Ik vind het ook mooi hoe jouw grondplaten voorzien zijn van vegetatie in allerlei (soms ongebruikelijke) kleuren wat het een heel natuurlijk geheel geeft om een sterk staaltje(abs?

Buur schreef:Ziet er weer zeer goed uit!![]()
Die stroomdraden, is dat 1x1 round met gewoon draad ertussen gespannen?
Ravelino schreef:Ja weer een feestje voor de ogen![]()
Ik vind het ook mooi hoe jouw grondplaten voorzien zijn van vegetatie in allerlei (soms ongebruikelijke) kleuren wat het een heel natuurlijk geheel geeft om een sterk staaltje(abs?) techniek!
alois schreef:Mooie dioraampjes, erg benieuwd om dit in het echt te zien. En ook erg benieuwd hoe je station gaat worden.
UrbanErwin schreef:Prachtig gedaan en geweldig met die minifig die struikelt
pieter-p schreef:Ravelino schreef:Ja weer een feestje voor de ogen![]()
Ik vind het ook mooi hoe jouw grondplaten voorzien zijn van vegetatie in allerlei (soms ongebruikelijke) kleuren wat het een heel natuurlijk geheel geeft om een sterk staaltje(abs?) techniek!
Thx, ik probeer zo min mogelijk primaire/felle kleuren te gebruiken, deze komen in de natuur ook niet vaak in grote vlakken voor. Ik weet alleen niet wat abs is?
Ravelino schreef:pieter-p schreef:Ravelino schreef:Ja weer een feestje voor de ogen![]()
Thx, ik probeer zo min mogelijk primaire/felle kleuren te gebruiken, deze komen in de natuur ook niet vaak in grote vlakken voor. Ik weet alleen niet wat abs is?
Ja dat kan een hoop zijn zoals ik het daar schreef, ik doelde op ABS plastic waar (nog) een hoop Lego onderdelen uit bestaan.
Vanwege het “sterke staaltje techniek” beetje vergezocht allemaal![]()
Chef_NL schreef:Erg leuk (en mooi!) diorama Pieter, ik kijk ernaar uit om het samen te zien
Large schreef:Volgens mij herken ik het ontwerp tussen je referentie materiaalMooi gedaan
UrbanErwin schreef:Ah de 3-asser? Ik ben benieuwd!
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten