Gehoord van een nieuwe set? Scoop over een nieuwe serie?
Plaats al je nieuws hier.

LEGO Masters NL/BE

Gebruikers-avatar
User

aawsum

Rang

premium

premium
4218

Ma Jan 08, 2007 21:14

Groene hart

Re: LEGO Masters NL/BE

door aawsum » Zo Mei 10, 2020 13:30

De brickmaster is ook heel erg van diversiteit in kleuren (friends thema zeg maar). Daarom vond hij dat van die uber sjaggerijnige baardmannen zo mooi. Echt schandalig hoe die, en ook die jan en haarbandje zo negatief in de wedstrijd zaten.
Gebruikers-avatar
User

legopapa

Rang

premium

premium
2877

Za Jun 26, 2004 10:57

Almere

door legopapa » Zo Mei 10, 2020 14:12

Wat ik opmerkelijk vind is dat er hier nog zo serieus over gepraat wordt. Dit programma staat zover van onze hobby af en is zo getypecast, dat je dit toch niet serieus kan nemen.

Maar goed, wie ben ik ;-0
Gebruikers-avatar
User

vertmaori

Rang

premium

premium
947

Di Okt 30, 2007 15:05

Heveadorp (vlakbij Arnhem)

door vertmaori » Zo Mei 10, 2020 14:15

Daarom is de chat die we op Discord hebben zo leuk
Another brick in the wall (Pink Floyd)
Gebruikers-avatar
User

Raven

Rang

premium

premium
2910

Ma Sep 30, 2013 21:18

Zaandam

door Raven » Zo Mei 10, 2020 16:03

You're never 2 old for LEGO!!! <~FlickR~>
no avatar
User

Legoaan

160

Zo Dec 14, 2003 10:28

Voorburg

door Legoaan » Zo Mei 10, 2020 16:47

Ik vond sowieso al dat die brickmaster er wel een erg aparte smaak op na hield. Maar goed, dat kan gebeuren. Daarom vind ik het ook verkeerd dat hij het enige jurylid is. Drie is eigenlijk minimaal en dan zouden het ook personen moeten zijn die elk een eigen kijk
hebben op het LEGO-bouwen.
Maar als zelfs de gemiddelde kijker er zo over denkt is het zeker een punt dat de volgende keer wel meegenomen mag worden...
"Too low they build, who build beneath the stars"
Gebruikers-avatar
User

Erik Leppen

3579

Zo Jul 18, 2004 12:17

Almere

door Erik Leppen » Zo Mei 10, 2020 17:00

Ik begrijp dan weer niet dat zo veel mensen zeiken. En waarom die mensen dan tóch kijken, maar goed.

Maar goed, dat is waarschijnlijk een luidruchtige minderheid. Zij die het het meest oneens zijn, die pakken de digitale pen ter hand en schrijven van zich af op de zogenaamd soosjaale media. :gaap: Dat geeft een enorm vertekend beeld. Hoe de gemiddelde kijker denkt, hebben we geen idee van, want de gemiddelde kijker kijkt alleen, die gaat niet overal overal reacties zitten schrijven.

Om een tegengeluid te laten horen, ik vind het allemaal best wel prima, en vind het best vermakelijke televisie. Tuurlijk, ik ben het niet met alle beslissingen van de brickmaster eens, maar vooralsnog vind ik verreweg het meeste wat hij zegt, wel hout snijden. Ik ben niet tegen een meerkoppige jury, maar vooralsnog heb ik geen redenen om tegen de huidige opzet te zijn. Dat de opdracht oneerlijk is: dat is die altijd. Elke verdeling van voertuigen was oneerlijk geweest, net als elke verdeling van "halve voorwerpen". Om te beginnen is een opdracht al iemand z'n smaak of niet. Door de variatie aan opdrachten hoop je dat effect een beetje uit te middelen. Er is vooralsnog, vind ik, niemand afgevallen die niet had moeten afvallen. Van mensen die de eliminaties oneerlijk vinden, zou ik graag horen welk van de 3 duo's dat al naar huis is, volgens hen nog in het spel had moeten zitten en in wiens plaats dan. Ik ben erg benieuwd.

Daarnaast is het doel niet een eerlijk spel. Het doel is een leuk tv-programma waar veel mensen naar kijken, zodat de reclames veel opbrengen. Daarnaast is het misschien wel de bedoeling dat er discussie ontstaat, want discussie = publiciteit. Maar, dat er toffe dingen gebouwd worden elk week, en een dude die bij Lego werkt heel serieus op de nationalie televisie vertelt over bouwtechnieken, dat is toch gaaf? Of ben ik nu de enige die er de meerwaarde wel van inziet?
Gebruikers-avatar
User

Boindil

Rang

premium

premium
956

Do Okt 05, 2017 17:30

door Boindil » Zo Mei 10, 2020 17:09

Ik ben het helemaal met je eens Erik. Als je er niet naar wilt kijken, kijk dan niet. Als je er alleen maar naar kijkt om je ergeren moet je zelf weten maar zeur er dan vervolgens niet over. Ik vind het erg leuk om te kijken en hier en daar pik ik er ook nog wel wat van op. En de brickmaster is misschien soms een beetje vervelend maar hij zegt over het algemeen wel nuttige dingen. Het wisselen van de opdracht werd ook goed uitgelegd waarom dat gebeurde. En die beredenering kon ik prima inkomen. Dat je vervolgens alleen maar gaat mopperen omdat je dat niet leuk vind snap ik ook niet. En dat Ruben daar dan vervolgens een lullige opmerking over maakt snap ik dan weer wel. Maar goed ieder zijn eigen humor natuurlijk..
Don't take life too seriously. You`ll never outlive it.
Flickr
Bricks By Boindil
Gebruikers-avatar
User

dip

5713

Wo Nov 23, 2005 11:33

Groningen

door dip » Zo Mei 10, 2020 17:19

3 juryleden zou kunnen, maar 2 juryleden moet ook nog goed kunnen als ik zo zie hoe het bij bijvoorbeeld heel Holland bakt en British seewing bee (naaiwedstrijd, woensdag 21:00 bbc1) blown away (glasblazen, op netflix, erg gaaf) gaat. Ik denk dat het gewoon al heel veel scheelt als je moet overleggen omdat je dan je keuzes hard op moet zeggen en uitleggen.

Wat mij stoorde was de verdeling van voertuigen, ik hoop dat dat al random was bedacht voordat brickmaster ze uitdeelde. Anders kan het heel zuur worden. Prima als je een opdracht wint en de verdeling mag maken,maar de jury zou het niet moeten doen.
Gebruikers-avatar
User

aawsum

Rang

premium

premium
4218

Ma Jan 08, 2007 21:14

Groene hart

door aawsum » Zo Mei 10, 2020 17:40

Ik begrijp serieus niet waarom je geen kritiek mag hebben en dat dan wordt afgedaan als zeiken. In vrijwel alle meningen staan wel plussen en minnen, dat over 1 kam scheren lijkt mij onjuist.
Ik ga de resterende afleveringen ook gewoon kijken, omdat ik het leuk vind.
Gebruikers-avatar
User

Boindil

Rang

premium

premium
956

door Boindil » Zo Mei 10, 2020 17:53

Van mij mag je best kritiek hebben en dat vind ik ook niet gelijk zeiken. Ik snap ook echt niet alle beslissingen en vind hem soms wel wat irritant, maar ik snap gewoon nooit zo goed waarom sommige mensen het dan alleen maar daar over kunnen hebben. Zoals al eerder is gezegd zijn dat er maar een paar. De meeste reacties snap ik wel.
Flickr
Bricks By Boindil
Gebruikers-avatar
User

Aangord

Rang

premium

premium
3599

Vr Jan 31, 2014 15:39

door Aangord » Zo Mei 10, 2020 19:36

legopapa schreef:Wat ik opmerkelijk vind is dat er hier nog zo serieus over gepraat wordt. Dit programma staat zover van onze hobby af en is zo getypecast, dat je dit toch niet serieus kan nemen.

Maar goed, wie ben ik ;-0

Ik ben idd ook al na aflevering 1 wat beters gaan doen met mijn zaterdagavond tijd. Wat dat programma kijken is echt brein loze tijd verspilling.
Oeh kijk, ik heb nu ook een onderschrift!
Gebruikers-avatar
User

OwnGaming

108

Di Apr 28, 2015 11:33

Heeswijk

door OwnGaming » Zo Mei 10, 2020 19:44

Persoonlijk vond ik dit een van de leukere afleveringen. Ik ben zelf meer van het technische gedeelte en het realistische. Ben daarom blij dat ze een beetje afwisseling hebben, en dat het niet elke week om een goed verhaal draait in plaats van de bouwkunst. :omg:
Ik zou zelf de opdracht wel iets hebben aangepast van de brug. bijv:
- De brug maar maar een bepaald aantal kilo wegen. Zodat je niet van die masieve blokken krijgt.
- De Hoeveelheid aantal blokken. (deze is waarschijnlijk moeilijk om rekening mee te houden in die korte tijd)
- Alle groepen krijgen een bepaalde aantal of soort blokken die ze mogen gebruiken.

Zoals andere zou ik ook een 2 of 3 tellende jury zien.
Een brug bouwen zou ik ook wel een keer willen doen als wedstrijd :duim:
Gebruikers-avatar
User

Raven

Rang

premium

premium
2910

Ma Sep 30, 2013 21:18

Zaandam

door Raven » Zo Mei 10, 2020 20:14

Het leukste aan het programma is de chat
You're never 2 old for LEGO!!! <~FlickR~>
Gebruikers-avatar
User

Large

Rang

premium

premium
3190

Ma Aug 01, 2011 11:46

Die Haghe

door Large » Zo Mei 10, 2020 21:42

Tja eh, ik kijk ook Ex on the Beach dus dommer kan het niet...

Het is gewoon vermakelijk en iets waar ik persoonlijk affiniteit mee heb. Lego bedoel ik he, vooralsnog is er geen ex van mij aangespoeld hier op Scheveningen...

Het is leuker dan de zoveelste kudde boeren op zoek naar een partner of het zoveelste programma dat bewijst dat iedereen kan zingen en het alleen om je uiterlijk gaat...

En respect voor Lego heb ik niet, voor mensen wel, maar dat speelgoed is véél te arrogant. Om maar niet te beginnen over "Legofans" :wink:
"Duizend bommen en granaten..!"
-Kapitein Haddock

https://instagram.com/largebricks/
Gebruikers-avatar
User

legotrucks

4321

Zo Okt 19, 2003 21:18

Verweggisstan

door legotrucks » Ma Mei 11, 2020 19:23

Ik heb een paar afleveringen mogen kijken en het is op zich niet eens een onaardig programma. De meeste deelnemers zijn leuk, chapeau voor degene die de selectie gedaan heeft (het advies is kennelijk een goede bijdrage geweest). Vooral de Belgische deelnemers vind ik sympathiek en die zijn lekker aan het knutselen.

Maar eigenlijk is het best wel een saai programma. Qua concept vergelijk ik het even met 'Heel Holland Bakt'. Tien deelnemers, iedere week een 'meesterbakker' en iedere week wordt iemand naar huis gestuurd. Als ik beide programma's vergelijk wordt bij HHB de nadruk toch meer gelegd op de deelnemers, welke baktechnieken ze gebruiken. Bij LM zie ik dat totaal niet terug. En de presentatoren vind ik echt heel onzichtbaar en helemaal niets toevoegen. Andre van Duin had echt veel beter in het format gepast, meer empatisch, meer humor, meer diepgang en vooral ook meer sympathie. LM is een te overgeproduceerd programma en dat zie je er wel van af. En door het ontbreken van de diepgang en interesse is het dus best wel saai.

Maar positief eindigend, nogmaals een leuk deelnemersveld (op een na die nu nog is de race is vind ik) en ik zie een stel zuiderburen wel winnen.
Mijn website: www.dennisbosman.nl
Volg mij ook op Facebook!
Gebruikers-avatar
User

legopapa

Rang

premium

premium
2877

Almere

door legopapa » Di Mei 12, 2020 18:19

Mijn afdelingsmanager zei vanochtend tijdens een onlinemeeting "dat telkens als hij naar Lego Masters kijkt, hij aan mij moet denken".

Na mijn tikkie te onderkoelde reactie zal dat geen onderwerp van gesprek meer zijn ... hahahahaha
Gebruikers-avatar
User

Chef_NL

Rang

premium

premium
481

Za Dec 29, 2012 20:48

Heemskerk

door Chef_NL » Di Mei 12, 2020 20:04

Large schreef:
Het is gewoon vermakelijk en iets waar ik persoonlijk affiniteit mee heb. Lego bedoel ik he, vooralsnog is er geen ex van mij aangespoeld hier op Scheveningen...

Het is leuker dan de zoveelste kudde boeren op zoek naar een partner of het zoveelste programma dat bewijst dat iedereen kan zingen en het alleen om je uiterlijk gaat...

Precies dat, en het is voor mij ook een leuk momentje met de kids, want die vinden het erg leuk om naar te kijken
Mijn MOC's op Flickr | Mijn verzameling op Brickset
Gebruikers-avatar
User

swandutchman

Rang

premium

premium
1160

Do Feb 12, 2015 9:21

door swandutchman » Wo Mei 13, 2020 8:36

Op bouwsteentjesinfo las ik dat je je kan inschrijven voor seizoen 2:
https://www.bouwsteentjes.info/schrijf-je-in-voor-lego-masters-seizoen-2/

Niet dat ik me ga opgeven, maar ik heb wel een uitstekend plan hoe binnen te komen. Ze zoeken typetjes... ideaal om samen met een andere hardcore autist binnen te komen! :duim:
Af en toe wat fladderen in de studio en vooral geen oogcontact maken. Dan voldoen we in ieder geval aan het stigma en zijn we ook 'vermakelijk' bezig. :look:
Gebruikers-avatar
User

swandutchman

Rang

premium

premium
1160

door swandutchman » Wo Mei 13, 2020 8:37

legopapa schreef:Mijn afdelingsmanager zei vanochtend tijdens een onlinemeeting "dat telkens als hij naar Lego Masters kijkt, hij aan mij moet denken".

Na mijn tikkie te onderkoelde reactie zal dat geen onderwerp van gesprek meer zijn ... hahahahaha

Haha, ik zie het al helemaal voor me :lol: :lol: :lol:
Gebruikers-avatar
User

LegoRK

Rang

premium

premium
3509

Do Nov 30, 2006 16:18

Hardenberg - the place to be ;)

door LegoRK » Wo Mei 13, 2020 8:38

O cool! Dan kan ik me zo opgeven met mijn vrouw. :P :lol: :slygrin:
"Het leven zit vol verrassingen, waarvan weinigen aangenaam."
MyBrickshelf en Mijn andere foto's
Gebruikers-avatar
User

sanderkoenen

Rang

premium

premium
5070

Wo Nov 25, 2015 21:17

Hoorn

door sanderkoenen » Wo Mei 13, 2020 8:52

swandutchman schreef:Op bouwsteentjesinfo las ik dat je je kan inschrijven voor seizoen 2:

Niet dat ik me ga opgeven, maar ik heb wel een uitstekend plan hoe binnen te komen. Ze zoeken typetjes... ideaal om samen met een andere hardcore autist binnen te komen! :duim:
Af en toe wat fladderen in de studio en vooral geen oogcontact maken. Dan voldoen we in ieder geval aan het stigma en zijn we ook 'vermakelijk' bezig. :look:

Lekker positief ook. :lol:
Gebruikers-avatar
User

legopapa

Rang

premium

premium
2877

Almere

door legopapa » Wo Mei 13, 2020 10:19

En dan ook bij elk blokje het nummer noemen, het jaar van uitgifte en in welke set(s) het voorkomt.

En af en toe "Meloen" roepen terwijl je kwijlend je adoratie voor Ruben Nicolai uit.
Gebruikers-avatar
User

swandutchman

Rang

premium

premium
1160

door swandutchman » Wo Mei 13, 2020 14:33

sanderkoenen schreef:
swandutchman schreef:Op bouwsteentjesinfo las ik dat je je kan inschrijven voor seizoen 2:

Lekker positief ook. :lol:

Ach, een beetje zelfspot moet kunnen toch? :P :D
Goeie tips Legopapa, dit zou ook echt heel stereotype zijn. :lol:
Gebruikers-avatar
User

Aangord

Rang

premium

premium
3599

door Aangord » Wo Mei 13, 2020 14:41

Ja zo heb ik al bedacht om volgend jaar met een heteroseksueel maatje van me mee te doen en dan samen de overdreven relnicht te gaan uithangen tijdens de audities.

Maar nee toch maar niet. Blijft in mijn ogen een stomme show van een stomme zender.
Gebruikers-avatar
User

dip

5713

Groningen

door dip » Wo Mei 13, 2020 18:17

Ik hoor het al; Aangord kijkt alleen TLC

Ik zou gewoon de hele tijd ruzie maken met mijn vrouw op de audities. Dat doen we niet maar om de een of andere reden denkt de rest van de wereld dat wel als wij overleggen. :look:
Gebruikers-avatar
User

Boindil

Rang

premium

premium
956

door Boindil » Wo Mei 13, 2020 22:00

Ik denk dat heel hard huilen in een hoekje iedere keer als je het goede blokje niet kunt vinden ook een garantie tot deelname is :duim:
Flickr
Bricks By Boindil
Gebruikers-avatar
User

dip

5713

Groningen

door dip » Wo Mei 13, 2020 22:31

Ik begin al te huilen als er geen oud grijs op voorraad is...
Gebruikers-avatar
User

Ravelino

Rang

premium

premium
161

Vr Apr 17, 2020 13:36

C-town

door Ravelino » Wo Mei 13, 2020 23:43

dip schreef:Ik begin al te huilen als er geen oud grijs op voorraad is...

dat zou voor mij reden van afhaken zijn, steek die 25k dan maar in je hol :lol:
Gebruikers-avatar
User

eti

Rang

premium

premium
8799

Ma Dec 25, 2006 14:27

Soesterberg

door eti » Do Mei 14, 2020 19:54

dip schreef:Ik zou gewoon de hele tijd ruzie maken met mijn vrouw op de audities. Dat doen we niet maar om de een of andere reden denkt de rest van de wereld dat wel als wij overleggen. :look:

Ik hoor het al. Jullie zijn door.
Gebruikers-avatar
User

Aangord

Rang

premium

premium
3599

door Aangord » Ma Mei 18, 2020 6:41

Man man man. Zaterdagavond had ik niks beters te doen. Al mijn kippen vroeg op stok.

Ik heb het 20 minuten geprobeerd...
Het was nog steeds verschrikkelijk. Ondanks het totaal ontbreken van Ruben Nicolai in die 20 minuten.

Op de rest van de linieare tv was ook niks dus van pure wanhoop maar Pokémon opgezet via de Netflix. :look:
Bijlagen
IMG-20200516-WA0035.jpeg
Gebruikers-avatar
User

dip

5713

Groningen

door dip » Ma Mei 18, 2020 7:51

Heb je de keuze tussen pokemon en Masha en de beer, en dan kies je pokemon?
Gebruikers-avatar
User

Aurum

Rang

premium

premium
292

Wo Okt 21, 2015 19:01

door Aurum » Ma Mei 18, 2020 11:11

Ik vond het een leuke aflevering om te kijken, met als je het mij vraagt twee erg interessante opdrachten.

Als twee slechtste had ik - naast Arno en Andreas - zelf toch gekozen voor Jan en Lola i.p.v. David en Giovanni. De jury snapt het verhaal van David en Giovanni niet en het is gelijk slecht, terwijl Jan en Lola (zonder hulp) geen motor/vertanding aan de praat kregen, niet de titel 'legomasters' waardig als je het mij vraagt. Terechte verliezers zijn hoe dan ook Arno en Andreas.

Ik vraag me af wat de opdracht komende week is. Het lijkt wel een diorama wat gebouwd moet worden?
"A wise man once said nothing"
Gebruikers-avatar
User

fancyfair

Rang

premium

premium
568

Zo Mrt 27, 2005 19:36

Herpen

door fancyfair » Ma Mei 18, 2020 11:37

Aangord schreef:Man man man. Zaterdagavond had ik niks beters te doen. Al mijn kippen vroeg op stok.

Ik heb het 20 minuten geprobeerd...
Het was nog steeds verschrikkelijk. Ondanks het totaal ontbreken van Ruben Nicolai in die 20 minuten.

Ben ik het echt niet mee eens. Ik vind het juist een leuk programma om te kijken, waarbij onze hobby (vind ik) positief in het licht wordt gezet. Door dit concept en 'typetjes' neer te zetten bereikt RTL wel een grotere doelgroep waar het hun om te doen is. Mijn vriendin kijkt dus bijvoorbeeld ook standaard mee, iets wat ik van te voren niet had verwacht.

Een programma waarop dieper op de bouwtechniek wordt ingegaan zal bij het grote publiek minder in de smaak vallen.

Veel verschillende meningen hier op het forum, toch kijken er wekelijks veel mensen naar en is er niet voor niks al een seizoen 2 aangekondigd.
no avatar
User

Legoaan

160

Zo Dec 14, 2003 10:28

Voorburg

door Legoaan » Ma Mei 18, 2020 16:07

Ik denk zelf dat je dit soort programma’s met een open mind moet bekijken en er niet te veel je eigen maatstaven op moet toepassen. Iedere LEGO-bouwer heeft wel zo zijn/haar ideeën en voorkeuren. Ikzelf vond die brug uit een vorige aflevering nog het meest interessante onderdeel - ondanks de knullige voorwaarden waar die brug aan moest voldoen - maar daar zullen anderen weer heel anders over denken. Ik zie dit programma niet zozeer als een soort cursus waar je nieuwe bouwtechnieken zal leren maar veel meer als een luchtig programma, geschikt voor de zaterdagavond. En omdat het nu eenmaal zoveel mogelijk kijkers moet trekken, is de onvermijdelijke rimram kennelijk noodzakelijk.
Ik vind dat er best naar te kijken valt. Het blijft altijd boeiend hoe anderen met LEGO bezig zijn…
"Too low they build, who build beneath the stars"
no avatar
User

ggj

924

Zo Okt 14, 2012 21:50

door ggj » Ma Mei 18, 2020 20:28

Lego Masters is gericht op het grote publiek en niet op de mo(cc)(kk)ende Afol. Het is net als met de Fast and Furious films. Die zijn ook niet gemaakt voor autoliefhebbers maar voor het grote publiek, daar valt nou eenmaal meer geld mee te verdienen. En ook daar heb je vanuit de autoliefhebbers veel commentaar op de filmreeks net als hier op LM.
no avatar
User

Eitje

Rang

Nieuw

Nieuw
14

Wo Apr 22, 2020 10:16

door Eitje » Ma Mei 18, 2020 21:16

Ik ben nu nog maar een tijdje weer bezig met Lego en ik besef me echt wel dat ik niet kan maken wat ik op het MOC gedeelte zie van het forum. Wat ik echter wel kan zien is dat de mensen (althans die nu over zijn) echt wel mooie dingen kunnen maken in een zeer beperkte tijd! En dat het niet altijd lukt is ook wel logisch. En ik denk dat het mooi is dat Lego Masters aan het grote publiek laat zien wat je allemaal nog meer kan met Lego ipv alleen de sets bouwen. Dat moet de hobby en de interesse daarin ook ten goede komen!

Dat er vervolgens een "jury" is die heel eentonig alleen maar verhalen en mini-figs wil, is dan wel weer jammer. Echter ook wel weer heel voorspelbaar voor de deelnemers... Vroeger maakte ik bij het schoolvak tekenen ook alles in het oranje omdat dat de lievelingskleur was van de docent... Je moet af en toe ook een beetje slim zijn ;-)
Gebruikers-avatar
User

stuifzand

Rang

Ambassador/Admin

Ambassador/Admin
26037

Ma Jan 27, 2003 19:04

Meijel

door stuifzand » Wo Mei 20, 2020 7:07

ggj schreef:Lego Masters is gericht op het grote publiek en niet op de mo(cc)(kk)ende Afol.

Dit. Ik kijk zelf eigenlijk niet of nauwelijks. Om me heen hoor ik dolenthousiaste verhalen. Ook van mensen die niks met Lego hebben.

Nu krijgen we vanuit Lego trouwens het verzoek om voor dit programma te stemmen voor de Televisierring.
Gebruikers-avatar
User

Aangord

Rang

premium

premium
3599

door Aangord » Wo Mei 20, 2020 7:17

stuifzand schreef:Nu krijgen we vanuit Lego trouwens het verzoek om voor dit programma te stemmen voor de Televisierring.

Als de audities nou geen doorgestoken kaart waren...

Wel heel apart dat uit de Nederlandse audities exact dezelfde duo's komen als tijdens de Amerikaanse versie.

Maar gezien de populariteit bij het grote publiek maken ze waarschijnlijk nog wel best kans ook.
Gebruikers-avatar
User

stuifzand

Rang

Ambassador/Admin

Ambassador/Admin
26037

Ma Jan 27, 2003 19:04

Meijel

door stuifzand » Wo Mei 20, 2020 7:32

Ja ik vind het zelfs lastig om de oproep te doen moet ik zeggen. Maar bij deze dan :D
Gebruikers-avatar
User

Large

Rang

premium

premium
3190

Ma Aug 01, 2011 11:46

Die Haghe

door Large » Wo Mei 20, 2020 7:40

Wauw door te stemmen maak je zelfs kans op een exemplaar van de biografieën van Gorden en Patty Brard, wie wil dat nou niet...

Vind Lego Masters zeer vermakelijk, dus het heeft mijn stem :duim:

Het zet Lego alleen maar nog beter op de kaart, daar kan ik als Afol ook alleen maar blij mee zijn.
Uiteraard neem ik niets van dit soort getypecastte en gescriptte televisie te serieus, ook mijn hobby als Afol niet want dan zou de lol er snel vanaf zijn :wink:
"Duizend bommen en granaten..!"
-Kapitein Haddock

https://instagram.com/largebricks/
VorigeVolgende