Play Minifigures

Gebruikers-avatar
User

Fvddungen

674

Di Nov 23, 2010 16:03

Hilversum

Play Minifigures

door Fvddungen » Di Jun 17, 2014 12:59

Voor degenen, die het interessant vinden: De MMO Play Minifigures is online. Zie http://www.playminifigures.com/

Ik heb het even gespeeld en ziet er best geinig uit. Grafisch niet echt hoogstaand, maar ik heb ook niet echt een fatsoenlijke grafische kaart in mijn pc (ik speel nooit games op pc). Niet echt super moeilijk ofzo en soms zelfs beetje saai, maar moet vast nog wel groeien. Je kunt het gratis spelen, maar tegen betaling krijg je uiteraard meer.
Gebruikers-avatar
User

Aliencat

Rang

premium

premium
4526

Di Feb 05, 2008 8:57

Re: Play Minifigures

door Aliencat » Zo Jun 29, 2014 15:24

Ik wist niet eens dat ze daarmee bezig waren. Is dat de nieuwe LEGO Universe zeg maar?
Ziet er best leuk uit hoor.
Gebruikers-avatar
User

Duq

8236

Za Okt 18, 2003 20:26

Dublin

door Duq » Zo Jun 29, 2014 17:21

Bij mij doet het niks. App gedownload, updates geinstalleerd en dan kom ik bij een login scherm. LegoID ingevuld, password, klik op Log in, groen vinkje achter mijn password en dan...
gebeurt er niks meer.
There is no cloud. It's just someone else's computer.
no avatar
User

avdieren

145

Ma Aug 18, 2014 22:19

NB

door avdieren » Ma Jan 19, 2015 13:36

oude thread, maar wij hebben dit weekend ook eens play minifigures geprobeerd.

zelfde verhaal als hieronder, app geinstalleerd. login gegevens van lego id ingevuld en dan niks !

kom je via de website erachter dat dat is omdat we nog geen minifigs gekoppeld hebben aan dit account.

ok, minifig codes opgezocht.

maar blijkbaar hebben die codes een geldigheidsduur?? klopt dat? we hebben hier serie 12 liggen, maar geen 13 nog niet.
serie 12 kan ik nu al niet meer toevoegen ?