Lego worlds

Gebruikers-avatar
User

dip

5737

Wo Nov 23, 2005 11:33

Groningen

Lego worlds

door dip » Ma Jun 01, 2015 20:40

Blijkbaar komt er een nieuwe versie van iets lego universe achtig uit.

http://kotaku.com/lego-just-launched-th ... 1708161048

Je kan al een beta versie spelen op een of ander game platform genaamd steam early acces.
Gebruikers-avatar
User

Large

Rang

premium

premium
3303

Ma Aug 01, 2011 11:46

Die Haghe

Re: Lego worlds

door Large » Ma Jun 01, 2015 22:19

Minecraft, maar dan Lego.

Wauw :-o

Check de SITE voor meer info!

edit:
De eerste beelden tijdens het spelen:

edit:
Ik heb net zelf een uur zitten spel :lol: Heel erg leuk! Op dit moment zijn er alleen standaard bricks, slopes, plates en tiles om mee te bouwen. Daar is natuurlijk al veel mee mogelijk. Ook kan je een behoorlijk aantal standaard gebouwen laten bouwen zoals kastelen en huizen. Werkelijk alles in het spel is Lego, dus niet net als in de andere Lego games waar eigenlijk het meeste geen Lego is. Ook is elk steentje te verplaatsen en te kleuren. Er zitten diverse voertuigen in als een tractor en een motor. Paarden in het spel zijn te berijden. Er lopen ook wat andere minifigs rond, snachts verschijnen er skeletten en overdag loopt er werkelijk van alles en nog wat rond. Het lijkt er op dat de wereld net als in Minecraft in het horizontale vlak zo goed als oneindig is als je ergens heen loopt wordt er nieuwe wereld gegenereerd (wat langzamere computers kunnen daar wat moeite mee hebben :look: )

Prijs 15 euro, meer dan waard denk ik nu al :duim: Voor kinderen biedt dit al helemaal bijna oneindig vermaak :D
"Duizend bommen en granaten..!"
-Kapitein Haddock

https://instagram.com/largebricks/
Gebruikers-avatar
User

WSM

276

Do Okt 16, 2014 19:32

Roggel

door WSM » Di Jun 02, 2015 11:31

Volgensmij is Steam niet gewoon "een of ander" game platform, maar een van de grootste al dan niet gewoon de grootste ter wereld. Ik gebruik het zelf niet, want mijn laptop kan het grootste gedeelte van alle moderne games gewoon niet aan. Helaas Lego Worlds ook niet. Het ziet er van de videos die ik heb gezien wel behoorlijk vet uit, echt wel een game die ik wil spelen.

Alleen vraag ik me wel af wat het punt van het spel is. Bij Minecraft moet je zien te overleven en daarvoor spullen verzamelen en zo, en dat spel heeft ook een einde. Maar wat is dit? Gewoon sandboxen en meer niet? Zit er nog een verhaallijn of doel of spelelement bij of is het alleen maar bouwen en rondlopen? Dan vraag ik me wel af hoe lang zo'n game leuk blijft, waarmee ik niet wil zeggen dat ik (als ik het zou kunnen) het spel niet plat zou spelen, maar toch is dat een beetje simpel. En de reflecties op alle blokken is een beetje raar. Ze zien er allemaal nogal waterig uit zo met dat blauwe, volgensmij is echte Lego ook niet zo reflecterend toch?
----- Flickr ----- Eurobricks -----

"Als het alleen om die kat gaat, kun je die dan niet apart vinden of wat?"
Gebruikers-avatar
User

Large

Rang

premium

premium
3303

Die Haghe

door Large » Di Jun 02, 2015 11:59

De eerste beta van Minecraft was ook niets anders dan een doelloos speelveld, je hoefde alleen te overleven en dat was ook vrij simpel. Ik denk dat we nog veel meer kunnen verwachten van dit spel maar nu is het vooral een sandbox inderdaad.

Er is nu bijvoorbeeld nog maar 1 set beschikbaar waarmee je een beetje interactief kan spelen, daar voorzie ik nog veel meer mogelijkheden met andere sets.
-Kapitein Haddock

Gebruikers-avatar
User

WSM

276

Do Okt 16, 2014 19:32

Roggel

door WSM » Di Jun 02, 2015 12:03

Maar als je het Features-gedeelte bekijkt op de site, dan gaat het vooral over het sandboxen.

LEGO® Worlds is an open environment of procedurally-generated Worlds made entirely of LEGO bricks which you can freely manipulate and dynamically populate with LEGO models. Create anything you can imagine one brick at a time, or use large-scale landscaping tools to create vast mountain ranges and dot your world with tropical islands. Drop in prefabricated structures to build and customize any world to your liking. Explore using helicopters, dragons, motorbikes or even gorillas and unlock treasures that enhance your gameplay. Watch your creations come to life through characters and creatures that interact with you and each other in unexpected ways. In LEGO Worlds, anything is possible!

Het lijkt toch vooral meer over werelden bouwen te gaan dan over overleven en verdere spelelementen.
----- Flickr ----- Eurobricks -----

"Als het alleen om die kat gaat, kun je die dan niet apart vinden of wat?"
Gebruikers-avatar
User

Large

Rang

premium

premium
3303

Die Haghe

door Large » Di Jun 02, 2015 12:08

Dat is natuurlijk een extreem breed interpreteerbaar stukje tekst.

Watch your creations come to life through characters and creatures that interact with you and each other in unexpected ways.

Dit stukje alleen al zou een boel meer speel elementen kunnen betekenen... Het is afwachten :wink: Tot nu toe vermaak ik mij goed in ieder geval :D
-Kapitein Haddock

Gebruikers-avatar
User

HJR-Holland

4456

Do Jul 17, 2003 19:00

Dordrecht

door HJR-Holland » Di Jun 02, 2015 14:32

Ah, but the big question is: can you make a penis in it?
my FLICKR account
Gebruikers-avatar
User

Raven

Rang

premium

premium
3333

Ma Sep 30, 2013 21:18

Zaandam

door Raven » Di Jun 02, 2015 15:13

En dan als reden geven...... " the moderator costs were a BIG issue......".... :fluiten: :lol:
You're never 2 old for LEGO!!! <~FlickR~>
no avatar
User

kapiteiniglo

835

Do Okt 17, 2013 6:33

terneuzen

door kapiteiniglo » Di Jun 02, 2015 21:50

:lol: :lol: :P
no avatar
User

craneson

2030

Wo Aug 25, 2004 17:51

anywhere but home

door craneson » Wo Jun 03, 2015 13:03

als je ergens een probleem van maakt en dat probleem wordt alleen maar groter , is dat vervelend , ik kan lachen om de grap , maar de inhoud is tamelijk plat , ik lach dus meer om de reactie van tlc en de situatie , en dat lego dan zoiets aangrijpt om een spel te stoppen , ik had DAT argument NOOIT gebruikt , want nu is de geest uit de fles.
( zie je het voor je , een twintigtal beeldschermen en wie de eerste penis ziet is "penisspotter" van de dag ) :lol:
als je de bron wilt bereiken, moet je tegen de stroom in gaan
no avatar
User

Jefftrack

127

Vr Mei 29, 2015 17:10

door Jefftrack » Do Jun 04, 2015 11:19

craneson schreef:als je ergens een probleem van maakt en dat probleem wordt alleen maar groter

:lol: :lol: :lol: :lol:

Sorry kon het niet laten.

Maar gaat Lego Worlds net als Minecraft niet vervelen na een weekje gamen ???

Jeffrey
Gebruikers-avatar
User

eti

Rang

premium

premium
8870

Ma Dec 25, 2006 14:27

Soesterberg

door eti » Di Jun 09, 2015 2:18

Gaat Minecraft na een weekje vervelen dan? Ik dacht dat het de game met de hoogste verslavingsfactor was... van die jochies die jarenlang 24 uur per dag zitten te minecraften...

Mij valt bij dit hele Lego Worlds verhaal de recursiviteit op. Minecraft is toch eigenlijk een soort computerlego. Als Lego Worlds daar weer een legoversie van is, is het dus een soort legocomputerlego. Dan heb je natuurlijk de Minecraftsets van Lego, dat is een soort computerlegolego, en als er ook Lego Worlds sets gaan komen, worden dat een soort legocomputerlegolegosets.

En als er straks in Lego Worlds een Lego Minecraftsset afgebeeld gaat worden, dan zie je dus eigenlijk een legocomputerlegocomputerlegolegoset op je scherm. En als de Lego Worlds-sets zelf ook weer opduiken in Lego Worlds, dan zie je natuurlijk een legocomputerlegolegocomputerlegolegoset. Of zoiets.
Gebruikers-avatar
User

TAFOL

Rang

premium

premium
9609

Zo Sep 14, 2008 12:11

Papendrecht

door TAFOL » Di Jun 09, 2015 6:04

eti schreef:Mij valt bij dit hele Lego Worlds verhaal de recursiviteit op. Minecraft is toch eigenlijk een soort computerlego. Als Lego Worlds daar weer een legoversie van is, is het dus een soort legocomputerlego. Dan heb je natuurlijk de Minecraftsets van Lego, dat is een soort computerlegolego, en als er ook Lego Worlds sets gaan komen, worden dat een soort legocomputerlegolegosets.

En als er straks in Lego Worlds een Lego Minecraftsset afgebeeld gaat worden, dan zie je dus eigenlijk een legocomputerlegocomputerlegolegoset op je scherm. En als de Lego Worlds-sets zelf ook weer opduiken in Lego Worlds, dan zie je natuurlijk een legocomputerlegolegocomputerlegolegoset. Of zoiets.

:lol:
Just the other night I was aimlessly surfing the Internet and now here I am on
the most fantastic LEGO-forum in the world having chats with you fine people.

TAFOL Brickography op Facebook
Mijn Brickshelf
no avatar
User

Jefftrack

127

Vr Mei 29, 2015 17:10

door Jefftrack » Di Jun 09, 2015 14:50

eti schreef:Gaat Minecraft na een weekje vervelen dan? Ik dacht dat het de game met de hoogste verslavingsfactor was... van die jochies die jarenlang 24 uur per dag zitten te minecraften...

Bij mij wel..... na een weekje op de PS te hebben gespeeld had ik het wel gezien..... :gaap:

eti schreef:Mij valt bij dit hele Lego Worlds verhaal de recursiviteit op. Minecraft is toch eigenlijk een soort computerlego. Als Lego Worlds daar weer een legoversie van is, is het dus een soort legocomputerlego. Dan heb je natuurlijk de Minecraftsets van Lego, dat is een soort computerlegolego, en als er ook Lego Worlds sets gaan komen, worden dat een soort legocomputerlegolegosets.

Wow..... drie keer de woordwaarde.......

Maar alles is mogelijk natuurlijk....

Jeffrey