtgekomen is :fluiten: :fluiten: en het waren Stephanie en Andrea die zo als deelnemers uitgenodigd werden.

jovel schreef:Die Emma weet verdacht veel, ik vertrouw haar voor geen meter :lol:

Emma heeft voorheen ook al wat meer dingen verklapt, zoals de origine van Medicin Mouse, maar hoe weet Emma al die dingen? Weet Emma al die dingen wel? Met welk doel deelt Emma deze informatie? Daar kom je nog wel achter :D
Gebruikers-avatar
User

Aliencat

Rang

premium

premium
4514

door Aliencat » Ma Sep 28, 2020 9:44

Gebruikers-avatar
User

Aangord

Rang

premium

premium
3981

door Aangord » Di Sep 29, 2020 13:28

Ooh Ooh! :lol:
Gebruikers-avatar
User

sanderkoenen

Rang

premium

premium
5462

Hoorn

door sanderkoenen » Di Sep 29, 2020 13:51

Dit doet mij denken aan Toy Story. :lol:
Gebruikers-avatar
User

thomassio

Rang

premium

premium
3051

Za Dec 20, 2008 15:30

Leiden

door thomassio » Di Sep 29, 2020 19:43

Betekent dit dat iedereen de politieagent nog steeds kan winnen?
Gebruikers-avatar
User

Aliencat

Rang

premium

premium
4514

door Aliencat » Di Sep 29, 2020 20:40

thomassio schreef:de politieagent

Wie anders? :D
Gebruikers-avatar
User

Aliencat

Rang

premium

premium
4514

door Aliencat » Zo Okt 04, 2020 23:34

Inmiddels is het weer maandag :duim:

Voorheen zagen we in Tom Cat zijn flashbacks dat hij door het huis dat niet bestaat te betreden, via allerlei vreemde deuren op vreemde plaatsen terechtkwam. Hij kon dit bij terugkomst moeilijk aan Nina uitleggen dus vroeg hij haar mee te komen zodat hij het kon laten zien.

In de hedendaagse tijd zagen we dat Tom in de kelder van Medicin Mouse zijn Mouse Tower terechtgekomen was na een korte confrontatie met Medicin Mouse zijn bulldog mech. In de kelder zag hij 3 genummerde deuren voor zich. Wat zou er achter zitten, 2 geiten en een sportwagen?

Afbeelding
The Monday Deathmatch Tournament - Page 180: The House that Doesn&#x27;t Exist by Alien Cat, on Flickr

Afbeelding
The Monday Deathmatch Tournament - Page 181: Door Number One by Alien Cat, on Flickr

Afbeelding
The Monday Deathmatch Tournament - Page 182: Door Number Two by Alien Cat, on Flickr

Afbeelding
The Monday Deathmatch Tournament - Page 183: Man, I am not good with doors! by Alien Cat, on Flickr

Afbeelding
The Monday Deathmatch Tournament - Page 184: Door Number Three by Alien Cat, on Flickr

:freaked: :freaked: :freaked:
Gebruikers-avatar
User

Quarktaart

Rang

premium

premium
1438

Vr Jun 10, 2011 11:25

Vleuten

door Quarktaart » Ma Okt 05, 2020 0:21

Terwijl ik dit lees, vraag ik me af of Aliencat niet zelf een beetje aan de catnip heeft gesnuffeld toen hij dit maakte.
Stenen maken de minifig
Brickshelf
Flickr
Gebruikers-avatar
User

Boindil

Rang

premium

premium
1157

door Boindil » Ma Okt 05, 2020 5:34

:lol: een beetje catnip om de creatieve geest wat aan te wakkeren kan geen kwaad toch?
Flickr
Bricks By Boindil
Gebruikers-avatar
User

sanderkoenen

Rang

premium

premium
5462

Hoorn

door sanderkoenen » Ma Okt 05, 2020 8:25

Leuk gedaan! :duim:
Ook leuk om te zien dat de vos hierin voorkomt. Enkele maanden geleden was je nog die zwarte hoofdjes aan het proberen bij die dierenpakken van de CMF lijn.
Gebruikers-avatar
User

Aangord

Rang

premium

premium
3981

door Aangord » Ma Okt 05, 2020 8:40

Oh oh.. wie is er eerder bij de deur het zwart of Tom? En heeft Tom het zwart al wel gezien? :freaked:
Gebruikers-avatar
User

Ravelino

Rang

premium

premium
450

Vr Apr 17, 2020 13:36

C-town

door Ravelino » Ma Okt 05, 2020 10:42

Hij is weer fijn :duim: :lol:

Misschien dat herlezen op katten kruid nieuwe inzichten geeft? :look: :P
Gebruikers-avatar
User

Aliencat

Rang

premium

premium
4514

door Aliencat » Ma Okt 12, 2020 14:38

Gebruikers-avatar
User

sanderkoenen

Rang

premium

premium
5462

Hoorn

door sanderkoenen » Do Okt 15, 2020 7:24

Mooi compact ruimteschip.
De Technicstoel heb je mooi verwerkt. :duim:
Gebruikers-avatar
User

Raven

Rang

premium

premium
3268

Ma Sep 30, 2013 21:18

Zaandam

door Raven » Do Okt 15, 2020 20:30

Een kleine teaser :omg:
You're never 2 old for LEGO!!! <~FlickR~>
Gebruikers-avatar
User

Aliencat

Rang

premium

premium
4514

door Aliencat » Ma Okt 19, 2020 17:10

Het is weer maandag.
Voorheen zagen we in Tom zijn flashbacks dat hij het Huis dat Niet Bestaat was binnengegaan en zo via allerlei vreemde deuren uiteindelijk bij Monday terechtkwam. Bij terugkomst in Fabuland wil hij dit aan Nina laten zien, omdat zij het nooit zou geloven als hij het uit zou leggen...
In de hedendaagse tijd zagen we dat Tom in Medicin Mouse zijn kelder ook een paar deuren voor z'n neus kreeg en via één van de deuren in een soort verdraaide vorm van Fabuland terechtkwam met een andere deur met het lonkende bord "Welcome Home Tom". Wat zit er achter die deur?

Afbeelding
The Monday Deathmatch Tournament - Page 186: The House that Doesn't Exist by Alien Cat, on Flickr

Afbeelding
The Monday Deathmatch Tournament - Page 187: Did you hit your head? by Alien Cat, on Flickr

Afbeelding
The Monday Deathmatch Tournament - Page 188: Welcome Home Tom by Alien Cat, on Flickr

AfbeeldingThe Monday Deathmatch Tournament - Page 189: Hello Again Old Friend by Alien Cat, on Flickr

Wordt vervolgd! :freaked:
Laatst gewijzigd door Aliencat op Ma Okt 19, 2020 17:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
User

Rinse

Rang

premium

premium
282

Wo Okt 12, 2011 21:19

Dronten/Delft

door Rinse » Ma Okt 19, 2020 17:24

Wat zitten er toch een paar mooie MOC's verstopt in die strip! Erg spannend weer :duim:
“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere” ― Albert Einstein
flickr
Gebruikers-avatar
User

sanderkoenen

Rang

premium

premium
5462

Hoorn

door sanderkoenen » Ma Okt 19, 2020 17:25

:omg: :omg:
Fantastisch weer. :duim:
Gebruikers-avatar
User

Peet

Rang

premium

premium
392

Zo Nov 22, 2015 10:59

door Peet » Ma Okt 19, 2020 18:11

Weer erg mooi gemaakt maar zelfs met begeleidende tekst begin ik het verhaal nu kwijt te raken. Al die gekke deuren en werelden maken het er niet overzichtelijker op.
Nulla tenaci invia est via (Voor de volhouder is geen weg onbegaanbaar)
Gebruikers-avatar
User

Aliencat

Rang

premium

premium
4514

door Aliencat » Ma Okt 19, 2020 22:55

Dank jullie wel :duim:

Peet schreef:Weer erg mooi gemaakt maar zelfs met begeleidende tekst begin ik het verhaal nu kwijt te raken. Al die gekke deuren en werelden maken het er niet overzichtelijker op.

OK, dat kan ik begrijpen, vooral ook omdat er steeds een aantal weken tussen elke deur zit, omdat er tussendoor nog andere dingen gebeuren :freaked:

Het deurenthema even samengevat, de eerste keer dat Tom het Huis dat Niet Bestaat binnen liep (nadat hij weg sloop uit Medicin Mouse zijn observatorium), kwam hij in een sneeuwlandschap terecht, waar hij via een andere mysterieuze deur weer op een ruimteplatform uitkwam:

Maar nu hij dat aan Nina wil laten zien, blijkt er gewoon een "normaal" interieur achter de deur te zitten. Dit vestigt het idee dat er niet altijd hetzelfde achter de vreemde deuren zit, de vreemde deuren zelf worden volgens Brick Daddy door Monday in elke wereld geplaatst:

Waar Medicin Mouse al eerder vertelde dat hij dingen in werelden gezien heeft die daar niet hoorden, een soort van contaminatie uit andere werelden, trekt Tom de conclusie dat die dingen zich verspreiden door Monday zijn deuren.
Dit zou betekenen dat de doorgangen die Monday creëert ook werelden met elkaar kunnen verbinden, wat verder versterkt wordt door Tom zijn terugreis die door een paar andere werelden leidt voor hij terug in Fabuland terechtkomt:

Nu Tom dit weet uit zijn verleden (en de lezer uit zijn flashbacks), komt Tom voor 3 deuren in Medicin Mouse zijn kelder te staan waar ook vreemde dingen achter zitten (hij merkt na de tweede deur zelf ook op "Man, I am not good with doors!"

Wát er achter de deuren zit is minder belangrijk dan de achtergrond die dit schetst:
De reden dat Monday die deuren plaatst werd al kort aangehaald door Brick Daddy, om het verval van elke wereld naar Monday zelf toe te kanaliseren, maar wat zit dáár achter? Heeft Monday hier een groots uitgebreid plan voor, of is het puur instinctief zelfbehoud? Tom merkte al op dat Monday nu groter is dan Monday toen, al dat materiaal komt ergens vandaan...
VorigeVolgende