stuifzand schreef:Ik dacht Amsterdam Kalverstraat en Utrecht Hoog Catharijne toch?
Aangord schreef:En die drie zijn waarschijnlijk niet de enige 3. Vermoedelijk elke grote stad 1. Dus in ieder geval Rotterdam kan denk ik ook nog wel een lbr te ge moet zien. (We zouden naar Duits model gaan wat betreft aantal en spreiding van lbr's, en daar struikel je er over)
Bricknook schreef:Aangord schreef:En die drie zijn waarschijnlijk niet de enige 3. Vermoedelijk elke grote stad 1. Dus in ieder geval Rotterdam kan denk ik ook nog wel een lbr te ge moet zien. (We zouden naar Duits model gaan wat betreft aantal en spreiding van lbr's, en daar struikel je er over)
Oeh, we hebben hier in Eindhoven nog wel wat leegstand en Eindhoven hoort wel bij die grote steden (5e stad van het land, als ik me niet vergis). Al zal dat wel een meerjarenplan zijn, als Aangord gelijk gaat krijgen.
Met andere woorden: voordat het misschien zover gaat komen, ben ik allang een keer op de Kalverstraat of Hoog Catharijne geweest.
Legomaster schreef:Die winkel gaat eerder open dan die in Amsterdam.
Daar zijn ze net aan het verbouwen.
Als ik weer in de buurt komt zal ik fotos maken.
Legomaster schreef:Het was even zoeken en vragen in Amsterdam kalvenstraat waar de grote winkel komt.
Maar eindelijk gevonden.
De winkel komt tegen over Zara op huisnummer 55.
Dus de oude V&D winkel niet.
Is wel handig als je naar de winkel gaat.
Vanaf noordzuidlijn halte rokin kom je vanaf Centraal moet je achter uit stappen , roltrap om hoog en dan oversteken richting kalvenstraat.
Je loop dan de steeg door en aan je linke kant zal je dan in December de winkel zien.
https://www.youtube.com/watch?v=a8xd3y99UOk voor meer info.![]()
![]()
Legomaster schreef:Mooi nu maar hopen als de deuren open gaat dat we geen nummertje hoef te treken.
Aangord schreef:Met echte opening is het wel nummertje trekken want dan krijgen eerste 500 wat speciaals zodat je dat weer op bricklink kunt verpatsen aan van die koekies die voor te duur alles maar dan ook alles van lego kompleet moeten hebben zelfs nutteloze plastic verpakkingen...
Hint knipoog en zucht
Dat weerhield mij er aanvankelijk ook van om naar binnen te willen, maar hoewel de rij nog de hoek omging, heb ik uiteindelijk maar een minuut of vijf hoeven wachten...jelle_city schreef:Legomaster schreef:Mooi nu maar hopen als de deuren open gaat dat we geen nummertje hoef te treken.
Nee, net zoals op Leicester square. Van die wachtrijen buiten de winkel.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten