Leun achterover, en kom lekker bij van de drukke werkweek/-dag in de Lego Lounge.
Lekker kletsen, minder serieus mag ook.
Gebruikers-avatar
User

Free-Willy8

842

Zo Jan 03, 2010 13:46

Hardenberg

Re: Slow Chat XV: We dragen allemaal een steentje bij!

door Free-Willy8 » Wo Okt 26, 2011 13:45

Dat klopt wel, alleen, ik ben bijvoorbeeld dus echt geen held in zulke dingen.
Sinds ik een TomTom heb durf ik ten minste zelf ook ergens heen te rijden wat wat verder weg is, wat dat betreft ben ik wel wat vrijer nu.
Mijn bouwthema's: Friends, Princess, Hobbit, PotC, LotR, City, PoP
Mijn topic: FreeWilly's mini Miniland
Gebruikers-avatar
User

Sjeekie_Beekie

1089

Do Okt 28, 2004 14:08

Kaatsheuvel

door Sjeekie_Beekie » Wo Okt 26, 2011 13:51

Ik kom er altijd wel, ook zonder navigatie... maar dan kijk ik van te voren op de kaart hoe ik moet rijden en maak ik voor mezelf een tekeningetje met alle snelwegen en afslagen die ik moet hebben.

Daar had ik dus vanochtend geen tijd voor, dus was het een beetje improviseren. En misschien heeft het ook wel geholpen dat ik een zondagskindje ben.
Weltrusten, tot morgen zonder zorgen!
Did you know?... On average, every person on earth has 62 LEGO bricks!
Gebruikers-avatar
User

stuifzand

Rang

Ambassador/Admin

Ambassador/Admin
26540

Ma Jan 27, 2003 19:04

Meijel

door stuifzand » Wo Okt 26, 2011 14:55

Sjeekie_Beekie schreef:
Spoiler:

Volgende vraag: hoe werkt zoiets?

:bigsmile:

Wat voor mij het pluspunt van een tomtom/whatever is, is dat ik nu geen anderhalf uur doe over een stad uit komen. Dat is me wel eens gebeurd moet ik opbiechten.
Gewoon compleet verdwalen in Utrecht en uiteindelijk ook omgeving....
Gebruikers-avatar
User

mcdenbesten

Rang

premium

premium
1145

Zo Feb 14, 2010 23:02

Sliedrecht

door mcdenbesten » Wo Okt 26, 2011 15:10

Voor het rijden idd even de kaart bestuderen, sowieso topografisch gezien handig! Maar de tomtom hoogstens aan als het ergens in de binnenstad zoeken word met bijv. eenrichtingswegen. Overigens verbaas ik me soms over routes die een tomtom aangeeft, vaak heb ik dan:"ja daag, mijn route is sneller/beter!"
Er is een tijd om af te breken en een tijd om op te bouwen. - Ecclesiastes
MOCs
Gebruikers-avatar
User

WvdP

Rang

Site Admin

Site Admin
11184

Wo Dec 26, 2007 21:58

nabij Leiden

door WvdP » Wo Okt 26, 2011 15:10

Ooit eens gehad met het zwembad in Harmelen. Adres ingevoerd: Groenendijk, Harmelen. Bij het intoetsen van Gro stond hij al onderaan in de suggestielijst, dus daarvoor gekozen. En vervolgens op de TomTom naar het centrum van Woerden, alwaar óók een Groenendijk is. Dat lag niet helemaal alleen aan de TomTom, want als we in de suggestielijst nog één straat naar onderen waren gegaan, zouden we niet naar Groenendijk (Woerden) zijn gegaan maar naar Groenendijk (Harmelen). Tja, met twee dezelfde straten in één gemeente...

In de binnenstad is een navigatiesysteem inderdaad wel ideaal ja, we waren dan ook binnen no time van de ene naar de andere Groenendijk ;-)
If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through.
(Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett)
Gebruikers-avatar
User

workfromtheheart

Rang

Moderator

Moderator
6533

Zo Nov 04, 2007 20:44

Dronten

door workfromtheheart » Wo Okt 26, 2011 17:14

Ik vind de TomTom vooral handig voor die laatste stukjes.
Ja, ik kan best wel Utrecht vinden en ook nog wel ongeveer waar ik wezen moet. Maar om je dan precies naar het adres te leiden bespaard het je een hoop tijd/gedoe/frustratie.
Mijn Flickr pagina.
Moeite met wiskunde? Met WisWereld probeer ik te helpen.
Gebruikers-avatar
User

dirk klijn

868

Do Okt 28, 2010 14:17

Woudrichem

door dirk klijn » Wo Okt 26, 2011 19:50

Wij hebben wel eens om 12 uur 's nachts een paar duits mensen aan de deur gehad vanwege een duivenhok. Ze hadden Oudendijk in de navi ingevoerd en kwamen uit in Oudendijk Noord-Brabant. Terwijl je er ook 1 heb in Noord-Holland.

Spoiler:
Don't stop 'til you get enough.
Gebruikers-avatar
User

eti

Rang

premium

premium
8859

Ma Dec 25, 2006 14:27

Soesterberg

door eti » Wo Okt 26, 2011 20:49

Dat kon in de pre-tomtomtijd ook al. Pasen 1990, ik met m'n ouders en m'n zus vier dagen naar Oostenrijk, busreisje. Bestemming is Hopfgarten in Osttirol.
Bij een stop in Zuid-Duitsland zegt een chauffeur tegen een passagier: Nou, nog een uurtje en dan zijn we er. Dat lijkt me sterk, zegt die passagier, het is nog ruim 200 km door de bergen.

Tja, er zijn twee plaatsjes Hopfgarten. De ene in het Brixental ligt net voorbij de Duitse grens, de ander (waar we dus wel heen moesten) een heel stuk zuidelijker...
Gebruikers-avatar
User

legomannetje

2700

Vr Okt 24, 2003 9:08

Highland

door legomannetje » Wo Okt 26, 2011 21:13

Ach, stel je TomTom maar eens in op Neukirchen in Duitsland...
Kind 1: "Kijk een goederentrein"
Kind 2: "Nee, joh, dat heet een betere trein"
Gebruikers-avatar
User

Brickbuilder

707

Zo Mei 20, 2007 10:34

Ergens tussen Den Haag en Haarlem

door Brickbuilder » Wo Okt 26, 2011 22:24

Het leukste is als zo'n apparaat defect raakt in het buitenland. De meeste mensen weten dan niet eens waar ze zitten. En een kaart hebben ze meestal ook niet bij zich.
Ze weten dan totaal niet waar ze heen moeten.

Het handigste vind ik het op de Pereferique bij Parijs. Wat een onoverzichtelijke bende is het daar.
LEGO isn't a toy, it is a way of life
Brickfactory
Gebruikers-avatar
User

Duq

8491

Za Okt 18, 2003 20:26

Dublin

door Duq » Wo Okt 26, 2011 22:27

Ik kijk nog altijd graag op een kaart voor ik van huis ga, al is dat tegenwoordig vaak een Google kaart. Ik heb geen TomTom in de auto maar wel gps op de Blackberry. Aangezien ik voor werk vaak naar het buitenland op pad moet is dat erg handig.

Ik vind dit ook nog altijd een sterk verhaal:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/2172858.stm
There is no cloud. It's just someone else's computer.
Gebruikers-avatar
User

Telemachus

1837

Wo Jul 09, 2008 18:03

Coruscant

door Telemachus » Do Okt 27, 2011 10:14

Kijk en daarom hebben ze luchthaven codes uitgevonden.
Sydney Australia ->SYD Weet je zeker dat je naar de juiste bestemming vliegt :duim:
Ik gebruik die altijd als ik een vlucht boek.
Bij de NS kan dat ook, gewoon de code voor de plaats intypen en je weet zeker dat je de juiste bestemming hebt :duim:

In buzz- slimste van Nederland zit een fout in een van de vragen:
Welke stad ligt in de verenigde staten, in het lijstje staat Boston, maar ook Bagdad.
Bijde liggen in de VS...
Laatst gewijzigd door Telemachus op Do Okt 27, 2011 10:57, in totaal 1 keer gewijzigd.
Because I'm happy
Telemachus' Mocs
Gebruikers-avatar
User

eti

Rang

premium

premium
8859

Soesterberg

door eti » Do Okt 27, 2011 10:29

Prachtverhaal, Duq. Ik herinner me een krantenberichtje van vroeger over een Belg die (vanaf ergens in Nederland, neem ik aan) naar Kruiningen wou en nogal plat Vlaams praatte. Hij kreeg een treinkaartje en hem werd uitgelegd welke trein hij moest nemen.
Tot zijn verrassing kwam zijn trein aan in Groningen. Hij vond 't al vreemd dat de trein er zo lang over deed, dit keer.

En ik had ooit een tijdelijke collega (bij m'n vorige baan) die uit Gent kwam (ze werkte normaal op het kantoor in Antwerpen), en die in het weekend meestal terugging. Ze kon in Amersfoort geen kaartje Gent krijgen. Ze zei maar 'Gent' en niemand die haar begreep. Niet vreemd als je bedenkt dat in het Gentse dialect het woord Gent ongeveer als 'hand' klinkt... Ze kocht maar kaartjes Antwerpen en ter plekke kocht ze dan het laatste stuk bij.
Gebruikers-avatar
User

dip

5712

Wo Nov 23, 2005 11:33

Groningen

door dip » Do Okt 27, 2011 10:56

De navigatie heeft altijd gelijk...

Afbeelding
Gebruikers-avatar
User

stuifzand

Rang

Ambassador/Admin

Ambassador/Admin
26540

Meijel

door stuifzand » Do Okt 27, 2011 11:20

:what:
Gebruikers-avatar
User

aawsum

Rang

premium

premium
4223

Ma Jan 08, 2007 21:14

Groene hart

door aawsum » Do Okt 27, 2011 12:03

ik dacht eerst, die is het ravijn ingestort, maar nee hij volgde echt zen navigatie
link
Gebruikers-avatar
User

Sjeekie_Beekie

1089

Do Okt 28, 2004 14:08

Kaatsheuvel

door Sjeekie_Beekie » Do Okt 27, 2011 17:29

Er zijn ook ieder jaar weer kuddes mensen die de ANWB bellen als de auto het niet meer doet op vakantie... en dan vol overtuiging zeggen dat ze in het plaatsje Sortie staan.

Tja... als je niet eens een idee hebt van waar je ongeveer zit... doet me trouwens ook denken aan de Vacantieman... die ging dan op een populaire vacantieplek aan de nederlanders daar vragen of ze op de kaart konden aanwijzen waar ze nu precies in Europa of op de wereld zaten.

Mensen die niet eens het verschil weten tussen Zeeland en Friesland, weten vaak ook het verschil niet tussen Corsica en de Kanarische Eilanden.
Weltrusten, tot morgen zonder zorgen!
Did you know?... On average, every person on earth has 62 LEGO bricks!
Gebruikers-avatar
User

eti

Rang

premium

premium
8859

Soesterberg

door eti » Do Okt 27, 2011 17:44

Ik vraag me nog altijd af of die filmpjes authentiek waren, van die costagangers die dan naar Siberië wezen.
Is namelijk heel makkelijk te maken: Je vraagt ze om Siberië aan te wijzen en knipt daarna de vraag eruit.
Gebruikers-avatar
User

legomannetje

2700

Highland

door legomannetje » Do Okt 27, 2011 18:21

Volg in Google Maps maar eens de route van Los Angeles naar Shanghai maar eens op...
Gebruikers-avatar
User

eti

Rang

premium

premium
8859

Soesterberg

door eti » Do Okt 27, 2011 18:56

Pff, ik zit een Transformers-film te vertalen (The Revenge of the Fallen, overigens). Dan gaat er een wereld voor je open, zeg. Dat er een grote slechterik op een andere planeet 'Moehaha' zit te roepen, mag geen verrassing heten. Maar het is wel een bak onzin van bijna 2½ uur, en heel professioneel gemaakt. Special effects van hier tot Tokio, echt een professionele productie. Maar ik vraag me echt af wie er in godsnaam naar zoiets wil kijken... Vanaf de eerste minuut wordt er door grote blikken monsters alles kort en klein geslagen. Voor een leek als mij is het nauwelijks te volgen, alles vliegt in de fik en het schroot knalt aan alle kanten door het beeld, dus wie tegen wie vecht en waarom, dat is niet bij te houden. Als ze praten, zie je ook niet wie er praat, want ze hebben niet echt bewegende monden.

Het voornaamste probleem is de geloofwaardigheid. Het wil er bij mij niet in dat zich al 17.000 jaar in auto's veranderende robots uit het heelal met superkrachten op aarde schuilhouden. En ze doen geen enkele moeite om het geloofwaardig te maken, want laten we wel wezen, geen enkele fantasy of science fiction is natuurlijk geloofwaardig, ze moeten hun best doen om de kijker er toch van te overtuigen. Die moeite doet Transformers geen moment.

En het meest irritante vind ik de achterliggende gedachte dat er altijd goeden en slechten zijn, en dat wij altijd de goeden zijn, en dat het oké is om vreselijk veel geweld te gebruiken om de slechten in de pan te hakken. Geeft niks hoor, in zo'n film, maar het jammere is dat de Amerikaanse - en daarmee ook onze - politiek er ook dat soort denkbeelden op nahoudt. Degene die in de film oppert dat er misschien eerst gepraat kan worden, wordt finaal uitgelachen. Nou is dat logisch als je bedenkt dat de vijand een kwaadaardig moehaha roepend stuk schroot met superkrachten is, maar het lijkt wel of mensen die te veel van dit soort misbaksels van films zien gaan geloven dat de echte vijand (de gemiddelde talibaard, zeg maar) ook zo in elkaar steekt. Tweeënhalf uur lang afschuwelijk geweld met ware soldaten die ware moed betonen als helden, da's dus niet mijn ding gewoon.

Al moet ik zeggen dat de lipstick van de vrouwelijke heldin wel heel erg goed blijft zitten tijdens het door de modder rollen, overhoop geschoten worden, wegvluchten voor explosies en wat dies meer zij. Waarvoor hulde.

(PS eerst abusievelijk in verkeerde draad geplaatst. nu goed)
Gebruikers-avatar
User

legomannetje

2700

Highland

door legomannetje » Do Okt 27, 2011 18:59

Als Amerika niet zo geregeerd werd door de wapenindustrie hadden ze dit soort geweld, naast scherpe randjes op legoblokjes, ook al lang verboden....
Gebruikers-avatar
User

eti

Rang

premium

premium
8859

Soesterberg

door eti » Do Okt 27, 2011 19:16

Ik vraag me wel vaak af hoe zoiets precies in z'n werk gaat. De regering heeft er belang bij dat het land en het leger als helden afgeschilderd worden, maar de filmmakers zijn natuurlijk in principe onafhankelijk.
Ik weet wel dat ze vaak medewerking van het leger nodig hebben om die films te maken, en die krijgen ze alleen als het leger in een positief daglicht gesteld wordt en als helden wordt afgeschilderd. Maar dat is nog niet de hele puzzle. Je zou ook gewoon geen films met soldaten erin kunnen maken natuurlijk. Je kunt ook hele spectaculaire en spannende films maken waar het leger niet aan te pas komt. Waarom doen ze dat dan niet? Ik denk niet dat de kijker per se schreeuwt om al dat oorlogstuig, ik denk dat die vraag juist gecreëerd wordt door die films.

Als ik nog even doordenk, zit ik zo bij de Illuminati die achter de schermen samen met de Vrijmetselaars en de... ik ga maar weer aan 't werk.
Gebruikers-avatar
User

Brickbuilder

707

Zo Mei 20, 2007 10:34

Ergens tussen Den Haag en Haarlem

door Brickbuilder » Vr Okt 28, 2011 13:50

hoezo complot-theoriën? :lol:
LEGO isn't a toy, it is a way of life
Brickfactory
Gebruikers-avatar
User

Rusty

14445

Di Aug 03, 2004 19:46

Emmeloord

door Rusty » Za Okt 29, 2011 7:29

Wat ik wel weet dat niet iedereen die klaagt over de economische terugval daar echt zo mee zit. Een stabiele beurs, die hooguit licht stijgt is helemaal niet interessant voor alle beleggers. Juist het speculeren op grotere pieken en dalen is wat voor sommigen de meeste kansen oplevert. Enige nadeel van zo'n inherent instabiel systeem, is dat je niet altijd de controle hebt over hoe ver iets inzakt voordat herstel optreedt, en dat is nu goed mis gegaan.

Als we het dan toch over complottheorieën hebben, de huidige crisis komt wel mooi van pas als argument om diverse voorzieningen te versoberen of zelfs te schrappen. En laatst stond in de Pers dat er bedrijven zijn die express grote voorraden levensmiddelen opkopen, bijvoorbeeld een groot deel van de cacao-productie, om schaarste te creëren en daarmee de prijs op te drijven, zonder na te denken over de gevolgen daarvan voor anderen, die er niet van profiteren.

"Somebody's loss is someone else's gain" gaat hier zeker op.
Je kan nooit te veel Lego hebben, hooguit te weinig ruimte om het netjes op te bergen...

Wil je weten wat ik met mijn Lego doe?
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?m=Roestig
Gebruikers-avatar
User

Barman

6688

Di Mrt 22, 2005 22:30

Wijk bij Duurstede

door Barman » Za Okt 29, 2011 10:29

@Eti over Transformers film,
Helaas voor jou heb je deel 2 van de triologie gezien en dat is redelijk bagger. Een hoop echte fans hebben richting Michael Bay een hoop negativiteit gepost. In de tijd van deze film was er een scriptschrijvers staking en was het plot op hoofdlijnen alleen uitgeschreven. Bay moest dus zelf aan het werk en dat is duidelijk te zien in de film. Een hoop actie en weinig diepgang. Het derder deel 'Darkside of the Moon' is in mijn ogen zelfs beter dan het eerste deel, maar ook hier zitten vreemde dingen is die ik niet kan verklaren als diehard TF fan.
De basis van de films is dat niet fans een spectakel aan actie kunnen verwachten en dat voor de fans een aantal leuke verwijzigingen zijn verwerkt. Ook hebt het mee dat je de achtergrond van het verhaal weet als fan. De films zijn wel zo gemaakt dat een niet fan het ook nog kan volgen.
Je hebt al vaker aangegeven dat je niets van sci-fi en actie hebt, vind ik het toch vreemd dat je juist naar zo'n film gaat kijken. Of was het verplichte kost?

Het verhaal tussen goed en kwaad komt voor in elk verhaal. Als je praat over hemel en de hel dan is daarop alles gebasseerd. In de werkelijkheid is het soms lastig om de goede van de slechte te onderscheiden. Het is maar net hoe het nieuws het neerzet en dat geloven we dan of nemen het vaak aan als waar.
Een goed voorbeeld is de oorlog met het middenoosten en USA. Goed het WTC is er niet meer en dat is een goed argument om onderzoek te plegen naar de daders, maar Bush valt gelijk een land aan wegens wapens van massadestructie. Lulkoek weten we nu en ging het allemaal om de olie veilig te stellen. Wie is er dan slecht, juist het grote Amerika, nou ja, Bush en aanhang dan. Door hun beslissing zijn duidende mensen omgekomen voor niets.
Het is een vreemde wereld waar we in leven.

Nog iets vreemds wat ook net zo onzin is als het afronden van Legorandjes.
Even terug naar Transformers. Toen deze 20 jaar bestonden (2004) werd masterpiece Optimus Prime uitgebracht. Een 30cm grote TF met veel details uit de tekenfilmserie en een zeer realistisch transformatie ook gebaseerd op de tekenfilmserie. In japan was het origineel te verkrijgen, in Amerika een aangepast versie. Want kinderen konden zich nog wel eens verwonden aan de uitstekende delen en daarom werden de uitlaten op de armen sterk ingekort en op een veersysteem gezet zodat deze terugveerde. Complete onzin.
Het werd nog erger toen Masterpiece Megatron naar de USA kwam. In elke straat kun je zonder licentie een wapen kopen, maar we willen geen echt lijkende wapens als speelgoed verkopen. Dus werd Megatron in de USA uitgebracht met een knal oranje loop, zodat dit niet op een echt pistool zou lijken... :what: Het hele vreemde hiervan is dat Megatron als robot is verpakt en dus helemaal niet als pistool de grens binnenkomt. Maar nee, dat kan echt niet hoor, doe er maar een oranje dopje op. BELACHELIJK.
Schiet mij maar lek, want ik zie hier de noodzaak absoluut niet van in.
In Amerikan wordt absoluut met 2 maten gemeten als het er al niet meer zijn.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil!
Flickr en Youtube
Gebruikers-avatar
User

eti

Rang

premium

premium
8859

Soesterberg

door eti » Za Okt 29, 2011 14:49

Eh, ik heb die film vertaald, niet voor m'n lol gekeken... vind ik prima hoor, films vertalen die ik zelf niet zou kijken (anders zou er weinig brood op de plank komen vrees ik). Je hebt gelijk dat ik niet van actiefilms hou (wel van SF, als ze maar niet te veel schieten) maar ik vond deze film binnen het genre toch wel erg slecht en ongeloofwaardig. Het komt evengoed voor dat ik films krijg waarvan het laatste halfuur de obligate achtervolg- en schietpartij is, maar waar het voor de kijker heel geloofwaardig gemaakt wordt.
Gebruikers-avatar
User

Pelikaan

636

Vr Mrt 04, 2011 16:47

Weesp

door Pelikaan » Za Okt 29, 2011 16:54

Zeg, weet een van jullie de naam van het volgende object?

Het is een handvat welke je kan draaien en bij het draaien komt er een "motorgeluid" uit. Ik moet er eentje kopen voor een vriend van mij -weddenschap verloren- , maar ik weet niet hoe deze dingen heten...

Alvast bedankt!
bekijk het van de zonnige kant, de meeste regen valt naast je.
Mijn Brickshelf
Gebruikers-avatar
User

Trijntje

Rang

premium

premium
1703

Vr Feb 11, 2011 12:43

door Trijntje » Za Okt 29, 2011 17:37

Pelikaan schreef:Zeg, weet een van jullie de naam van het volgende object?
Het is een handvat welke je kan draaien en bij het draaien komt er een "motorgeluid" uit.....

Voor een fiets?
Dan heten die dingen dus gewoon (fiets) handvat met motorgeluid...
voorbeeld
Gebruikers-avatar
User

chris van den Berg

1631

Zo Sep 17, 2006 13:59

Elst(Utr)

door chris van den Berg » Za Okt 29, 2011 17:39

Kijk Hier eens
If it was meant to be Fast
it wouldn't be Brick shaped.
Gebruikers-avatar
User

Pelikaan

636

Vr Mrt 04, 2011 16:47

Weesp

door Pelikaan » Za Okt 29, 2011 17:55

Bedankt, ik dacht weer eens veels te lastig.....
bekijk het van de zonnige kant, de meeste regen valt naast je.
Mijn Brickshelf
Gebruikers-avatar
User

Dikkie

638

Ma Dec 11, 2006 20:09

Den Helder

door Dikkie » Za Okt 29, 2011 18:03

Google brengt altijd uitkomst! :duim:
"I personally love the internet. It's just too bad that many people seem to fake quotes."
- Abraham Lincoln, 1869
Gebruikers-avatar
User

JunkstyleGio

3496

Zo Jul 13, 2008 17:59

Breda

door JunkstyleGio » Ma Okt 31, 2011 10:29

De gemeente is na jaren zeuren eindelijk de onkruidstrook aan het vervangen voor een hopelijk beter stuk gras-terein...
Helaas sneuvelen er ook weer een paar bomen voor deze verbouwing.
Doutzen vind het maar niiks!
Afbeelding
"Some say he eats ABS for Breakfast. Some say he dreams in Building Instructions. All we know is, he's called JunkstyleGio...."
Gebruikers-avatar
User

bord4kop

492

Ma Okt 11, 2010 14:59

Groenlo

door bord4kop » Do Nov 03, 2011 10:58

:omg:

:duim:

Afbeelding
Gebruikers-avatar
User

Telemachus

1837

Coruscant

door Telemachus » Do Nov 03, 2011 11:05

maar bij playmobil kan je wel een hoed op het haar zetten. :wink:
Dus het wordt tijd dat Lego haar gaat maken met een stud erop
Laatst gewijzigd door Telemachus op Do Nov 03, 2011 11:53, in totaal 1 keer gewijzigd.
Because I'm happy
Telemachus' Mocs
Gebruikers-avatar
User

Free-Willy8

842

Zo Jan 03, 2010 13:46

Hardenberg

door Free-Willy8 » Do Nov 03, 2011 11:49

Playmobiel heeft tegenwoordig best leuke dingen.
Maar Lego is meer bouwen en creatiever, en Playmobiel is veel meer alleen spelen.
Lego biedt daarom meer mogelijkheden, m.i.
Mijn bouwthema's: Friends, Princess, Hobbit, PotC, LotR, City, PoP
Mijn topic: FreeWilly's mini Miniland
Gebruikers-avatar
User

stuifzand

Rang

Ambassador/Admin

Ambassador/Admin
26540

Meijel

door stuifzand » Do Nov 03, 2011 11:56

En als je niet kunt lopen wil dat niet zeggen dat je niet cool bent...
Gebruikers-avatar
User

eti

Rang

premium

premium
8859

Soesterberg

door eti » Do Nov 03, 2011 11:57

Als mens niet, natuurlijk. Als Lego- of Playmobilpoppetje misschien dan weer wel.
Gebruikers-avatar
User

Telemachus

1837

Coruscant

door Telemachus » Do Nov 03, 2011 12:08

Afbeelding
:wink:
Because I'm happy
Telemachus' Mocs
Gebruikers-avatar
User

eti

Rang

premium

premium
8859

Soesterberg

door eti » Do Nov 03, 2011 12:27

Dat irriteert me inderdaad, ik probeerde laatst een schoolbankje te maken maar die kinderbeentjes kunnen niet eens zitten! Als kind gebruikte ik de 1x2 scharnieren als kinderbeentjes maar ook die kunnen dus niet lopen...
Gebruikers-avatar
User

stuifzand

Rang

Ambassador/Admin

Ambassador/Admin
26540

Meijel

door stuifzand » Do Nov 03, 2011 12:34

eti schreef:Als mens niet, natuurlijk. Als Lego- of Playmobilpoppetje misschien dan weer wel.

Ik snap dat het lollig bedoeld is die afbeelding, maar ik vind het maar onnozel ;)
VorigeVolgende