Toch o zo spijtig dat ik me nu moet concentreren op een verhuis (nuja: ook plezierig: bouwen in het groot

premium
995
Di Okt 30, 2007 15:05
Heveadorp (vlakbij Arnhem)
stuifzand schreef:Wedstrijd: Modular MOC Madness (ModMOCMad)!
Voor de modulaire gebouwen geldt bovendien:
- maximaal drie verdiepingen hoog; op het dak mag nog eventueel nog een torentje, liftmachinekamer of dakterras of iets dergelijks zijn geplaatst;
aawsum schreef:Een politiebureau in een modulaire stijl, dat moest het worden. Toen de MMM opeens langskwam, wist ik het gelijk, bureau Warmoesstraat ging het worden. Na een zoektocht op internet sloeg de wanhoop toe, want wat waren er weinig foto's van de voorkant te vinden, laat staan van de achterkant.
pj_bosman schreef:Overigens, voor wie zoekt, zijn er genoeg plaatjes te vinden: De achterzijde is te zien aan het Damrak, direct aan het water (pand met de hoge gevel met verhoogde lijst).
...knip...
Je hebt 'm goed weten om te zetten in lego. Klokgevels zijn nogal lastig, met die ronde vormen. Ik herkende 'm meteen als Warmoesstraat 48.
fonz schreef:Het was een zware bevalling, de competitie is moordend.....wat een kwaliteit hier zeg!!
jebbo32 schreef:@fonz ja foto's schieten is nog niet mijn beste hobby. Ik moet idd daar eens wat meer tijd in steken, om te
beginnen maar eens sparen voor een goede camera. Zal in de toekomst qua foto's zeker beter gaan worden![]()
Oja deze foto's zijn geschoten met mijn smart phone, dus die camera is echt hard nodig.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten