MiniMocMadness (MMM), Laat Zien Hoe Het Moet (LZHHM), Build me a...
Alles over wedstrijden op Lowlug. Ook aankondigingen van andere wedstrijden vind je hier.
Gebruikers-avatar
User

sanderkoenen

Rang

premium

premium
5279

Wo Nov 25, 2015 21:17

Hoorn

Inzendingen - Op hobbelig terrein 2020 - Zo groot mogelijk.

door sanderkoenen » Ma Jun 22, 2020 9:31

Hallo

In dit topic plaats je de inzendingen van de categorie Zo groot mogelijk.

Zo groot mogelijk: hierbij moet je gebruik maken van een van de drie raised baseplates (30271px1,6261px1,51542) moet gebruiken. Het gaat om de vorm van de raised baseplate, kleurvariant is jouw eigen keuze.

Het bouwwerk moet op de raised baseplate gebouwd worden, die omschreven staat in de categorie waarvoor je bouwt.
Het bouwwerk mag een beetje buiten de raised baseplate vallen, maar teveel buiten de baseplate zorgt voor "minpunten".
Het bouwwerk moet af zijn voor de deadline.
Er moeten minimaal 3 inzendingen zijn per categorie. Als het minimum niet wordt gehaald, komt de categorie te vervallen.

Succes!
Gebruikers-avatar
User

eti

Rang

premium

premium
8847

Ma Dec 25, 2006 14:27

Soesterberg

Re: Inzendingen - Op hobbelig terrein 2020 - Zo groot mogeli

door eti » Vr Jul 03, 2020 20:22

Bij dezen mijn inzending,. Ik heb het oord Oberjodelstein am Fliesenbach gebouwd, en een plaatselijke schilder heeft een mooie impressie van het landschap in de omgeving gemaakt. Eerst het algehele bouwwerk: Afbeelding

Het dorpje ligt in een typisch U-dal. De door de gletsjer gevoede rivier kronkelt door het dal, de spoorlijn heeft z'n eindstation aan de rand van het dorp. Tegenover het station is een kabelbaan die 's zomers wandelaars en 's winters skiërs naar boven brengt.
Afbeelding

Er is een grote dam gebouwd om een stuwmeer te maken dat de waterkrachtcentrale hoog boven het dorp voedt.
Afbeelding

Hoog boven het dal ligt een alm, met groene hellingen voor de koeien. Wandelaars kunnen van de kabelbaan naar de alm lopen om plaatselijke producten te proberen. Achter de boerderij ligt een klein natuurlijk meertje.
Afbeelding

Het spectaculairst zijn de bergen met de hoge besneeuwde toppen en gletsjers met een lange gletsjertong. Het smeltwater stort zich richting dal in de vorm van een grote waterval en kronkelt dan rustig verder over de dalbodem. Naast de gletsjertong ligt een berghut, waar bergbeklimmers en wandelaars kunnen overnachten of een maaltijd kunnen gebruiken.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
User

Aliencat

Rang

premium

premium
4415

Di Feb 05, 2008 8:57

Re: Inzendingen - Op hobbelig terrein 2020 - Zo groot mogeli

door Aliencat » Za Aug 01, 2020 21:14

Hierbij mijn inzending voor deze categorie, op dezelfde baseplate als Eti :D :