Eindelijk deze vignette afgemaakt met LightStax voor Guilds of Historica. Ik moet alleen nog neutrale foto's schieten voor de algemene presentatie, maar deze snelle foto moet ik gewoon met iedereen delen:
Sanderkoenen: De BT2 cockpits zijn dan ook héél iconisch! Ik geloof dat die boze magier uit de Sand of Time set zo heet? Hij komt daar vandaan ja, hele fijne set is dat overigens. Verder bedankt!
Brick Rebel: Bedankt! Veel plezier nog op Dutch Comic Con @ Brickboys!
Bedankt allemaal voor jullie positieve reacties! Ik ben blij dat het qua sfeer en bouwstijl allemaal goed zit. Zelf ben ik ook een groot fan van old school Castle, dus de inspiratie was aanwezig.
Barthezz Brick schreef:Je laatste moc wordt uitgelicht op archbrick.com
Ik zag het! Mijn bouwwerken zijn geloof ik nog nooit op een website/blog uitgelicht. De website doet het voor mij momenteel niet, maar Arch Brick heeft ook een instagram.
Dit is trouwens een SkiBot die ik voor de Lowlug meeting begin dit jaar meebracht. Er komen nog twee MOCs aan die ik hier wil delen.
Ziet er goed uit Orange! Vooral de robot op wielen vind ik erg tof en dan met name de kop. Doet me een beetje denken aan een robot die ik een keer heb gezien in Terminator.
Ik heb eindelijk mijn EcoTron Transportschip gefotografeerd. Voor onderzoek in de ruimte of voor kolonisatie van onvruchtbare planeten, ben je wel wat aardse groen nodig voor zuurstof, voedsel, onderzoek en zelfs terravorming.
NIEUW!! Modulaire Greenhouse SpaceshipsTM om aan te sluiten aan uw speesbees! Zo heeft u niet meer de lasten om voortdurend in en uit uw speesbees te lopen.