aawsum schreef:Ik heb bijna alles gezien en vond het een leuk initiatief. Ik vond zelf het onderdeel met Bjaerke Schonwandt het meest interessant. Ook het meest concreet denk ik om te horen hoe ze met marges omgaan en waar ze zelf denken waardoor kwaliteitsissues komen. Dit was ook een hele eerlijke uitleg.
Ik heb ook alles gekeken en helemaal mee eens, het beste hadden ze voor het laatst bewaard met een eerlijke uitleg over de issues en hoe TLG daar mee om gaat. De historie van de building instructions vond ik ook interessant maar deze meneer was wat moeilijker te volgen. De rest vond ik toch wel teveel marketing gewauwel met de als hoogtepunt de communicatiedame uit London aan het begin. Maar goed, dat is haar werk dus zullen we maar vergeven.
Ik heb de chat gevolgd en ik vond dat men ook eerlijk om ging met de vragen, de juiste er uit nam en de moeilijke niet uit de weg ging. Op een gegeven moment werd er gezegd dat er 400 mensen keken, ik had een hoger aantal verwacht.
De Red Zone met de AFOL builds was ook leuk maar eerlijk gezegd alleen omdat er een paar van Nederlandse bodem en bekenden van hier waren. De cameraopstelling liet de bouwwerken alleen van afstand zien en er werden geen namen van de designers genoemd, dat was jammer.