Vlie-Bricker schreef:Zelf ga ik a.s. zaterdag eens kijken op een modelspoorbeurs in Groningen en eens uitzoeken hoe of serieuze Spoor-HO en N beoefenaars staan tegenover Spoor-L.
Fvddungen schreef:Ik rij zelf alleen PF. Ik heb plusminus 50 meter rails waaronder 18 wissels. En verder 8 treinsets waaronder de Emerald, Horizon Express en de Maersk trein. Helaas heb ik totaal niet de ruimte om een baan op te bouwen en deze een tijdlang te laten liggen. Dus dan maar op een vrije dag samen met mijn neefje en nichtje alle meubels aan de kant, baan opzetten en spelen maar. En 's avonds weer opruimen.
Vanwege het gebrek aan ruimte en daarbij ook aan tijd heb ik (nog) geen eigen bouwsels gemaakt. Maar een groot station staat bij mij hoog op het lijstje. 1 waar in ieder geval een dubbele Horizon in past. Maar ook hier, ik zou niet weten waar ik het kwijt zou moeten, dus dat houdt mij tegen. Eerst maar eens een keer verhuizen, denk ik.
Hou me op de hoogte. Ik ben wel geinteresseerd.
BrickJohannes schreef:700 - 800 rechte rails.
Ik vind dat jullie lekker aan de slag moeten gaanVlie-Bricker schreef:Wat vind jij?
WvdP schreef:Maar dat betekent dat een gezamenlijke lay-out van 4 baseplates diep voor jouw treinen sowieso geen optie is, of vergis ik me?
Probleem van diepere lay-outs wordt dat het een stuk minder makkelijk te bouwen, te transporteren en op een meeting te plaatsen is...
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast