Op flickr en op MOCpages kun je mijn bouwwerken al gezien hebben. Ik bouw al ongeveer 2 jaar en zit nog altijd in een proces waarin ik mijn 'bouwskills' steeds probeer te verbeteren. Het zou dus fijn zijn als ik naast de natuurlijk ook altijd zeer gewaardeerde: "Mooi" en "leuk gedaan" ook wat meer inhoudelijke feedback terug zal krijg, negatieve feedback is natuurlijk ook altijd welkom.

Ik heb inmiddels al wel aardig wat MOC's geproduceerd: Niet allemaal zo goed als de ene of zo slecht als de andere maar ik zal beginnen met wat ik heb gepost op het world wide web sinds ik mee heb gedaan aan LZHHM 2012 (hier op lowlug) met mijn inzending: Cactus America!

Niet zo lang geleden heb ik na een lange periode van rust in de Zomervakantie ook weer meegedaan aan de MOColympics, inmiddels ben ik alweer verslagen maar ik heb het toch weer tot de top 32 geschopt, wat ik zelf een hele prestatie vind. Mijn eerste inzending voor ronde 1 was: Ice, Ice baby:

Dat was dus ronde 1 die haalde ik, al zeg ik het zelf, met flag en wimpel, mijn inzending voor ronde 2 was: Under Your bed:

Ik was tegen een zeer getalenteerde bouwer maar ik kreeg gelukkig toch het voordeel van de twijfel van de jury en won met 3 tegen 0. Helaas heb ik voor ronde 3 wegens tijdgebrek niets meer kunnen insturen, mijn WIP staat inmiddels echter wel op Flickr, altijd leuk om te bekijken, zeker als je fan bent van de 80's sitecom ALF, maar ik zal het jullie besparen. Daarom, als afsluiter nog een van mijn persoonlijke favorieten van dit jaar: De LCC bike, geïnspireerd door het spel 'elvenland'.

Op flickr kun je natuurlijk ook al mijn bouwwerken bekijken (met duidelijkere uitleg) en ook moet je MOCpages niet vergeten. Op MOCpages staan echter niet al mijn MOC's terwijl je daar wel meer foto's per MOC kunt bekijken (anders raakt mijn photostream op flickr zo snel vol, snappie?), zeker de moeite waard als je wat hierboven staat nog eens iets beter wilt bekijken!
Bedankt in ieder geval voor het kijken en: 'Leg Godt!'