Bricknook schreef:https://nl.wikipedia.org/wiki/Mat_%2764#Plan_V
De laatste treinen zijn pas enkele jaren uit dienst. Ik zei ook NA het Plan-v/Plan-T-tijdperk.Ik had ooit een van deze jongens abusievelijk (en volledig onwetend) een hondekop genoemd, die nog ouder zijn. ( viewtopic.php?f=3&t=3855&p=195097&hilit=hondekoppen#p195097 ) Daar werd ik vervolgens even op mijn nummer gezet door één van de treinkenners.
aawsum schreef:Inmiddels weer een stukje verder.More progress on my new #lego #NS #CAF #Sprinter This will be the total length of the front end. Have to make some adjustments because it can't turn properly. #wip #moc #aawsummocslego #legotrain #train by Aawsum MOCs Lego, on Flickr
Ik heb net even getest en ik zal sowieso wat moeten doen aan de gele rand rond de bogey's. De trein kan geen draai maken op een keerlus dus daar moet helaas iets van af.
Heb daarnaast een paar bricklink orders nodig om oa wat blauwe jumpers aan te schaffen (daar zitten tijdelijk gele nl.
Daarnaast heb ik erg veel last van verkleuring van blauwe bricks, het is op de foto denk ik ook wel te zien, het is een soort groene waas die er overheen komt.
Nou goed, eerst de andere kant maar afmaken, dan de bovenzijde nog en aan de voorkant moet nog het een en ander. Dan ben ik wel weer een weekje verder
aawsum schreef:Alles bij elkaar zal de layout een schaalvergroting ondergaan en zal er weinig op staan wat al eerder op Legoworld te zien was. Of het genoeg is voor toelating dat zien we dan wel, ik heb er in ieder geval genoeg plezier in om het te maken.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten