Ben je klaar voor het grote publiek? Post hier je plaatjes! Ook links naar mooie dingen van anderen mogen hier.

swandutchman MOC's

Gebruikers-avatar
User

cellkuh

41

Za Apr 18, 2015 20:03

Zuid Limburg

Re: swandutchman MOC's

door cellkuh » Wo Okt 21, 2015 6:34

thumbs up! ik heb gelijk mijn stem uitgebracht.
Gebruikers-avatar
User

Aurum

Rang

premium

premium
294

Wo Okt 21, 2015 19:01

door Aurum » Wo Okt 21, 2015 21:37

Het Fabergé ei ziet er erg goed uit, mooi rond gemaakt met het pentagon. Als ik een tip mag geven: Kies als 'main image' een afbeelding waar het ei open is en de minifigures goed zichtbaar zijn, dit lokt meer mensen om te kijken. Ze weten dan vanaf het overzicht dat het ei open te maken is, wat het natuurlijk veel aantrekkelijker maakt. :duim:
"A wise man once said nothing"
Gebruikers-avatar
User

swandutchman

Rang

premium

premium
1219

Do Feb 12, 2015 9:21

door swandutchman » Vr Okt 23, 2015 22:01

Aurum schreef:Het Fabergé ei ziet er erg goed uit, mooi rond gemaakt met het pentagon. Als ik een tip mag geven: Kies als 'main image' een afbeelding waar het ei open is en de minifigures goed zichtbaar zijn, dit lokt meer mensen om te kijken. Ze weten dan vanaf het overzicht dat het ei open te maken is, wat het natuurlijk veel aantrekkelijker maakt. :duim:

Bedankt! Achteraf gezien had ik inderdaad beter de foto met het ei open als main image kunnen plaatsen. Ik twijfelde welke foto ik zou nemen en heb uiteindelijk voor het dichte ei gekozen omdat je dan ziet dat het een ei is... maar ja, nu zie je niet in een oogopslag dat er een verassing in het ei zit. Helaas kan ik dit niet meer veranderen in lego ideas, ach ja, weer wat geleerd he :)
Gebruikers-avatar
User

Aurum

Rang

premium

premium
294

door Aurum » Vr Okt 23, 2015 22:14

swandutchman schreef:
Aurum schreef:Het Fabergé ei ziet er erg goed uit, mooi rond gemaakt met het pentagon. Als ik een tip mag geven: Kies als 'main image' een afbeelding waar het ei open is en de minifigures goed zichtbaar zijn, dit lokt meer mensen om te kijken. Ze weten dan vanaf het overzicht dat het ei open te maken is, wat het natuurlijk veel aantrekkelijker maakt. :duim:

Bedankt! Achteraf gezien had ik inderdaad beter de foto met het ei open als main image kunnen plaatsen. Ik twijfelde welke foto ik zou nemen en heb uiteindelijk voor het dichte ei gekozen omdat je dan ziet dat het een ei is... maar ja, nu zie je niet in een oogopslag dat er een verassing in het ei zit. Helaas kan ik dit niet meer veranderen in lego ideas, ach ja, weer wat geleerd he :)

Ah da's jammer. Ook niet door contact op te nemen met LEGO zelf? Ik heb geen idee hoor, mijn stem heb je in ieder geval te pakken! :wink:
Gebruikers-avatar
User

swandutchman

Rang

premium

premium
1219

door swandutchman » Za Nov 07, 2015 19:15

Een drukke 2 maanden voor de boeg: zojuist wat werk opgeleverd voor het tijdschrift Blocks Magazine en er zijn 3 bouwwedstrijden gaande van de BrickNerd, Brothers Brick en Eurobricks. En ik ben van plan om aan alledrie mee te doen... wat te bouwen he? :P

Voor de BrickNerd wedstrijd mijn eerste MOC: een Nerdly Podracer.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
User

swandutchman

Rang

premium

premium
1219

door swandutchman » Za Nov 07, 2015 19:19

Aurum schreef:
swandutchman schreef:

Ah da's jammer. Ook niet door contact op te nemen met LEGO zelf? Ik heb geen idee hoor, mijn stem heb je in ieder geval te pakken! :wink:

Ach ja, het maakt niet zo heel veel uit. Het project staat nu al eventjes op LEGO ideas, maar is inmiddels behoorlijk uit de picture geraakt en is niet zo populair. Maar bedankt voor je stem! :)
Gebruikers-avatar
User

Aurum

Rang

premium

premium
294

door Aurum » Zo Nov 08, 2015 0:31

swandutchman schreef:Ach ja, het maakt niet zo heel veel uit. Het project staat nu al eventjes op LEGO ideas, maar is inmiddels behoorlijk uit de picture geraakt en is niet zo populair. Maar bedankt voor je stem! :)

Je andere LEGO idea daarentegen, die staat lekker op de 3e plek te kijken. Die 10000 ga je daar vast wel halen. Als het allemaal mee zit is ie gewoon te koop voor kerst 2016. :D
Gebruikers-avatar
User

swandutchman

Rang

premium

premium
1219

door swandutchman » Zo Nov 08, 2015 14:36

Aurum schreef:
swandutchman schreef:Ach ja, het maakt niet zo heel veel uit. Het project staat nu al eventjes op LEGO ideas, maar is inmiddels behoorlijk uit de picture geraakt en is niet zo populair. Maar bedankt voor je stem! :)

Je andere LEGO idea daarentegen, die staat lekker op de 3e plek te kijken. Die 10000 ga je daar vast wel halen. Als het allemaal mee zit is ie gewoon te koop voor kerst 2016. :D

Ja, ik ben ook best wel trots erop dat het project nu al zover is gekomen. Om eerlijk te zijn had ik dat niet gedacht, omdat het moeilijk is om al meer dan 1000 supports te behalen. Blijkbaar spreekt het enorm aan, want nog steeds komen er elke week gemiddeld 100 supports bij en nu in aanloop naar de kerst stijgt het naar 130. In december heb ik weer iets nieuws om te laten zien van het speculaashuisje dus wie weet geeft dat nog een boost.
Gebruikers-avatar
User

TAFOL

Rang

premium

premium
9434

Zo Sep 14, 2008 12:11

Papendrecht

door TAFOL » Zo Nov 08, 2015 19:33

Zie nu pas dat het speculaashuisje al meer dan 7500 stemmen heeft gehaald. Knap hoor! :duim:
Just the other night I was aimlessly surfing the Internet and now here I am on
the most fantastic LEGO-forum in the world having chats with you fine people.

TAFOL Brickography op Facebook
Mijn Brickshelf
Gebruikers-avatar
User

Barman

6673

Di Mrt 22, 2005 22:30

Wijk bij Duurstede

door Barman » Ma Nov 09, 2015 9:38

De Nerdly podracer is erg leuk geworden. Ik zag hem al op Flickr voorbij komen. Leuk dat mr. Bricknerd eral op gereageerd heeft, dat kan gunstig zijn voor de competite.
Succes met je deelname aan de andere wedstrijden. Jou kennende maak je er wel wat bijzonders van. Ik ben benieuwd!
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil!
Flickr en Youtube
Gebruikers-avatar
User

swandutchman

Rang

premium

premium
1219

door swandutchman » Di Nov 10, 2015 17:28

TAFOL schreef:Zie nu pas dat het speculaashuisje al meer dan 7500 stemmen heeft gehaald. Knap hoor! :duim:

Bedankt!

Barman schreef:De Nerdly podracer is erg leuk geworden. Ik zag hem al op Flickr voorbij komen. Leuk dat mr. Bricknerd eral op gereageerd heeft, dat kan gunstig zijn voor de competite.
Succes met je deelname aan de andere wedstrijden. Jou kennende maak je er wel wat bijzonders van. Ik ben benieuwd!

Dankjewel! Mijn eerste MOC voor de Brothers Brick wedstrijd is ook klaar:
Afbeelding
Ik ga mijn hersens weer verder kraken voor nog wat versies :P
De wintervillage wedstrijd van Eurobricks is een moeilijke, ik heb eerlijk gezegd nog geen flauw idee.
Gebruikers-avatar
User

Michel

669

Di Okt 21, 2003 16:03

Arnhem

door Michel » Wo Nov 11, 2015 15:28

Die is erg gaaaaaaf!!! :D
Gebruikers-avatar
User

konajra

2066

Za Jan 24, 2009 18:54

Opmeer

door konajra » Wo Nov 11, 2015 21:00

Je hebt weer een hoop mooie mocs gemaakt. ze zijn stuk voor stuk interessant door het onderwerp en de zzeer goeie uitvoering er van.
"Remember compliments you receive. Forget the insults.
If you succeed in doing this, tell me how." -Baz Luhrman-

Al mijn Mocs : Flickr
Mijn website: www.konajra.com
Gebruikers-avatar
User

swandutchman

Rang

premium

premium
1219

door swandutchman » Di Dec 01, 2015 11:10

De leukste maand van het jaar is weer aangebroken! :feest:
Op de een of andere manier inspireert Kerst en de lego-wedstrijden in deze periode tot het maken van nieuwe dingen, zoals een kerstboom koekje voor de Eurobricks Xmas Raffle.

Afbeelding

Vandaag is mijn speculaashuis project op LEGO Ideas exact 1 jaar oud! Binnen 1 jaar maar liefst 8000 supports :what: en daarvoor wil ik iedereen graag bedanken. Om het te vieren heb ik een variant gemaakt op het originele ontwerp. Dit huisje is wat meer gericht op meisjes met de roze kleurtjes en hartjes-ramen.

Afbeelding
Gebruikers-avatar
User

sanderkoenen

Rang

premium

premium
5188

Wo Nov 25, 2015 21:17

Hoorn

door sanderkoenen » Di Dec 01, 2015 11:30

Leuke creaties.
De kerstboom ziet er uit om op te eten. :P
In het roze is de Gingerbread house ook leuk.
Ik had de Gingerbread house al een tijd niet meer in de gaten gehouden, maar toch meer dan 8000 stemmen. Je hebt nog een jaar de tijd, lijkt mij wel haalbaar.
Gebruikers-avatar
User

Edwin Korstanje

2463

Za Jan 21, 2012 16:54

door Edwin Korstanje » Di Dec 01, 2015 21:20

Al je creaties zijn weer om te smullen, zowel letterlijk als figuurlijk :duim:
Gebruikers-avatar
User

Madbart

45

Vr Mei 18, 2007 7:25

Venlo

door Madbart » Di Dec 01, 2015 21:47

Dat huisje ziet er inderdaad erg goed uit. Om je vingers bij af te likken. Leuk voor bij de kerstboom
Gebruikers-avatar
User

swandutchman

Rang

premium

premium
1219

door swandutchman » Wo Dec 02, 2015 15:27

Bedankt voor de leuke reacties! Ik ben een beetje op de eettour met lego... kan ook niet anders he met kerst en lekker eten. Een nieuwe MOC is klaar, maar we moeten nog even de dozen met kerstspullen van zolder halen. Met kerstservies wordt de foto van de MOC leuker :lol:
Gebruikers-avatar
User

Aliencat

Rang

premium

premium
4375

Di Feb 05, 2008 8:57

door Aliencat » Do Dec 03, 2015 11:00

Dat huisje blijft erg mooi, deze variatie is ook om te smullen.
Gebruikers-avatar
User

swandutchman

Rang

premium

premium
1219

door swandutchman » Vr Dec 11, 2015 22:28

Waarschijnlijk mijn laatste twee MOC's voor dit jaar: een stuk kersttaart en een treintje.

Afbeelding

Afbeelding

In de tussentijd een leuk aantal onderdelen bij elkaar weten te sprokkelen om verder te bouwen aan de Efteling en een aantal andere dingen. Nu alleen nog grote aantallen boomblaadjes he :wink: , jammer dat deze nooit in een PAB-muur zitten :(
Gebruikers-avatar
User

legojeroen

Rang

Nieuw

Nieuw
436

Ma Feb 25, 2013 10:15

Alphen aan den Rijn

door legojeroen » Za Dec 12, 2015 13:03

Hmmmm taart! :duim:
Je moc's er weer prachtig (en lekker) uit :D
no avatar
User

kapiteiniglo

835

Do Okt 17, 2013 6:33

terneuzen

door kapiteiniglo » Za Dec 12, 2015 15:23

Ik vind de trein ook bijzonder fraai :P :duim:
Gebruikers-avatar
User

KlaasK

Rang

premium

premium
673

Za Feb 14, 2015 11:38

Tholen

door KlaasK » Ma Dec 14, 2015 10:00

swandutchman schreef:
Afbeelding

Eet sMOCkelijk.
Elke MOC begint met één steentje.
Gebruikers-avatar
User

Large

Rang

premium

premium
3218

Ma Aug 01, 2011 11:46

Die Haghe

door Large » Ma Dec 14, 2015 12:08

Dat treintje is echt geweldig, super herkenbaar :duim: En van dat stuk taart krijg ik gewoon honger :lol:
"Duizend bommen en granaten..!"
-Kapitein Haddock

https://instagram.com/largebricks/
Gebruikers-avatar
User

swandutchman

Rang

premium

premium
1219

door swandutchman » Wo Jan 13, 2016 19:20

Bedankt voor alle leuke reacties op de kersttaart en het treintje!

Dit jaar beloofd weer een mooi lego jaar te worden. Een aantal nieuwe MOCs zijn in aanbouw en ik heb tijdens de kerstvakantie weer flink kunnen bouwen aan de Efteling. Ik denk dat ik de Efteling nog wel af ga krijgen dit jaar. :)

Vandaag heb ik heel leuk nieuws: mijn speculaashuisje op lego ideas heeft 10.000 supporters behaald. Iedereen die op de support-knop heeft gedrukt, hartstikke bedankt!
Het project gaat het review stadium in dat loopt van mei t/m september. In september wordt met een video bekend gemaakt of er een officiële lego set van gemaakt wordt. Heel spannend allemaal, ik ben benieuwd!
Gebruikers-avatar
User

jebbo32

642

Ma Feb 11, 2013 14:41

Kamerik

door jebbo32 » Wo Jan 13, 2016 21:23

Wou dat is heel tof om te horen zeg. Ik hoop voor jou dat de set het haalt, want jou Gingerbread huisje is echt de moeite waard om als set in de winkel te verschijnen. Ik duim met je mee... :duim:
Gebruikers-avatar
User

Raven

Rang

premium

premium
3035

Ma Sep 30, 2013 21:18

Zaandam

door Raven » Wo Jan 13, 2016 21:29

Mei tot september....... Als ze daar bij lego hard genoeg werken zijn ze misschien op tijd klaar voor de kerst :look: :duim:
You're never 2 old for LEGO!!! <~FlickR~>
Gebruikers-avatar
User

jaapxaap

342

Ma Mrt 17, 2014 16:05

Zeist

door jaapxaap » Wo Jan 13, 2016 22:47

:feest: Gefeliciteerd! :feest:
Naast dat ik je het van harte gun hoop ik dat deze door de selectie komt omdat ik dit snoephuisje best als set wil hebben! :duim:
'Purpelicious Projects!'

Mijn bouwwerkjes op Flickr!
@jaapxaap_ op Instagram!
Gebruikers-avatar
User

don leopold

310

Zo Mrt 18, 2007 14:08

noordwijk

door don leopold » Do Jan 14, 2016 12:11

Super gaaf voor je dat je speculaas huisje de eindronde heeft gehaald, ik denk dat je een goede kans maakt dat het een echte set gaat worden. :duim:
onze stofzuiger verzamelt ook lego!!!

mijn flickr
Gebruikers-avatar
User

Barman

6673

Di Mrt 22, 2005 22:30

Wijk bij Duurstede

door Barman » Do Jan 14, 2016 13:09

Gefeliciteerd. Zeker mooi dat dit voorstel de 10.000 stemmen heeft gehaald. Het zou mooi zijn als dit een Idea's-set wordt, maar ik ben even realistisch. Indanks dat het een geweldig leuke set kan worden heb ik bang dat deze er niet doorkomt omdat deze toch te groot is en teveel onderdelen bevat. Wel voldoet deze aan de oproep om meer algemene ideeen aan te leveren ipv licentie spul. Nu heeft LEGO al hun Gingerbread huisje uitgebracht en dit alleen de grotere versie ervan is..??? we gaan het zien eind September.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil!
Flickr en Youtube
Gebruikers-avatar
User

swandutchman

Rang

premium

premium
1219

door swandutchman » Do Jan 14, 2016 13:59

Bedankt allemaal!

Barman schreef:Gefeliciteerd. Zeker mooi dat dit voorstel de 10.000 stemmen heeft gehaald. Het zou mooi zijn als dit een Idea's-set wordt, maar ik ben even realistisch. Indanks dat het een geweldig leuke set kan worden heb ik bang dat deze er niet doorkomt omdat deze toch te groot is en teveel onderdelen bevat. Wel voldoet deze aan de oproep om meer algemene ideeen aan te leveren ipv licentie spul. Nu heeft LEGO al hun Gingerbread huisje uitgebracht en dit alleen de grotere versie ervan is..??? we gaan het zien eind September.

Ach Barman, ik deel dezelfde zorgen :lol:
Ik weet niet wat een te grote set is voor het LEGO ideas team. Momenteel is Wall-E de grootste set met zo'n 600 onderdelen en mijn speculaashuisje komt met pakweg 1450 onderdelen daar ruim boven... dus ja dan is het erg groot. Aan de andere kant als je kijkt naar de officiële kerst sets 10229 winter village cottage (van 1454 onderdelen) en 10235 winter village market (1222 onderdelen) past het wel weer.
Het feit dat LEGO al een kleine versie heeft uitgebracht kan meewerken of tegenwerken. Het kan zijn dat de respons op de kleine versie zo goed was dat LEGO een grote versie ook wel ziet zitten.
Ik zie wel wat er gebeurd. Om eerlijk te zijn had ik niet verwacht dat het project zo ver zou komen, dus wat er ook gebeurd ik ben er nu al trots op :D
Gebruikers-avatar
User

sanderkoenen

Rang

premium

premium
5188

Hoorn

door sanderkoenen » Vr Jan 15, 2016 8:29

Gefeliciteerd met het behalen van de 10 000 stemmen. :duim:

Ik had er eigenlijk niet zo bij nagedacht hoeveel elementen er eigenlijk inzitten. :look:
1450 onderdelen zijn inderdaad aardig wat voor een Ideas set.
Gebruikers-avatar
User

swandutchman

Rang

premium

premium
1219

door swandutchman » Ma Jan 18, 2016 18:46

sanderkoenen schreef:Gefeliciteerd met het behalen van de 10 000 stemmen. :duim:

Ik had er eigenlijk niet zo bij nagedacht hoeveel elementen er eigenlijk inzitten. :look:
1450 onderdelen zijn inderdaad aardig wat voor een Ideas set.

Bedankt!

Inmiddels 4 gebouwen klaar voor het Volk van Laaf en tijdens het maken van een van die gebouwen kwam ik een onderdeel tegen (round brick 6x6 en 10x10) waarbij ik meteen dacht aan Cloud City. Een paar uurtjes later was het ontwerp klaar (he, zo komt die Efteling nooit af :lol: )

Een foto:
Afbeelding

In 'Cloud City' zitten 2 LEGO light bricks en deze accentueren de ramen. De foto is gemaakt op een oranje achtergrond met slechte verlichting om de belichting van Cloud City zo realistisch mogelijk te maken. Het enige wat dus digitaal erin is geplakt is de achtergrond.
Gebruikers-avatar
User

TAFOL

Rang

premium

premium
9434

Zo Sep 14, 2008 12:11

Papendrecht

door TAFOL » Ma Jan 18, 2016 20:16

swandutchman schreef:Inmiddels 4 gebouwen klaar voor het Volk van Laaf en tijdens het maken van een van die gebouwen kwam ik een onderdeel tegen (round brick 6x6 en 10x10)

Loerhuys? Of toch een ander gebouw?
Het is alweer bijna een halfjaar geleden sinds je een WIP-foto van het Lavenlaer heb laten zien, dus ben benieuwd naar hoe het er nu uit ziet. :D

Cloud City ziet er overigens gaaf uit op deze schaal. :duim:
Just the other night I was aimlessly surfing the Internet and now here I am on
the most fantastic LEGO-forum in the world having chats with you fine people.

TAFOL Brickography op Facebook
Mijn Brickshelf
Gebruikers-avatar
User

Mausje123

235

Di Sep 01, 2015 14:24

Weert

door Mausje123 » Ma Jan 18, 2016 22:44

Zeer mooi gemaakt!! Moest toch even twee keer kijken naar je foto.
Gebruikers-avatar
User

swandutchman

Rang

premium

premium
1219

door swandutchman » Di Jan 19, 2016 16:25

Bedankt!

TAFOL schreef:
swandutchman schreef:Inmiddels 4 gebouwen klaar voor het Volk van Laaf en tijdens het maken van een van die gebouwen kwam ik een onderdeel tegen (round brick 6x6 en 10x10)

Loerhuys? Of toch een ander gebouw?
Het is alweer bijna een halfjaar geleden sinds je een WIP-foto van het Lavenlaer heb laten zien, dus ben benieuwd naar hoe het er nu uit ziet. :D

Cloud City ziet er overigens gaaf uit op deze schaal. :duim:

Lot's Kraamhuys bracht me op het idee om Cloud City te maken. Een deel van het dak van Lot's Kraamhuys is van riet gemaakt dus ik zocht een onderdeel in donker tan en toen zag ik de 6x6 round bricks van Jabba's Palace :) . Deze bleken heel geschikt hiervoor.

Het Volk van Laaf bestaat nu uit 4 gebouwen: Lonkhuys en Slakkenhuys (deze staan op de WIP en zijn een klein beetje aangepast) en de 2 nieuwe gebouwen Loerhuys en Lot's Kraamhuys. Nu de gebouwen klaar zijn ben ik bezig met het 'uittekenen' van hoe alle paden, de monorail, muren en het meertje lopen. Omdat alles komt te staan op 6 platen van 48x48 studs zal ik sommige stukjes een beetje moeten comprimeren en de randen zullen ook ietsje anders zijn dan in werkelijkheid. Als ik dat niet zou doen, dan komt er een doorgezaagd stuk gebouw op te staan en dat staat zo slordig. Het gaat er leuk uit te zien.

Ik denk niet dat er nog WIP foto's volgen. Vanaf hier kan het redelijk snel gaan. De enige beperkende factor is dat het creëren van een landschap onderdelen slurpt! Ik hoop in maart nog mazzel te hebben bij mijn bezoek aan de lego store. Vorige keer kwam ik ervandaan met een zak vol van die grassprietjes waar je 3 bloemen op kan prikken.

Komende maand is mijn volgende project denk ik wel klaar: het rode Faberge-ei krijgt een broertje :lol:
Gebruikers-avatar
User

swandutchman

Rang

premium

premium
1219

door swandutchman » Vr Feb 26, 2016 20:43

Het Volk van Laaf is lekker op weg... bijna klaar eigenlijk. Ik moet alleen nog wat onderdelen vervangen door de juiste kleuren en het aankleden met veel beplanting en bomen. Het maken van realistische en stevige bomen is nog een hele uitdaging, maar wel een leuke :lol: . Ergens in de komende 2 maanden komt mijn Efteling project ten einde. Binnenkort begin ik met de planning van een nieuw groot project.

Maar eerst een nieuw Faberge ei. Ik wil graag een setje van 3 verschillende eieren maken en dit is het tweede ei: een groene deze keer. Het thema is lente (groen, eidooier, kip en paashaas).

Afbeelding

Afbeelding

Dit ei was een stuk moeilijker te maken dan het rode ei, vooral omdat er minder keuze is in transparant groen ten opzichte van transparant rood (1x2 plaatjes in tr groen zijn enorm duur en kon ik daarom niet gebruiken in het ontwerp). Gelukkig zijn er cheeseslopes en van die rotsen (van Blacktron dacht ik?).

Het derde en laatste ei is nog in de maak en wordt weer compleet anders. De kleur wordt in ieder geval blauw.
Gebruikers-avatar
User

jebbo32

642

Ma Feb 11, 2013 14:41

Kamerik

door jebbo32 » Vr Feb 26, 2016 21:11

Weer een prachtige creatie zeg, ook knap hoe je telkens weer het gebruik van onderdelen laat zien. Dit ei is volgens mij een stuk langer dan de rode ( of is dat gezichtsbedrog ) en een uitdaging op zich. De voet van het ei vind ik geweldig gevonden en het chrome kristal bovenop is een mooie afwerking. Ik ben nu al benieuwd naar het blauwe ei!!
Gebruikers-avatar
User

konajra

2066

Za Jan 24, 2009 18:54

Opmeer

door konajra » Vr Feb 26, 2016 22:01

Mooi ei! leuk zo vlak voor de paas! Deze zit weer knap in elkaar als ik dat zo bekijk.
"Remember compliments you receive. Forget the insults.
If you succeed in doing this, tell me how." -Baz Luhrman-

Al mijn Mocs : Flickr
Mijn website: www.konajra.com
Gebruikers-avatar
User

sanderkoenen

Rang

premium

premium
5188

Hoorn

door sanderkoenen » Za Feb 27, 2016 19:58

Dat ziet er leuk uit. :duim:
Leuk gedaan met de minifiguren in het ei.
VorigeVolgende