premium
3707
Do Nov 30, 2006 16:18
Hardenberg - the place to be ;)
Ik probeer te creëren dat ik genoeg ruimte overhoudt om tractoren, koeien, etc op te plaatsen. En ik denk dat het wel meevalt met de breedte van de sloten. Misschien mist er eentje die wat breder is bedenk ik me.Overigens is dit nog maar een klein stukjepieter-p schreef:Groot hoor! Het landschap lijkt zeker op het groen hart / veenweidegebied. De slootjes ogen wel wat smal verhoudingsgewijs of probeer je meer diepte naar achteren te creëren?
De vraag is wat je wil weten, hierbij een filmje (je moet er op klikken) hoe het werkt.pieter-p schreef:Ik zie volgens mij ook geautomatiseerde wissels, zou je daar iets meer over kunnen laten zien/vertellen voor een newbie?
aawsum schreef:Ik probeer te creëren dat ik genoeg ruimte overhoudt om tractoren, koeien, etc op te plaatsen. En ik denk dat het wel meevalt met de breedte van de sloten. Misschien mist er eentje die wat breder is bedenk ik me.Overigens is dit nog maar een klein stukjepieter-p schreef:Groot hoor! Het landschap lijkt zeker op het groen hart / veenweidegebied. De slootjes ogen wel wat smal verhoudingsgewijs of probeer je meer diepte naar achteren te creëren?![]()
Benieuwd naar de rest!De vraag is wat je wil weten, hierbij een filmje (je moet er op klikken) hoe het werkt.pieter-p schreef:Ik zie volgens mij ook geautomatiseerde wissels, zou je daar iets meer over kunnen laten zien/vertellen voor een newbie?Motorized the switch. Now trying to build in the components with a small maintenance cabinet or something similar. #legotrain #legomoc #lego #arduino by Aawsum MOCs Lego, on Flickr
UrbanErwin schreef:Hey deze spoor indeling herinner ik mij nog van het topic jaren geleden, gaaf man.
Ja dat is een probeerseltje, eens kijken hoe dat er uit ziet. Wil voorkomen dat het allemaal te grijs wordt, maar het heeft inderdaad wel watUrbanErwin schreef:Ohja, grijs tussen de sporen
Dat zijn inderdaad schaatsen ja, en best nog wel een uitdaging want de punt van de schaats is te hoog waardoor de schaats niet in een technic brick vast kan, dus daar heb ik een pin en bar voor moeten gebruiken om het vast te zetten.WvdP schreef:Die muurankers, zijn dat zwarte schaatsen? Ik vind het er wel erg mooi uitzien!
Ja dat is eigenlijk wat koffiemoc ook zegt, je ziet veel van dit soort bouwstijlen. Ik heb er wel plezier in om dit soort dingen te maken, niet te gecompliceerd met allerlei toeters en bellen, maar wel met wat kleine lastige technieken. (zoals die ramen in het witte huis).Large schreef:Ik vind dat een leuke bouwstijl. Die zie je in de stad ook steeds meer.
aawsum schreef:Inmiddels een heel rijtje gemaakt. De voorzijde past zonder rare dingen en er is zelfs een begin van het dak. Morgen maar eens verder aan de achterkant en het dak.
premium
3707
Dit is wel grappig eigenlijk, waar ik dit idee heb gepikt gaat men er juist van uit dat de bewoners zelf kunnen kiezen wat ze willen, dus een soort ratjetoe. Ik zou zelf ook iets meer uniformiteit willen want ik heb nu inderdaad heel veel verschillende kleuren overal. Maar ik vind je idee wel leuk om dat rond die ramen te veranderen, die kleur daar zat ik toch nog een beetje over te puzzelen. Medium Nougat is trouwens lastig, want niet alle onderdelen die ik heb gebruikt zijn in die kleur te krijgen, maar goed das weer een andere uitdaging.Boindil schreef:Misschien nog wel een idee om 1 kleur in alle huizen per straat terug te laten komen. Dan wordt het nog meer 1 geheel. Dat heb je al gedaan met de dark flesh(?), maar ik zou misschien toch proberen om dat in het witte huisje nog iets meer terug te laten komen. Bijvoorbeeld rond de ramen ipv het grijs.
premium
3707
Thanks, ik ben geen architect maar het gaat langzaamaan wat beterLegoRK schreef:Dat ziet er super strak uit aawsum. Het lijkt net een architecten tekening/model.![]()
Echt heel gaaf realistisch.
Boindil schreef:Wat zet je achter de ramen om het toch nog echt te laten lijken maar dat je niet naar binnen kunt kijken?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten