Over Ebay, over Bricklink, over Marktplaats enz. Géén advertenties.

Ervaringen met webwinkels

no avatar
User

evdberg

632

Zo Aug 10, 2003 16:24

Re: Ervaringen met webwinkels

door evdberg » Wo Mrt 02, 2016 14:20

Ik heb net een verzendbevestiging ontvangen. Maar goed, ik had dan ook niet die met de meest extreme korting (waren al weg), alleen het Friends boomhuis.
no avatar
User

perrush

296

Za Jan 24, 2015 13:29

door perrush » Wo Mrt 02, 2016 19:23

evdberg schreef:Ik heb net een verzendbevestiging ontvangen. Maar goed, ik had dan ook niet die met de meest extreme korting (waren al weg), alleen het Friends boomhuis.

had je dat boomhuis aan 18€ ?
Gebruikers-avatar
User

dip

5714

Wo Nov 23, 2005 11:33

Groningen

door dip » Zo Mrt 06, 2016 12:09

Boomhuis en de rivier set zijn binnen. :feest: dat ze de 90% sets niet uitleveren verbaasd me niet, ik ben er blij mee dat ze deze wel hebben geleverd.
Gebruikers-avatar
User

Chibs

163

Zo Mei 03, 2015 9:00

door Chibs » Zo Mrt 06, 2016 14:22

Vreemd, ik was er vroeg bij en heb er van elk een besteld (Incl. het boomhuis), plus een niet in de aabieding Ninjago setje.
Kreeg inderdaad een verzendbericht, maar pas *daarna* een bericht dat alle producten waren gecancelled, behalve het Ninjago setje, die dus ook al onderweg was, maarja, een klein setje met 6e verzendkosten is niet erg top, dus ik heb het pakket geweigerd aan de deur. :what:
Toch fijn voor anderen dat er wat is binnengekomen.
Gebruikers-avatar
User

dip

5714

Groningen

door dip » Zo Mrt 06, 2016 19:06

Hadden ze een reden gegeven waarom ze het gecanceld hadden?
Gebruikers-avatar
User

Chibs

163

door Chibs » Zo Mrt 06, 2016 22:49

Yup, waren allen fout in de aanbieding gezet door een systeemfout, vandaar dat mijn order gecancelled was.
Gebruikers-avatar
User

Sato

333

Do Jul 01, 2010 15:26

Omgeving Alkmaar.

door Sato » Vr Mrt 18, 2016 21:46

Heb nu twee inkomende zendingen van Amazon.de en bij beide track&tracé codes heeft dhl.nl het volgende te melden:
Geen resultaat gevonden voor je zendingsnummer.

Dit was een paar weken geleden ook al zo met een zending van Amazon.de.

Meerdere mensen met dezelfde ervaring,
Of doe ik iets grandioos verkeerd?

Vind het namelijk wel prettig om te weten wanneer ik een pakket aan de deur kan verwachten.
Gebruikers-avatar
User

aawsum

Rang

premium

premium
4219

Ma Jan 08, 2007 21:14

Groene hart

door aawsum » Vr Mrt 18, 2016 23:07

Zelfde ervaring. Maar ik kreeg bij de laatste wel email status updates
FaceBook
Instagram
of Flickr via het wereldbol knopje hier links onder mijn avatar
Gebruikers-avatar
User

Jourianbax

Rang

premium

premium
558

Di Okt 07, 2014 15:53

Elshout

door Jourianbax » Ma Mrt 21, 2016 15:45

Je kan nog proberen om de Track&Trace code via de duitse site van DHL in te voeren. Soms krijg je dan wel ineens info.
Heeft liever gratis bier dan gratis lego
Gebruikers-avatar
User

Sato

333

Do Jul 01, 2010 15:26

Omgeving Alkmaar.

door Sato » Ma Mrt 21, 2016 16:39

Krijg in elk geval in de ochtend een email van DHL op de dag dat het bezorgt wordt.
Zit op moment op de tweede zending te wachten, Eerste was zaterdag ochtend al bezorgt.
Gebruikers-avatar
User

fenrir

130

Ma Apr 18, 2011 10:36

door fenrir » Wo Mrt 23, 2016 19:25

Van het weekend besteld bij toysrus.
Toch een beetje spannend omdat ze in het verleden een bestelling niet konden leveren.
Daarnaast ook geen al te beste reviews op internet over de bezorgdienst.

Mijn zorgen waren onterecht.
Vandaag heb ik de bestelling in goede staat binnen gekregen. :feest:
Een goede ervaring dus bij deze winkel.
Gebruikers-avatar
User

RetiredLegoSets

104

Zo Feb 07, 2016 23:28

door RetiredLegoSets » Do Mrt 24, 2016 14:48

Mijn bericht aan klantenservice van Toys R Us:

Geachte heer/mevrouw,

Op zaterdag 19 maart heb ik twee Lego-sets besteld (bestelnummers: xxxxx & xxxxx.

Ik ontving daarop van u het volgende bericht:
De volgende artikelen zijn helaas tijdelijk niet leverbaar, zijn echter al nabesteld en zullen binnen 2 tot 3 weken bij ons arriveren.

Vandaag, woensdag 23 maart, ontving ik van u bericht dat de bestelling door u geannuleerd is omdat de bestelde artikelen niet meer leverbaar zouden zijn.
Dit is in tegenspraak met uw eerdere bericht. Bovendien zijn de artikelen o.a. op uw webshops in Frankrijk en Groot Britannië (toysrus.fr en toysrus.co.uk) op voorraad en te bestellen en zijn bij de fabrikant (The Lego Group) geen leveringsproblemen bekend.

Gezien voornoemde zijn de artikelen, anders dan u meldt als reden voor annulering, wel degelijk leverbaar.
Ik ga er daarom van uit dat de annulering een misverstand betreft en dat u de bestelde artikelen conform de overeenkomst binnen redelijke termijn levert.

Met vriendelijke groet,

xxxxx

De reactie van Toys R Us:

Geachte meneer xxxxx,

Hartelijk dank voor het contacteren van het service team van Toys"R"Us en Babies"R"Us.

Theoretisch worden producten via onze centrale stok verzonden. Indien producten hier niet meer beschikbaar zijn, wordt via een logistieke software gekeken, of in de stok van onze winkels het product nog beschikbaar is en kan worden verzonden. Dit is ook hier het geval. Echter is er omwille van een fout in de automatisering destijds de uitdaging voor ons, dat alhoewel dit voor Nederland niet zou mogen gebeuren (er zijn geen vestigingen in Nederland, die producten uit hun stok kunnen verzenden), de vraag doorgezonden wordt aan de stok in Duitsland en die dus positief wordt beantwoord. Niet tegenstaande is het niet mogelijk voor de medewerkers in Duitsland de producten naar Nederland te verzenden. Ik vraag het ongemak hierdoor veroorzaakt te verontschuldigen.

Wat betreft bestanden in UK of Frankrijk, werken dezen onafhankelijk van ons en hebben wij geen mogelijkheid om hun bestanden te gebruiken of te verzenden.

Voor verdere vragen staan wij u ook graag telefonisch ter beschikking.

Met vriendelijke groet

Dirk Carpels

Uw Service Team
Toys“R“Us en Babies“R“Us

Is er iemand die chocola kan maken van de reactie van Toys R Us?
Gebruikers-avatar
User

Soptas

105

Ma Jan 16, 2012 13:39

door Soptas » Do Mrt 24, 2016 15:26

Volgens mij willen ze dus zeggen:

Als er geen voorraad is bij het centrale magazijn, ze de voorraden aanspreken van de fysieke winkels in Nederland.
Omdat er geen fysieke winkels meer zijn in Nederland gaat die vlieger niet meer op.
Blijkbaar kunnen ze ook geen aanspraak maken op de Duitse voorraden omdat die niet naar Nederland verzenden en wellicht alleen hun eigen land bedienen.

Het lijkt erop dat de onderstaande brief een vrij hoog 'google translate' gehalte heeft.
Gebruikers-avatar
User

RetiredLegoSets

104

door RetiredLegoSets » Do Mrt 24, 2016 16:31

Met ander woorden: "We zouden eventueel wel kunnen leveren, maar we willen niet leveren en we gaan ook niet leveren."
no avatar
User

Musicbuilder

916

Ma Aug 27, 2012 10:09

door Musicbuilder » Do Mrt 24, 2016 16:43

ja en dan komt de vraag waar ze normaal dan hun voorraad hebben voor de Nederlandse web site ?

er zijn hier dus geen fysieke winkels, Duitsland werkt niet mee dus ... dan komt het van ... ???

Ik bedoel zoals ik het lees is er dus geen centraal magazijn of als ik het ander lees weten ze niet

wat de voorraad is daar. Hun reactie is in ieder geval al met nog al erg knullig ...
Mijn naam : Michiel; mijn 2 passies : Muziek (Jean Michel Jarre) & LEGO (Minifig Sets/1978-heden).
Gebruikers-avatar
User

RetiredLegoSets

104

door RetiredLegoSets » Do Mrt 24, 2016 17:54

Ik vermoed dat de artikelen in cyberspace zweven of worden verkocht vanuit de kofferbak.
Gebruikers-avatar
User

RetiredLegoSets

104

door RetiredLegoSets » Do Mrt 24, 2016 17:58

Op mijn reactie op hun Google-tranlatebericht heeft de "Kundenservice" nog niet gereageerd:

Geachte heer Carpels,

Alhoewel ik geen touw aan uw bericht kan vastknopen dank ik u voor uw reactie.

Of de Lego-set al dan niet bij Toys R Us in voorraad is, is niet relevant. De betreffende Lego-set is voor Toys R Us gewoon te bestellen bij de fabrikant, The Lego Group en dus leverbaar.
Ik besef dat dit iets langer kan duren dan normaal, maar ik ben graag bereid hier op te wachten.

Ik ga er van uit dat Toys R Us zijn leveringsverplichting nakomt conform de overeenkomst. Ik zie uw zending graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

xxxxx
Gebruikers-avatar
User

AppieNL

Rang

premium

premium
423

Do Jul 03, 2014 16:50

Zeist

door AppieNL » Do Mrt 24, 2016 18:13

Grappig, nu is het alweer een jaar geleden of zo dat ik wat bij Toys'r'Us(.nl) heb besteld. Toen hanteerde ze nog Duitse prijzen en verzonden ze al hun pakjes vanuit Duitsland (was duidelijk te zien in de tracking). Viel me de laatste maanden al op dat ze nu meer "Nederlandse" prijzen hanteerde. Misschien hebben ze nu dus wel een magazijn in Nederland, maar dan nog dikke onzin dat ze Duitse voorraad niet kunnen aanspreken als ze er een jaar geleden nog van verzonden.

Volgens mij zijn er ook geen EU regeltjes die dit zouden beperken, want Lego van Amazon.de komt ook gewoon uit een depot in Zwolle.
Gebruikers-avatar
User

MOCkingBird

Rang

premium

premium
5611

Vr Nov 07, 2003 15:01

Oss

door MOCkingBird » Do Mrt 24, 2016 19:01

RetiredLegoSets schreef:Op mijn reactie op hun Google-tranlatebericht heeft de "Kundenservice" nog niet gereageerd:

Geachte heer Carpels,

Of de Lego-set al dan niet bij Toys R Us in voorraad is, is niet relevant. De betreffende Lego-set is voor Toys R Us gewoon te bestellen bij de fabrikant, The Lego Group en dus leverbaar.
Ik besef dat dit iets langer kan duren dan normaal, maar ik ben graag bereid hier op te wachten.

Ik ga er van uit dat Toys R Us zijn leveringsverplichting nakomt conform de overeenkomst. Ik zie uw zending graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

xxxxx

Hoe weet jij dat een bedrijf die set nog gewoon bij lego kan bestellen? Het komt wel vaker voor dat een set wel (voor de gewone koper) op de lego site beschikbaar is, maar dat er niet aan winkels geleverd wordt.

Verder vind ik je nogal brutaal/vervelend reageren naar de winkel. Natuurlijk is het vervelend dat je iets niet geleverd krijgt. Maar als de sets inderdaad nog zo goed beschikbaar zijn, zijn er dus andere plaatsen waar je ze kunt kopen.
Wil je een bijdrage leveren aan de brickbieb, stuur dan even een pb'tje
Bricklink Mockingbird's Nest Egg
Gebruikers-avatar
User

Large

Rang

premium

premium
3190

Ma Aug 01, 2011 11:46

Die Haghe

door Large » Do Mrt 24, 2016 19:41

TRU heeft net als alle andere webshops het recht orders te cancelen... Je kan hoog en laag springen, maar het haalt niets uit.

Soms heb je geluk met een extreme aanbieding maar meestal zit het tegen. It's all part of the game :wink:
"Duizend bommen en granaten..!"
-Kapitein Haddock

https://instagram.com/largebricks/
Gebruikers-avatar
User

RetiredLegoSets

104

door RetiredLegoSets » Do Mrt 24, 2016 19:48

Wat jij vindt moet je inleveren bij "gevonden voorwerpen".

Deze thread gaat over ervaringen met webwinkels. Ik heb een ervaring met de webwinkel Toys R Us, dus die deel ik op deze thread.

Of Toys R Us nog kan bestellen bij TLG heb ik natuurlijk wel even gecheckt. Bovendien heeft Toys R Us dit zelf ook al bevestigd: "De volgende artikelen zijn helaas tijdelijk niet leverbaar, zijn echter al nabesteld en zullen binnen 2 tot 3 weken bij ons arriveren."

Als je een beetje handig bent met een zoekmachine - bijvoorbeeld Google - is het niet zo moeilijk om meer soortgelijke (lees: exact dezelfde) afscheep-acties van Toys R Us te vinden.

Wat ik in dit geval het meest irritant vind is de manier waarop de klantenservice communiceert, die is natuurlijk compleet van de ratten besnuffeld.

MOCkingBird schreef:
Hoe weet jij dat een bedrijf die set nog gewoon bij lego kan bestellen? Het komt wel vaker voor dat een set wel (voor de gewone koper) op de lego site beschikbaar is, maar dat er niet aan winkels geleverd wordt.

Verder vind ik je nogal brutaal/vervelend reageren naar de winkel. Natuurlijk is het vervelend dat je iets niet geleverd krijgt. Maar als de sets inderdaad nog zo goed beschikbaar zijn, zijn er dus andere plaatsen waar je ze kunt kopen.
[/quote]
Laatst gewijzigd door RetiredLegoSets op Do Mrt 24, 2016 19:59, in totaal 1 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
User

RetiredLegoSets

104

door RetiredLegoSets » Do Mrt 24, 2016 19:49

Mooi gezegd. :)

Large schreef:TRU heeft net als alle andere webshops het recht orders te cancelen... Je kan hoog en laag springen, maar het haalt niets uit.

Soms heb je geluk met een extreme aanbieding maar meestal zit het tegen. It's all part of the game :wink:
Gebruikers-avatar
User

WvdP

Rang

Site Admin

Site Admin
11182

Wo Dec 26, 2007 21:58

nabij Leiden

door WvdP » Do Mrt 24, 2016 22:37

Ik snap wel dat ze niet kunnen leveren uit hun stok. Dat kan niemand, behalve misschien Harry Potter en consorten.

Maar welk woord hebben ze dan in vredesnaam ingevoerd in Google Translate? Misschien per ongeluk vertaald vanaf "stick" in plaats van "stock"?
If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through.
(Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett)
Gebruikers-avatar
User

Chibs

163

door Chibs » Vr Mrt 25, 2016 19:00

RetiredLegoSets schreef:Op mijn reactie op hun Google-tranlatebericht heeft de "Kundenservice" nog niet gereageerd:

Geachte heer Carpels,

Met vriendelijke groet,

xxxxx

Met dat soort e-mails zou ik als customer service medewerker mijn uiterste best doen om te zorgen dat het zeker *niet* word geleverd. :lol: Wat is dat nou voor een asociaal gedrag, daar werken ook gewoon mensen... :r Bovendien is er niet iets als een 'leveringsverplichting' in dit geval, dat heeft een geheel andere betekenis.
no avatar
User

Hessel

44

Do Mrt 24, 2016 20:37

door Hessel » Vr Mrt 25, 2016 20:28

Toys R us.

19-3-16 een bestelling gedaan bij toys r us ( Lego sets: 42043 voor 148 euro en de 43030 voor 150 euro beide met 20% korting die er al af is). Binnen een uur na betaling kreeg ik een email dat de 42030 niet op voorraad is en dat het even kon duren met verzenden. De volgende dag nog een email dat de bestelling van de 42030 was geannuleerd. Dit tot mijn grote verbazing want er stond dat deze set beschikbaar was. Toen een email gestuurd of ik mijn geld ook nog terug zou krijgen?? Tot nu toe hebben ze zich nog niet laten horen..

Voor mij is dit hier 1 keer bestellen en nooit weer. zeer slechte web winkel dus! :(
Gebruikers-avatar
User

mark1991t

2149

Ma Mei 09, 2011 14:15

London

door mark1991t » Vr Mrt 25, 2016 22:25

Chibs schreef:Bovendien is er niet iets als een 'leveringsverplichting' in dit geval,
Nee, maar wel zoiets als 'misleiding'. Als zij bepaalde aanbiedingen als lokkertjes gebruiken en vervolgens deze aanbiedingen niet kunnen leveren, misleiden zij de consument. Dat mag niet.
Gebruikers-avatar
User

Jourianbax

Rang

premium

premium
558

Elshout

door Jourianbax » Do Apr 07, 2016 17:07

Laatst heb ik bij TRU de Kwik-e-Mart besteld en deze werd netjes geleverd vanuit Duitsland. Ik heb bovenstaande ervaringen niet gehad bij TRU, ik kan wel begrijpen dat sommige producten niet in voorraad zijn.

De slechte customer service komt doordat je aan het mailen bent met een Duitser die Duits naar Nederlands Translate.

Soms grijp je wel eens mis, maar TRU is zonder meer een betrouwbaar bedrijf hoor!
Gebruikers-avatar
User

Chibs

163

door Chibs » Vr Apr 08, 2016 0:52

mark1991t schreef:
Chibs schreef:Bovendien is er niet iets als een 'leveringsverplichting' in dit geval,
Nee, maar wel zoiets als 'misleiding'. Als zij bepaalde aanbiedingen als lokkertjes gebruiken en vervolgens deze aanbiedingen niet kunnen leveren, misleiden zij de consument. Dat mag niet.

Niet zo heel erg hoor, er stond bij de Volvo dat het een Top Deal was. Bij de korting stond best wel duidelijk dat Top Deals niet gelden voor de korting. Dat ze het zelf niet zeggen, tsja, dat weet ik ook niet. Misschien was iemand vergeten ook daadwerkelijk de juiste codes te gebruiken oid. :fluiten:
Gebruikers-avatar
User

RetiredLegoSets

104

door RetiredLegoSets » Vr Apr 08, 2016 10:11

Als dat daadwerkelijk zo is, Chibs - wat ik betwijfel, want een aantal mensen heeft zijn bestelling wel ontvangen als ik het goed heb begrepen - dan verwacht ik dat Toys R Us dat eerlijk communiceert en niet met een lulverhaal komt over "nabestelling" en daarna "niet meer leverbaar". Voor een eerlijk verhaal heb ik begrip, voor leugens niet.
Gebruikers-avatar
User

stuifzand

Rang

Ambassador/Admin

Ambassador/Admin
26042

Ma Jan 27, 2003 19:04

Meijel

door stuifzand » Vr Apr 08, 2016 10:27

Ik vind het altijd bijzonder om te lezen hoe mensen doen als ze een deal mislopen. Alsof ze wat aangedaan is.
Hoe kun je nou denken dat die firma 600 Volvo's tegen 0% winst door gaat schuiven?
Ook die agressie jegens die winkels dan, heel bijzonder. :look:
Gebruikers-avatar
User

ExtraKaas

253

Do Dec 10, 2015 14:49

door ExtraKaas » Vr Apr 08, 2016 10:52

Nouja dat is wel een kwestie van aanbod en aanvaarding. In beginsel moet een winkel datgene wat zij aanbieden ook echt leveren, ook al hebben ze de verkeerde prijs genoemd (tenzij anders bepaald in algemene voorwaarden, wat in de praktijk wel vaak voor komt). Of er sprake is van misleiding / bedrog / dwaling verschilt uiteraard per geval. Duidelijk is wel dat een winkel niet zomaar met allerlei aanbiedingen mag strooien, maar vervolgens nooit levert.

De Nederlandse wet beschermd consumenten goed, maar gaat ook uit van een zekere mate van 'common sense'. Als jij weet dat een set €200 kost, dan wordt van je verwacht dat een winkel deze nooit voor €100 gaat verkopen (te mooi om waar te zijn).
Gebruikers-avatar
User

Jourianbax

Rang

premium

premium
558

Elshout

door Jourianbax » Vr Apr 08, 2016 10:56

Er bestaat ook zoiets als OP=OP bij aanbiedingen, tenzij in de eigen voorwaarden zo aangegeven (is vaak bij supermarkten)
Gebruikers-avatar
User

stuifzand

Rang

Ambassador/Admin

Ambassador/Admin
26042

Meijel

door stuifzand » Vr Apr 08, 2016 10:58

ExtraKaas schreef: Als jij weet dat een set €200 kost, dan wordt van je verwacht dat een winkel deze nooit voor €100 gaat verkopen (te mooi om waar te zijn).

De retailprijs van 42030 is 249,99 als ik me niet vergis.... En hierboven verwacht iemand 'm voor €148,- :fluiten:
Gebruikers-avatar
User

dip

5714

Groningen

door dip » Vr Apr 08, 2016 11:08

Das op het randje nog vind ik, op amazon zie ik wel dingen met 50% korting langs komen. Dus helemaal onrealistisch is het niet, maar je zou inderdaad wel moeten aanvoelen dat het een foutje kan zijn. Zelfs amazon is niet zo schuttig met absurde kortingen op technic, friends daarin tegen...
no avatar
User

Frankster

Rang

premium

premium
178

Wo Jul 09, 2014 19:21

door Frankster » Vr Apr 08, 2016 11:09

stuifzand schreef:De retailprijs van 42030 is 249,99 als ik me niet vergis.... En hierboven verwacht iemand 'm voor €148,- :fluiten:

Ik heb deze set in maart 2016 voor 146,31 euro gekocht bij Amazon.de. Dus wat is nou je punt?
Gebruikers-avatar
User

stuifzand

Rang

Ambassador/Admin

Ambassador/Admin
26042

Meijel

door stuifzand » Vr Apr 08, 2016 11:17

Frankster schreef:
stuifzand schreef:De retailprijs van 42030 is 249,99 als ik me niet vergis.... En hierboven verwacht iemand 'm voor €148,- :fluiten:

Ik heb deze set in maart 2016 voor 146,31 euro gekocht bij Amazon.de. Dus wat is nou je punt?

Dat dat een lokkertje is en dat er geen magazijnen vol mee staan.
Gebruikers-avatar
User

ExtraKaas

253

Do Dec 10, 2015 14:49

door ExtraKaas » Vr Apr 08, 2016 11:20

Frankster schreef:

Het punt is dat je voor die prijs kan verwachten dat het te mooi is om waar te zijn. Het risico dat je hem voor die prijs daadwerkelijk krijgt ligt dan bij jou. In zo'n geval kan je namelijk moeilijk zeggen dat de winkel daadwerkelijk voor die prijs kan leveren, omdat de prijs zo ver beneden de marktwaarde ligt. Dat neemt natuurlijk niet weg dat je hem daadwerkelijk kan kopen voor die prijs. Soms heb je een gelukje.
no avatar
User

Frankster

Rang

premium

premium
178

Wo Jul 09, 2014 19:21

door Frankster » Vr Apr 08, 2016 11:21

stuifzand schreef:Dat dat een lokkertje is en dat er geen magazijnen vol mee staan.

Dat ben ik geheel met je eens.
Gebruikers-avatar
User

TAFOL

Rang

premium

premium
9379

Zo Sep 14, 2008 12:11

Papendrecht

door TAFOL » Za Jun 18, 2016 11:25

Kon even nergens anders een geschikt topic vinden, dus ik hoop dat mijn volgende vraag op de juiste plek staat. :look:

Verzend Amazon.co.uk ook naar Nederland? En hanteren ze ook bankoverschrijvingen? Afgelopen week is namelijk de 70316 sterk afgeprijsd, maar ik heb 1. geen creditcard en 2. geen ontvangstadres in Engeland. :fluiten:
Just the other night I was aimlessly surfing the Internet and now here I am on
the most fantastic LEGO-forum in the world having chats with you fine people.

TAFOL Brickography op Facebook
Mijn Brickshelf
no avatar
User

Jefftrack

127

Vr Mei 29, 2015 17:10

door Jefftrack » Za Jun 18, 2016 12:22

Ze versturen zeker naar Nederland maar de verzendkosten zijn 4.10 GBP ongeveer 5.50 EUR....

Ik weet niet welke manieren van betalen ze accepteren daar ik enkel met CreditCard betaal....

Jeffrey

PS.
Je betaald in EURO via de wissel koers van Amazone SARL en die is wel iets duurder als de "normale" wisselkoers.
VorigeVolgende