Grotere onderdelen of onderdelen waar ik veel van heb, zoals 1x2, 1x3 bricks etc etc bewaar ik in grotere bakken van de Action. Prima winkel die Action

Brick Rebel schreef:Maar nu ik m'n eerste LUGbulk binnen heb, zal ik de indeling wel weer moeten aanpassen, vrees ik..![]()
#luxeprobleem
swandutchman schreef:Ik heb die van IRIS clearbox transparant grijs met wieltjes. Bevalt me prima... op een makkelijke manier extra opbergruimte.
Orange L. schreef:swandutchman schreef:Ik heb die van IRIS clearbox transparant grijs met wieltjes. Bevalt me prima... op een makkelijke manier extra opbergruimte.
Ja, dat is een goede! Ik kan alleen geen vinden van 10 cm hoog.
Jalkow schreef:Zijn er hier trouwens mensen die in houten lades/bakken sorteren?
premium
3707
Do Nov 30, 2006 16:18
Hardenberg - the place to be ;)
Niet met HBM, maar de Hornback heeft dit ook. Het voordeel daarvan vind ik dat de koffers helemaal doorzichtig zijn wat het zoeken ten goede komt.geert h schreef:Sorteerkoffer in een draagbare houder: https://www.hbm-machines.com/producten/ ... entskoffer
Ieder zijn mening en dat is prima. Ik heb zeker 30 van deze dozen waar mijn meest belangrijke onderdelen in zitten en hier is nog nooit (ik heb sommige al wel 10 jaar) iets aan stuk gegaan. Kwalitatief is er wat mij betreft dan ook weinig mis mee.geert h schreef:Ook was ik niet echt gecharmeerd van de kwaliteit van die van de hornbach.
geert h schreef:Na veel lezen en zoeken heb ik mijn keuze tot 2 terug gebracht. Ik wil het namelijk mobiel hebben, en kwam bij de volgende oplossingen uit :
Sorteerkoffer in een draagbare houder: https://www.hbm-machines.com/producten/ ... entskoffer
Of een draagbaar ladesysteem: https://nl.bauhaus/assortimentsdozen-ba ... p/11147797
Heeft iemand van hier ervaring met 1 van de 2 systemen?
De koffers van de Hornbach hebben wel van die geleiderails aan de binnenkant, zodat je een sorteerdoos ertussenuit kunt halen zonder dat de andere dozen naar beneden kletteren. Het líjkt alsof de dozen op elkaar staan, maar dat is gelukkig niet het geval.geert h schreef:Die van de hornbach heb ik in de winkel gezien, maar was het net niet. Voordeel van de hbm is dat de koffers er als lades uit te halen zijn en losse inzetbakken hebben. Wanneer je die van de hornbach op zijn kant zet staan alle sorteerdozen op elkaar.
mark1991t schreef:Als je zinvolle reacties wilt, is het misschien goed om dit bericht eens door te lezen
Tigretto schreef:Hoi ik ben nieuw op Lowlug, dit is m'n eerste bericht. Ik heb inmiddels een kleine veertig kilo Lego. Op dit moment vindt ik het bouwen best lastig aangezien ik uitsluitend op kleur heb gesorteerd. Daardoor ben ik lang aan het zoeken naar onderdelen. Daarom ben ik me nu aan het oriënteren op een manier om ook op functie te gaan sorteren. Ik had zo'n iris kast besteld met een really useful box inzet alleen die passen niet wat enorm balen is. Heb ik de verkeerde iris kast of de verkeerde RUB inzet gekocht? nu neig ik ernaar om alles terug te sturen en naar wat anders te zoeken. Ik hoor graag tips!
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten