Ondertussen nieuwe 16 x 16 plates ontvangen en dat leverde hetzelfde resultaat op.

Hierop zojuist de volgende E-mail ontvangen:
Beste Henk,
Hartelijk dank voor uw bericht, de foto's en al uw geduld.
Ik wil u allereerst bedanken voor de tijd die u heeft genomen om deze kwestie met ons te delen en uw geduld voor het wachten op reacties. Uiteraard nemen wij dit serieus en hebben wij er met meerdere partijen over gesproken. We geven uw foto's en uw feedback dan ook door aan de juiste afdeling.
U heeft het iconische LEGO® spel 'Wat ben ik' gebruikt voor een ander doeleinde dat het product werkelijk heeft. We hebben dan ook opgemerkt dat het beetje krom trekken van de platen zo is, om te zorgen
dat de spelers lastiger kunnen spieken bij elkaar. U heeft hem gebruikt om aan de muur te hangen, wat overigens een heel leuk en origineel idee is. Hierbij was het minder makkelijk dat de plaatjes een beetje krom waren.
Om u toch tegemoet te komen voor het ongemak dat u ervaren heeft en voor al het wachten, heb ik 200 VIP punten toegevoegd aan uw VIP account. Hiermee hopen wij de kosten te dekken die u heeft moeten maken en wellicht nog moet maken voor de tweede set die u wilt ophangen.
Ik hoop dat alles zo in orde is en dat ook de tweede set snel aan de muur hangt! We horen het uiteraard graag als u nog andere vragen heeft.
Ik wil u bedanken voor alles en ik wens u alvast hele fijne feestdagen!
Omdat we zeker willen weten dat wij ons werk goed doen, voegen wij in onze e-mailantwoorden altijd de link toe naar een enquête met vier vragen. Wij horen graag van u hoe wij ons werk vandaag hebben gedaan:
LEGO Survey link
Laat het ons vooral weten als u nog iets anders nodig hebt.
Met vriendelijke groet,
Ik neem aan dat jullie wel begrijpen dat ik hier verder niet op in ga. Te zot voor woorden.
Meer foto's.
Er gaat niets boven Groningen.