MiniMocMadness (MMM), Laat Zien Hoe Het Moet (LZHHM), Build me a...
Alles over wedstrijden op Lowlug. Ook aankondigingen van andere wedstrijden vind je hier.

Modular MOC Madness

Gebruikers-avatar
User

pj_bosman

3006

Zo Okt 17, 2004 21:48

Re: Modular MOC Madness

door pj_bosman » Wo Jan 29, 2014 22:18

Het is in ieder geval al een succes! 27 inzendingen al, dus dat wordt een aardig stadje :)
Gebruikers-avatar
User

don leopold

310

Zo Mrt 18, 2007 14:08

noordwijk

door don leopold » Wo Jan 29, 2014 22:21

@Large bedankt voor het compliment !! Die zaagmachine was een behoorlijke klus ik had een hele ingewikkelde constructie bedacht maar daardoor werd het veel te groot. Je moet af en toe veel simpeler te werk gaan.

@jebbo32 ook bedankt voor het compliment !! De puincontainer heeft dezelfde kleuren als de plaatselijke puinboer hier in Noordwijk. Eigenlijk is tie er bij toeval bijgekomen, mijn moc was klaar om te fotograveren en ik had de hele opstelling gemaakt kom ik erachter dat de batterijen leeg zijn.... Ja en wat doe je dan tijdens het opladen, Lego-en natuurlijk !!!
onze stofzuiger verzamelt ook lego!!!

mijn flickr
Gebruikers-avatar
User

pj_bosman

3006

door pj_bosman » Wo Jan 29, 2014 22:31

don leopold schreef:De puincontainer heeft dezelfde kleuren als de plaatselijke puinboer hier in Noordwijk. Eigenlijk is tie er bij toeval bijgekomen, mijn moc was klaar om te fotograveren en ik had de hele opstelling gemaakt kom ik erachter dat de batterijen leeg zijn.... Ja en wat doe je dan tijdens het opladen, Lego-en natuurlijk !!!

:lol: Het is wel een passende toevoeging!
no avatar
User

let

Rang

Nieuw

Nieuw
13

Vr Aug 09, 2013 16:31

door let » Do Jan 30, 2014 16:32

Hier is mijn inzending voor de categorie 16x32, een kantoorpand. Het pand is geïnspireerd op diverse gebouwen waaronder Denneweg 56 in Den Haag.

De voorzijde van het kantoor. Het pand was oorspronkelijk een winkel maar doet tegenwoordig dienst als een kantoor. De glazen gevel en de vele planken getuigen van deze oorspronkelijke functie.
Afbeelding

Afbeelding

Aan de achterzijde van een pand is uitbouw waarin zich een keukentje bevindt geplaatst. De glazen deuren bieden toegang tot de tuin .
Afbeelding

Het interieur van de begane grond. Deze verdieping wordt voornamelijk als ontvangstruimte gebruikt.
Afbeelding

De eerste verdieping beidt ruimte aan een paar werkplekken.
Afbeelding

Tenslotte de tweede verdieping, hier is het toilet en de vergaderruimte te vinden.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
User

alois

Rang

premium

premium
1274

Vr Feb 04, 2011 16:22

Arnhem

door alois » Do Jan 30, 2014 16:40

Wat een mooie binnenkomer! Echt zo'n typische winkelgevel van 100 jaar geleden. Ik vind zwart altijd een onmogelijke kleur voor modulars, maar het is je gelukt er een realistisch geheel van te maken. Zal goed passen tussen de overige inzendingen.
Mijn flickr-pagina
Gebruikers-avatar
User

pj_bosman

3006

door pj_bosman » Do Jan 30, 2014 18:10

Heel fraai! Mooi afgewerkt ook. Het is eigenlijk een grote winkelpui. De verdiepingen van Denneweg 56 waren bedoeld als toonzaal.

Ik vind m top! :duim:
Gebruikers-avatar
User

Frank

Rang

premium

premium
753

Ma Jul 10, 2006 22:31

Nabij Utrecht

door Frank » Do Jan 30, 2014 18:45

Mooie inzending! Ik vind het tof hoe je de binnenkant van het dak hebt afgewerkt. :duim: Allemaal dingen op mijn wensenlijstje maar dat gaat me in de korte tijd helaas niet meer lukken vrees ik. Ik hoop voor vrijdagavond de buitenkant af te krijgen zodat ik zondag het interieur kan afronden.
Ook voor een automatiseerder, gaat niets vanzelf.
Mocs op Flickr en Brickshelf
Gebruikers-avatar
User

MOCkingBird

Rang

premium

premium
5646

Vr Nov 07, 2003 15:01

Oss

door MOCkingBird » Do Jan 30, 2014 19:06

Heel mooi :duim: Die bogen aan de buitenkant, zo simpel maar zo effectief. En het interieur is ook helemaal af, mooie details.

Ik zit nog even te puzzelen hoe die boekenkast planken gemaakt zijn :look:
Wil je een bijdrage leveren aan de brickbieb, stuur dan even een pb'tje
Bricklink Mockingbird's Nest Egg
Gebruikers-avatar
User

konajra

2079

Za Jan 24, 2009 18:54

Opmeer

door konajra » Do Jan 30, 2014 20:12

ik denk dat dat 1x2 panels zijn :look:
"Remember compliments you receive. Forget the insults.
If you succeed in doing this, tell me how." -Baz Luhrman-

Al mijn Mocs : Flickr
Mijn website: www.konajra.com
Gebruikers-avatar
User

MOCkingBird

Rang

premium

premium
5646

Oss

door MOCkingBird » Do Jan 30, 2014 20:28

Ja, daar zat ik ook al aan te denken. In ieder geval een mooi effect.
Gebruikers-avatar
User

Trijntje

Rang

premium

premium
1712

Vr Feb 11, 2011 12:43

door Trijntje » Do Jan 30, 2014 21:29

Den Haag! :duim:
Ik opende het topic, zag een glimp van de voorgevel en "Den Haag" was het eerste wat in me opkwam (eerlijk gezegd meende ik een een pandje Prinsengracht te zien, maar goed, in elk geval toch iets typisch Haags)
Heel fraai bouwwerkje!
Gebruikers-avatar
User

LegoRK

Rang

premium

premium
3707

Do Nov 30, 2006 16:18

Hardenberg - the place to be ;)

door LegoRK » Do Jan 30, 2014 23:20

Mijn inzending voor de wedstrijd en tevens mijn eerste modulair moc.

Categorie: modulair gebouw 32x32 en groter

Door een conflict tussen de ‘stadsverbeteringscommissie’ en de commissie ‘behoud van oud goed’ is er door bemiddeling van diverse deskundigen een vreemde situatie ontstaan.
De een plande voor een betere doorstroming een grote weg door de stad heen. Hiervoor zou het een en ander moeten wijken, zo ook een oud boerderijtje, die al behoorlijk ingebouwd is. Dit stuitte uiteraard tegen de borst van de commissie ‘behoud van oud goed’. Na veel gesteggel en geruzie is er een compromis gesloten zoals hieronder te zien is.
Afbeelding

Afbeelding

Naast de woning staan hier en daar nog wat overblijfsels van wat vroeger op het wijde land weelderig groeide. Zoals een appelboom, graan en andere planten.

Nu dendert het verkeer over de woning heen.
Afbeelding

Van buiten is het nog in originele staat, met uitzondering van de viaduct pijlers, maar van binnen is het geheel naar smaak, modern ingericht.
Afbeelding

Afbeelding

Overzicht van de bouwlagen.
Afbeelding

Meer foto's van details, meubels en WIP op mijn Brickshelf folder. Ik heb nog steeds problemen om op flickr te komen.
"Het leven zit vol verrassingen, waarvan weinigen aangenaam."
MyBrickshelf en Mijn andere foto's
Gebruikers-avatar
User

pj_bosman

3006

door pj_bosman » Vr Jan 31, 2014 7:24

De snelweg als derde bouwlaag! Ik vind 'm leuk! :lol:
Gebruikers-avatar
User

Fvddungen

674

Di Nov 23, 2010 16:03

Hilversum

door Fvddungen » Vr Jan 31, 2014 9:22

Nou jury, veel succes. We horen jullie over een maand of wat wel weer.

Ben blij dat ik niet in de jury zit voor deze onmogelijke opgave.
Gebruikers-avatar
User

pj_bosman

3006

door pj_bosman » Vr Jan 31, 2014 10:01

Openbare ruimte

Tara's Theetuin

Gebouwd als tuin voor Schiekade 77. Om het onderhoud van huis en tuin te bekostigen, is de tuin in de zomermaanden toegankelijk voor bezoekers om een kopje koffie of thee te drinken. Uiteraard met een lekker gebakje van Larry!

Afbeelding

Het koepeltje is in de 18de eeuw gebouwd zodat de bewoners de straat in konden kijken, zonder zelf gezien te worden. Om het recht te behouden om op de stoep te bouwen, is bij vervanging van het tuinhuisje in de 19de eeuw de erker blijven staan. Achter het huisje staat een veranda, waar je op warme dagen lekker van de schaduw kunt genieten!

Afbeelding

Pas wel op voor de brutale kraaien! Die vinden de gebakjes ook erg lekker...

Afbeelding

In het tuinhuisje is een keukentje ingericht.

Meer foto's in mijn MOC-topic
Gebruikers-avatar
User

Quarktaart

Rang

premium

premium
1439

Vr Jun 10, 2011 11:25

Vleuten

door Quarktaart » Vr Jan 31, 2014 11:37

Wow, de wedstrijd wordt beter en beter! Wat een mooie inzendingen. Zelf zal ik niet mee kunnen doen, omdat m'n fototoestel heeft besloten te verdwijnen. :?
Stenen maken de minifig
Brickshelf
Flickr
Gebruikers-avatar
User

Large

Rang

premium

premium
3303

Ma Aug 01, 2011 11:46

Die Haghe

door Large » Vr Jan 31, 2014 12:25

En dan eindelijk mijn bijdrage aan deze wedstrijd, van inmiddels epische proporties. Mijn complimenten aan alle deelnemers, jullie leveren prachtige creatieve bouwwerken.

The test of time

Geen alledaagse modular met mooie verdiepingen, interieur en prachtig gemaaide gazonnetjes. Deze ooit prachtige Manhattanse appartementen zijn in verval geraakt en hebben the test of time niet doorstaan.

Afbeelding

Een gevel met dichtgetimmerde ramen is het voornaamste wat nog overeind staat van dit gebouw.

Afbeelding

Achter de gevel bevindt het gebouw zich in vergevorderde staat van aftakeling. Restanten van de badkamer het trappenhuis en wat leidingwerk zijn hier nog te vinden. Ook heeft een Urban Artist toegeslagen die een, inmiddels bijna overgroeide, tekst met graffiti op de muur gezet.

Afbeelding

Tevens zijn foto's van dit bouwwerk in verval te vinden op Flickr.
"Duizend bommen en granaten..!"
-Kapitein Haddock

https://instagram.com/largebricks/
Gebruikers-avatar
User

fonz

Rang

premium

premium
1015

Zo Jan 13, 2008 8:03

Brick-Enschot

door fonz » Vr Jan 31, 2014 14:50

Mooie kleuren en een goed idee....mis alleen nog een paar zwervers die rond een ton met vuur hun handjes staan te warmen :duim:
Gebruikers-avatar
User

L-space

Rang

premium

premium
589

Vr Apr 17, 2009 22:58

de Meierij

door L-space » Vr Jan 31, 2014 15:44

Mooi gedaan!
Vooral dat je niet alleen een gevel hebt neergezet maar juist de stukken vloer erbij en de begroeiing binnen. :duim:
"The Turtle Moves"
www.Lspace.nl - flickr.
Gebruikers-avatar
User

iook

Rang

premium

premium
800

Vr Jan 09, 2009 18:06

uithuizen (gn)

door iook » Vr Jan 31, 2014 17:28

Nou hierbij dan nog mijn bijdrage.
Afbeelding

Afbeelding

Het is een meubelzaak die in de loop der jaren steeds wat gegroeid is. Dit groeien kun je nog steeds aan de achterkant van het gebouw zien. Hier zijn de oude achtergevels nog zichtbaar door andere kleuren.

Afbeelding

De voorgevels zijn vrijwel overal gelijk getrokken. Alleen op de korte zijde zijn nog wat verschillende oude gevel elementen bewaard gebleven.
Helaas was de schilder net begonnen met schilderen toen de fotograaf langs zou komen. Er staat dus een stijger in het beeld :lol:

Afbeelding

Op de begane grond kom je binnen via schuifdeuren. Rechts heb je de kassa en wat woon accessoires. Links nog wat meubels in de etalage en de trapopgang. Daarachter is een kleine werkplaats voor reparatie en om meubels in elkaar te zetten. Verder is er nog een doorgang om achter het pand te komen.

Afbeelding

Op de 1ste verdieping zien we een aantal inrichtingen en ook een wandmeubel met verschillende zaken. We zien hier Max met zijn ouders. Max gaat op kamers en heeft nieuwe meubels nodig.

Afbeelding

Op de 2de verdieping is een restaurant met keuken en ook een groot dakterras dat is gecreëerd achter een pannen façade. De verdiepingen zijn via een wenteltrap aan de achterkant te ontvluchten.

Helaas zijn de foto's niet van de beste kwaliteit en is het een groot bouwwerk geworden wat moeilijk in 6 foto's is te vatten. Kijk daarom ook naar de volledige set foto's op Flickr.

http://www.flickr.com/photos/62460962@N04/sets/72157640355278343/
Gebruikers-avatar
User

pj_bosman

3006

door pj_bosman » Vr Jan 31, 2014 18:00

iook schreef:We zien hier Max met zijn ouders. Max gaat op kamers en heeft nieuwe meubels nodig.

Een student met geld? :lol: Ik dacht dat de meeste studenten blij zijn met tweedehands krijgertjes :P

Leuk om een meubelzaak te maken, die heb ik nog niet eerder gezien!
Gebruikers-avatar
User

bereeend

389

Di Jan 17, 2012 18:28

Grootschermer (NH)

door bereeend » Vr Jan 31, 2014 18:14

Misschien heeft max wel hele rijke ouders :lol:
Maar echt prachtige inzendingen van iedereen hier :duim:
Wat is er leuker dan de hele dag moc'en? Precies: Twee hele dagen moc'en!
Gebruikers-avatar
User

iook

Rang

premium

premium
800

uithuizen (gn)

door iook » Vr Jan 31, 2014 18:30

pj_bosman schreef:
iook schreef:We zien hier Max met zijn ouders. Max gaat op kamers en heeft nieuwe meubels nodig.

Een student met geld? :lol: Ik dacht dat de meeste studenten blij zijn met tweedehands krijgertjes :P

Leuk om een meubelzaak te maken, die heb ik nog niet eerder gezien!

Haha, de eerste gedachte was om een Ikea zaak te gaan bouwen maar dat was een beetje een blauwe doos met gele accenten geworden. Max heeft dus geluk gehad dat hij nu bij een echte meubelzaak zijn meubeltjes mag uitzoeken. :lol:
Gebruikers-avatar
User

superkees

523

Wo Mei 25, 2011 13:42

Zierikzee

door superkees » Vr Jan 31, 2014 22:32

Mijn bijdrage (en tevens eerste echt MOC op Lowlug):

Afbeelding

Het is een gebouw wat tientallen jaren in gebruik is geweest bij de Lego Bank. Maar ook de Lego Bank heeft last van de crisis, en heeft het pand sinds een tweetal jaar niet meer in gebruik. In tegenstelling tot andere banken groeit de City Bank tegen de verdrukking in. Daarbij heeft City Bank juist de doelstelling om kantoren te open dichtbij haar klanten, in het centrum van de stad.

Afbeelding

Over het algemeen verkeerd het pand nog in goede staat, al hebben de kozijnen van de dakkapel wel een lik verf nodig. Werklieden leggen de laatste hand aan een losse tegel van de trap en het nieuw geinstalleerde uithangbord van de City Bank Sinds deze week is er een nieuwe pinautomaat, waar al dankbaar gebruik van wordt gemaakt.

Afbeelding

De binnenkant van de bank ziet er grotendeels nog authentiek uit, maar de kluis is verdwenen en ook moet er een nieuwe verwarmingsketel en keuken worden geïnstalleerd.

Afbeelding

Spoiler:
Gebruikers-avatar
User

TAFOL

Rang

premium

premium
9609

Zo Sep 14, 2008 12:11

Papendrecht

door TAFOL » Vr Jan 31, 2014 23:17

superkees schreef:
Spoiler:

Hoe bedoel je? Ik wou dat ik zulke foto's van mijn MOC's kon maken. :duim:

Verder vind ik het een top-MOC.
Alleen het interieur mis ik wel een beetje. :(
Just the other night I was aimlessly surfing the Internet and now here I am on
the most fantastic LEGO-forum in the world having chats with you fine people.

TAFOL Brickography op Facebook
Mijn Brickshelf
Gebruikers-avatar
User

Brickwell

8

Wo Jan 08, 2014 16:57

door Brickwell » Vr Jan 31, 2014 23:24

Wow, even een paar dagen niet gekeken en de ene na de andere prachtige MOC is toegevoegd! Echt hele mooie en vooral originele inzendingen. De wedstrijd lijkt me nu al een success, ongeacht wie er met de eer gaat strijken.

Geinspireerd door de wedstrijd en de inzendingen ben ik de afgelopen tijd ook bezig geweest om mijn allereerste MOC te maken. Het zijn er uiteindelijk twee geworden en ik ben erg benieuwd naar jullie reacties, commentaren en suggesties.

EDIT: Sorry voor het gebruik van links naar de foto's op Flickr, ik kreeg steeds foutmeldingen dat "De afbeelding kan niet worden geopend, of het is geen geldige afbeelding" bij het gebruik van de Img tag. Ik hoop dat dit wel goed gaat :oops:

In de categorie 32x32 en groter heb ik een appartementengebouw met shops gemaakt.
Het bestaat uit een 32x32 gebouw dat in het bezit is van de lokaal bekende DJ Brickwell (geen familie van :) ). Op de begane grond heeft hij zijn platenwinkel Brickbeats gevestigd en de naastgelegen ruimte heeft hij verhuurd aan Big Brickie, de uitbater van een pandjeshuis/lommerd. De zaken gaan goed in deze tijden van crisis, zelfs een bekende regisseur van sci-fi films heeft een aantal van zijn filmrekwisieten verpand :) . In het naastgelegen pand (16x32) is een ijswinkel gevestigd. De eigenaars (Jo en Mick Brick) zijn sinds kort beroemd aangezien ze gevraagd zijn voor een optreden in een binnenkort te verschijnen film :bigsmile: .

http://www.flickr.com/photos/113773397@N08/12241375946/

http://www.flickr.com/photos/113773397@N08/12241374346/

http://www.flickr.com/photos/113773397@N08/12241372266/

http://www.flickr.com/photos/113773397@N08/12240984203/

Op de eerste verdieping heeft DJ Brickwell zijn opnamestudio ingericht en vinden we tevens de leefruimte en keuken van zijn vrijgezellenappartement. De buren Jo en Mick moeten het met een bescheidenere leefruimte en keuken doen.

http://www.flickr.com/photos/113773397@N08/12241222784/

Op de tweede verdieping vinden we de slaapkamers en badkamers van beide appartementen. Beide appartmenten hebben tevens een balkon. Op dat van DJ Brickwell is zelfs een klein bubbelbad geplaatst.

http://www.flickr.com/photos/113773397@N08/12241371946/

In de categorie Openbare Ruimte (16x32) heb ik een aantal voorzieningen proberen na te maken zoals ik die dagelijks in mijn stad tegenkom.
Het betreft een ondergrondse vuilcontainer en glasbak, waar de bewoners van de stad hun afval kwijt kunnen. Om te voorkomen dat iedereen met zijn auto naar de containers rijdt is er een versperring geplaatst in de vorm van een paal die de grond in kan zakken (middels het aanbieden van een pasje). Daarnaast is er een postbus die net geleegd wordt.

http://www.flickr.com/photos/113773397@N08/12241370486/

http://www.flickr.com/photos/113773397@N08/12241219354/

http://www.flickr.com/photos/113773397@N08/12240979693/

En (special op verzoek van mijn zoontje :) ) nog een foto om te laten zien hoe het legen in zijn werk gaat.

http://www.flickr.com/photos/113773397@N08/12241368816/

En tenslotte nog een foto van het geheel:

http://www.flickr.com/photos/113773397@N08/12240978543/

Zodra ik weer wat tijd heb zal ik nog een aantal gedetailleerde foto's plaatsen op mijn Flickr pagina voor deze set: http://www.flickr.com/photos/113773397@N08/sets/72157640354772636/
Gebruikers-avatar
User

Raven

Rang

premium

premium
3333

Ma Sep 30, 2013 21:18

Zaandam

door Raven » Za Feb 01, 2014 7:02

Nou Jury Succes !!! :fluiten:
You're never 2 old for LEGO!!! <~FlickR~>
Gebruikers-avatar
User

pj_bosman

3006

door pj_bosman » Za Feb 01, 2014 9:18

Brickwell schreef:Sorry voor het gebruik van links naar de foto's op Flickr, ik kreeg steeds foutmeldingen dat "De afbeelding kan niet worden geopend, of het is geen geldige afbeelding" bij het gebruik van de Img tag. Ik hoop dat dit wel goed gaat :oops:

Ik denk dat ze te groot zijn, maar Flickr biedt ook verkleiningen aan. Bij deze de foto's van Brickwell's inzending in de categorie modular gebouw 32 x 32 en groter (tekst en uitleg 2 posts hierboven):

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Van de inzending voor openbare ruimte mag je trouwens maar drie foto's plaatsen, dus daar moet je nog even een keuze in maken ;-)

Erg leuke inzendingen! Zeker niet slecht voor een allereerste moc! Erg gedetailleerd, en leuk ingericht.
Gebruikers-avatar
User

superkees

523

Wo Mei 25, 2011 13:42

Zierikzee

door superkees » Za Feb 01, 2014 11:51

TAFOL schreef:
superkees schreef:
Spoiler:

Hoe bedoel je? Ik wou dat ik zulke foto's van mijn MOC's kon maken. :duim:

Verder vind ik het een top-MOC.
Alleen het interieur mis ik wel een beetje. :(

Scheef verkeersbord, ramen die open staan, ladder precies voor het logo op de gevel, vloer van de tweede verdieping precies verkeerd om. Voor de inrichting had ik helaas geen tijd meer, maar desalniettemin bedankt voor het compliment.

De foto's heb ik buiten gemaakt en de achtergrond vervolgens verwijderd. Er staat ergens op het forum wel een link naar een uitgebreide tutorial, maar wat ik heb gedaan is eigen heel simpel. Ik zal er volgende week wel een mini tutorial van maken.
Gebruikers-avatar
User

iook

Rang

premium

premium
800

uithuizen (gn)

door iook » Za Feb 01, 2014 12:23

Ik herken het Superkees. Maar als ik soms catalogus foto's zie of anderszins lego materiaal dan zit daar ook vaak nog wel iets niet helemaal goed. Maar nu weer online. Er zitten echt weer geweldige inzendingen bij.
Ik heb het al vaker zien staan :P :succes jury!!!
Gebruikers-avatar
User

eti

Rang

premium

premium
8870

Ma Dec 25, 2006 14:27

Soesterberg

door eti » Za Feb 01, 2014 13:13

In de jaren 50 is er in de Modulairstraat een modern flatgebouw neergezet, met in totaal zes tweekamerappartementen.

Afbeelding

Op de bovenste verdieping wonen Bülent en Songül Bozkurt. Bülent staat op het balkon te bellen, zijn vrouw Songül heeft net een lekkere taart gebakken.
Iets zegt me dat ze misschien niet heel blij zijn met hun buurman Bertus Bierman, die zijn leven niet helemaal op orde lijkt te hebben.

Afbeelding

Op de tweede verdieping woont Stijn van Juppesteijn. Hij houdt van design en heeft zijn appartementje heel grondig verbouwd. De keuken is studeerkamer geworden, in de woonkamer heeft hij een kookeiland en een slaapbank, en wat eens de slaapkamer was, herbergt nu de sauna.

Afbeelding

Op de eerste verdieping wonen Gerrit en Mina Krootjes. Ze zijn de eerste bewoners van hun appartement! Maar ze hebben het keurig onderhouden, hoor.

Afbeelding

Hun buren, de familie Nombers, zou toch echt eens aan verhuizen moeten denken, met hun vier kinderen die één slaapkamer moeten delen en de ouders die achter de dwarsgeplaatste kast slapen. Pa zit met de oudste zoon een peuk te roken, de jongste dochter zit te badderen in het lavet, dat nog altijd niet voor een normale douche vervangen is. Ik weet niet of ze die nep-tattoo eraf wil schrobben, ik weet wel dat ze de plee wel even had mogen doortrekken.

Afbeelding

Lijkt zo'n mooie flat jou ook wel wat? Grijp je kans, zou ik zeggen... er staat nog een appartement te koop. En eh, met de criminaliteit in de buurt valt het heel erg mee, daar zorgt oom agent wel voor!

Afbeelding

^ Natuurlijk zijn op deze zes plaatjes niet alle details te zien, want ieder kamertje is ingericht. Voor meer plaatjes, ga naar de Flickr-set

En eh, twee foutjes. Bonus voor wie ze vindt. Maar ik heb geen zin om nog een uur op mijn buik in het park te gaan liggen...
no avatar
User

Silvio

Rang

premium

premium
477

Vr Mrt 26, 2010 10:07

rotterdam

door Silvio » Za Feb 01, 2014 15:06

Wat een leuke gebouwen allemaal.
Helaas dat de mijne niet in een van de categorieën valt (iets teveel verdiepingen 11 stuks),
maar heb ik meer tijd om hem af te maken en buitenkant verder aan te kleden.

even kijken wanneer deze meegaat naar een evenement. België en Goes zijn te snel.
Gebruikers-avatar
User

don leopold

310

Zo Mrt 18, 2007 14:08

noordwijk

door don leopold » Za Feb 01, 2014 16:09

@eti , mooi gebouw met een leuk verhaal !! Ik kan geen foutjes vinden maar ik zie wel dat je iets bent vergeten !!!

Je moet nog even aangeven voor welke categorie je je moc in hebt geschreven....... :fluiten:
onze stofzuiger verzamelt ook lego!!!

mijn flickr
Gebruikers-avatar
User

eti

Rang

premium

premium
8870

Ma Dec 25, 2006 14:27

Soesterberg

door eti » Za Feb 01, 2014 16:37

Oeps. En ik mag het er niet meer bij zetten, dus bij deze... de spanning stijgt... wat zal het zijn...? Tromgeroffel...

Het is een Modular gebouw 32x32 en groter!
Gebruikers-avatar
User

Fvddungen

674

Hilversum

door Fvddungen » Za Feb 01, 2014 16:51

Ik zie dat het je is gelukt om de zwarte 6 x 8 slopes te scoren. Het is echt een prachtig gebouw geworden. Klasse.
Gebruikers-avatar
User

Frank

Rang

premium

premium
753

Ma Jul 10, 2006 22:31

Nabij Utrecht

door Frank » Za Feb 01, 2014 16:57

Wauw, er zijn weer een hele hoop toffe inzendingen ingestuurd! Deze wedstrijd is sowieso al een succes! Op de valreep wil ik ook mijn inzending posten. Ik heb helaas het interieur voor de eerste en tweede etage niet kunnen afronden maar wil gewoon graag meedoen aan een wedstrijd zodat ik eindelijk eens kan zeggen dat ik heb meegedaan aan een Lego wedstrijd op LowLug. :bigsmile: Als de jury het toelaat wil ik morgen nieuwe foto's posten voor mijn inzending. :)

Mijn modular is een koffiebar van 32 x 32. Ik wou altijd al een overkapping maken over een terras en dat heb ik bij deze gerealiseerd. :)
Afbeelding
Tijger-San ModularMocMadness 01 by Tijger-San, on Flickr

Ik had graag wat meer tijd willen besteden aan de achterkant maar naar mate de deadline naderde kwam ik er achter dat ik helaas te weinig tijd had.
Afbeelding
Tijger-San ModularMocMadness 02 by Tijger-San, on Flickr

Ik heb wel een dakterras gemaakt waar Billy lekker rustig op zijn laptop zit te werken. Het dak aan de achterkant kan open om de binnenkant te bekijken. Hier wil ik een klein appartement realiseren voor Lars.
Afbeelding
Tijger-San ModularMocMadness 03 by Tijger-San, on Flickr

Op de begane grond heb ik het interieur af afgemaakt. Het is ingericht met een vitrine waarin lekkernijen staan. Lars maakt met de koffie machine heerlijke espresso's en cappuccino's van verse bonen. Gasten kunnen rustig van hun koffie en lekkernij genieten op een van de stoeltjes of op het bankje. :cheer:
Afbeelding
Tijger-San ModularMocMadness 04 by Tijger-San, on Flickr

Afbeelding
Tijger-San ModularMocMadness 05 by Tijger-San, on Flickr

De eerste etage heeft een open haard die oplicht door een rode light brick. Hier wil ik graag de tweede etage inrichten met een podium en relaxte stoelen.
Afbeelding
Tijger-San ModularMocMadness 06 by Tijger-San, on Flickr
Ook voor een automatiseerder, gaat niets vanzelf.
Mocs op Flickr en Brickshelf
Gebruikers-avatar
User

MOCkingBird

Rang

premium

premium
5646

Oss

door MOCkingBird » Za Feb 01, 2014 17:26

Mijn MOC is helaas nog niet klaar voor inzending. De inrichting is nog lang niet af :oops:
Gebruikers-avatar
User

L-space

Rang

premium

premium
589

Vr Apr 17, 2009 22:58

de Meierij

door L-space » Za Feb 01, 2014 17:45

Mijn inzending voor de openbare ruimte;

Een kinderboerderij, welkom in elke modulaire stad om zo baksteen en cement te onderbreken met een klein stukje natuur. Al is het op een postzegel.

Afbeelding

Een achteruitgang voor de snelle doorsteek.

Afbeelding

Nu weten we ook waar de slager van Fonz zin vlees vandaan haalt...

Afbeelding

Met buiten deze drie foto's:
- Kijk uit waar je loopt
- Deze laat zich niet makkelijk pakken
- Een stukje cultuur op straat
- Geen beter vermaak als leedvermaak
- Ssht
- He, ouwe zemelaar!
en dat alles aangevuld met varkens, kippen, een siereend, een geit, een verdwaalde meeuw en een schildpad.

Meer details op flickr, Lspace.nl en brickshelf.
"The Turtle Moves"
www.Lspace.nl - flickr.
Gebruikers-avatar
User

konajra

2079

Za Jan 24, 2009 18:54

Opmeer

door konajra » Za Feb 01, 2014 18:38

Zo, en dan nu een topic met van elke inzending een foto van de voorkant van de moc.
Dan hebben we een goed overzicht van de fantastische werken die ingediend zijn voor deze wedstrijd.
"Remember compliments you receive. Forget the insults.
If you succeed in doing this, tell me how." -Baz Luhrman-

Al mijn Mocs : Flickr
Mijn website: www.konajra.com
Gebruikers-avatar
User

Fvddungen

674

Hilversum

door Fvddungen » Za Feb 01, 2014 19:02

We hebben nog een uur. Ik verwacht dat we het komende uur helemaal overspoeld worden met last minute inzendingen. Ik ben benieuwd.
VorigeVolgende