Leun achterover, en kom lekker bij van de drukke werkweek/-dag in de Lego Lounge.
Lekker kletsen, minder serieus mag ook.
Gebruikers-avatar
User

LegoTrucker

689

Di Apr 15, 2003 20:19

Breskens (Zld)

Re: Slow Chat XV: We dragen allemaal een steentje bij!

door LegoTrucker » Do Nov 03, 2011 23:43

Even een stukje geschiedenis,
in mijn kinderjaren konden de playmobiel poppetjes meer bewegen dan de legomannetjes :wink:
En ik heb veel plezier gehad om van lego auto,s,meubeltjes enz te maken voor de playmobiel,
goed voor urenlang speelplezier. :D
Volgens mij word er nu gespeeld met playmobiel of lego maar niet gecombineerd.
Verstuurd vanaf ASUS smartPC met windows 7
Gebruikers-avatar
User

Rijkjavik

2095

Zo Okt 28, 2007 8:34

Ede

door Rijkjavik » Vr Nov 04, 2011 9:33

Ik heb ook met beide gespeeld, maar niet gecombineerd. Wél heb ik van LEGO garages gebouwd voor mijn Bburago auto's. Die auto's waren op schaal 1:43, en als ik er nu over nadenk zit dat dicht in de buurt van minifig-schaal. Misschien juist daarom wel.
It's multifunctionomical.

Flickr
Gebruikers-avatar
User

BlaBla

329

Vr Okt 07, 2005 8:06

Goirle

door BlaBla » Vr Nov 04, 2011 17:57

Ed Sheeran - Lego House (Official Video)

http://www.youtube.com/watch?v=c4BLVznuWnU
Gebruikers-avatar
User

BramAkkermans

2168

Do Jan 29, 2009 19:37

Breda

door BramAkkermans » Za Nov 05, 2011 3:34

Heey, is dat niet Ron van harry potter ? :O
Be As You Are
Mijn Brickshelf - in de meivakantie komen de foto's !
no avatar
User

Mechwarrior94

33

Ma Okt 31, 2011 23:27

Workum

door Mechwarrior94 » Za Nov 05, 2011 5:19

Ik heb nooit playmobil gekocht of gekregen. LEGO is alles dat mij interreseerde. Ik ben van mening dat LEGO veel meer opties geeft, al is het vanwege dat je LEGO uit elkaar kan halen en kan maken wat je wil. Waar Playmobil deze optie niet heeft. :)
Gebruikers-avatar
User

gregory

1633

Zo Okt 28, 2007 8:34

ieper-belgie

door gregory » Za Nov 05, 2011 14:25

BramAkkermans schreef:Heey, is dat niet Ron van harry potter ? :O

Neen , maar hij gelijkt er wel erg op hoor.
Gedachten zijn als wijnen.
Sommige moet je onmiddellijk consumeren.Andere verbeteren met liggen.
Gebruikers-avatar
User

Free-Willy8

842

Zo Jan 03, 2010 13:46

Hardenberg

door Free-Willy8 » Za Nov 05, 2011 16:07

Nou, inderdaad zeg... Ik dacht ook dat hij het was.
Mijn bouwthema's: Friends, Princess, Hobbit, PotC, LotR, City, PoP
Mijn topic: FreeWilly's mini Miniland
Gebruikers-avatar
User

MOCkingBird

Rang

premium

premium
5614

Vr Nov 07, 2003 15:01

Oss

door MOCkingBird » Za Nov 05, 2011 17:02

In die video is hij het ook. Hij lijkt daar een stalker van die Ed te spelen.
Wil je een bijdrage leveren aan de brickbieb, stuur dan even een pb'tje
Bricklink Mockingbird's Nest Egg
Gebruikers-avatar
User

KarlMarX

2683

Do Sep 07, 2006 14:02

Almere

door KarlMarX » Za Nov 05, 2011 19:40

Dit vind ik wel erg mooi gemaakt. Lijkt wel 3D:

Afbeelding
Gebruikers-avatar
User

Pelikaan

636

Vr Mrt 04, 2011 16:47

Weesp

door Pelikaan » Za Nov 05, 2011 20:29

Is dit geen photoshop? Zo niet, dan heb ik respect voor de krijtvaardigheden van de kunstenaar. Prachtig!
bekijk het van de zonnige kant, de meeste regen valt naast je.
Mijn Brickshelf
Gebruikers-avatar
User

Bricknook

3653

Ma Mrt 23, 2009 17:56

Nuenen

door Bricknook » Za Nov 05, 2011 20:32

Ze zijn alweer iets verder: http://i.imgur.com/4oEqD.jpg (met dank aan JunkstyleGio in het "Lego in de media (2011)-topic).
Geschiedenis is de versie van het verleden, waarover men heeft besloten het eens te zijn. (Napoleon Bonaparte)
Gebruikers-avatar
User

moom

1250

Za Dec 13, 2003 22:41

door moom » Za Nov 05, 2011 20:55

LegoTrucker schreef:.... En ik heb veel plezier gehad om van lego auto,s,meubeltjes enz te maken voor de playmobiel, goed voor urenlang speelplezier ....

Ik bezit nog een oud setje wegwerkers van Playmobil, met kruiwagen, handwals en twee kratten bier. Als kind had ik voor deze figuurtjes een asfaltspreidmachine en een asfaltkiepwagen gebouwd, beide van Lego.
...en zo dragen we allemaal ons steentje bij.
Gebruikers-avatar
User

JunkstyleGio

3496

Zo Jul 13, 2008 17:59

Breda

door JunkstyleGio » Zo Nov 06, 2011 4:22

Na 4 weken van opbouw kwam de clusterhoofdpijn vannacht tot een hoogtepunt. Eigenlijk moet ik dieptepunt zeggen.

Voor degene die niet bekend zijn met clusterhoofdpijn kan je hier wat extra info lezen.

De zoveelste aanval van helse pijnen was echt niet meer uit te houden. Ik zat voor mijn gevoel op 9,9 op een schaal van 10 kwa pijnbeleving. Ik wist echt niets anders meer te doen als de huisartsenpost te bellen en vragen om hulp of opname. Redelijk snel werd ik geholpen en een (assistent)arts schreef een prikpen met Imigran voor.

Dankzij een vriend en zijn zoon, die mij naar de huisartsenpost brachten om de medicatie op te halen en op mijn hondje paste, ben ik nu goed geholpen. De pijnaanval is onderbroken.

Ik zit nu even bij te komen voor ik probeer te gaan slapen. Laten we hopen dat ik nu meer dan 2 uur achter elkaar kan slapen. Want dat is dus zo'n maandje geleden....

(Wordt vervolgd!)

Ik doe er nu allemaal wel heel luchtig over maar DIT hoop ik op deze manier nooit meer mee te maken!
"Some say he eats ABS for Breakfast. Some say he dreams in Building Instructions. All we know is, he's called JunkstyleGio...."
Gebruikers-avatar
User

chris van den Berg

1631

Zo Sep 17, 2006 13:59

Elst(Utr)

door chris van den Berg » Zo Nov 06, 2011 8:29

Sterkte!
Ik heb net even die info doorgelezen, maar daar wordt je niet
echt vrolijker van.
If it was meant to be Fast
it wouldn't be Brick shaped.
Gebruikers-avatar
User

dirk klijn

868

Do Okt 28, 2010 14:17

Woudrichem

door dirk klijn » Zo Nov 06, 2011 8:30

Ai dat is echt vervelend, hebben ze, doctoren, enig idee hoe lang dit door kan gaan? (in het artikel stond maanden, maar zou het toch graag willen weten) Als ik zo dat artikel lees klinkt het wel erg pijnlijk, vooral de oorzaak :what:.

Beterschap!
Don't stop 'til you get enough.
Gebruikers-avatar
User

Bricknook

3653

Ma Mrt 23, 2009 17:56

Nuenen

door Bricknook » Zo Nov 06, 2011 8:34

JunkstyleGio schreef:Ik doe er nu allemaal wel heel luchtig over maar DIT hoop ik op deze manier nooit meer mee te maken!

Maar als ik wikipedia goed begrijp, is het niet iets wat éénmalig is, maar iets dat terug blijft komen, net als migraine (alleen dan 10x erger).
Vraagje: er wordt in dat artikel gezegd, dat die clusterpijnen zich in een strak patroon kunnen aandienen. Heb jij dat ook, of heb je een 'mildere variant', waarbij de clusters soms/af en toe opspelen?
Sterkte in ieder geval.
Geschiedenis is de versie van het verleden, waarover men heeft besloten het eens te zijn. (Napoleon Bonaparte)
Gebruikers-avatar
User

JunkstyleGio

3496

Breda

door JunkstyleGio » Zo Nov 06, 2011 8:57

Bedankt voor al het medeleven.

De clusterhoofdpijnen zijn ook bij mij "strak in de leer".

De (grote)aanvalstijdstippen zijn altijd in de nacht; de eerste zo rond 2uur en de 2e zo rond 5 uur!
Het cluster is altijd in de periode van de grote seizoenswisseling. (Zomer/winter of winter/zomer)
Het is vanaf mijn 20e tot mijn 38e een jaarlijks minstens eenmaal terugkerend gebeuren geweest in een cluster van 2 tot 5 maanden.
Op mijn 39 kreeg ik een zware depressie en de clusterhoofdpijnen zijn toen jaren weg gebleven.
Dit jaar werd ik dus voor het eerst sinds jaren weer getrakteerd op een clusterperiode.

De cluster-periode bouw zichzelf ook altijd op. In de eerste week zijn de aanvallen tussen tussen 5 en 15 minuten en komt de pijn niet tot niveau 8.
De aanvallen gaan in stappen van een week steeds langer duren (tot 3 uur per aanval) en worden steeds pijnlijker. (met tot nu toe het absolute hoogtepunt, lees dieptepunt, ooit!)

Dan de avonturen van vannacht. Ik heb geslapen vanaf 4.50 tot 8.30.
Voor het eerst sinds lange tijd meer dan 2 uur achtereen.
Ik ben nu kapot maar opgelucht dat het lijkt als of ik redelijk ga en dat de Imigran redelijk aanslaat.
Ik heb nu restpijn. Maar dat is pijnniveau 7 en in vergelijk met vannacht een lachertje wat ik heel goed kan hebben..

Nu snel mijn lieve hondje uitlaten die op klappen staat!

(wordt vervolgd)
"Some say he eats ABS for Breakfast. Some say he dreams in Building Instructions. All we know is, he's called JunkstyleGio...."
Gebruikers-avatar
User

Barman

6688

Di Mrt 22, 2005 22:30

Wijk bij Duurstede

door Barman » Zo Nov 06, 2011 13:27

Dat klinkt zeer heftig. Sterkte van deze kant.
Ik kan het me aardig voorstellen. Een paar jaar geleden heb ik een doorgeslagen blaasontsteking gehad op m'n nieren. Hierdoor hoge koorts en ben toen 's avonds in een uur tijd 3x flauw gevallen van de druk in mijn hoofd, veroorzaakt door de koorts.
Tijdens de buikgriep op LW heb ik er weer eentje gehad. Ik ben toen niet flauw gevallen, want door het overgeven was de stress uit het lichaam en zakte de druk gelijk.
Het is geen prettig ervaring, maar duurt maar een halve minuut of zoiets.
Ik moet er niet aan denken dat je dit 3 uur lang duurt. Nogmaals sterkte. Ik hoop dat het snel minder wordt en dat het weer een aantal jaar wegblijft. Natuurlijk dat het helemaal wegblijft, maar als ik je verhaal zo lees is het een ding waar je niet vanaf komt :shakehead:
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil!
Flickr en Youtube
Gebruikers-avatar
User

WvdP

Rang

Site Admin

Site Admin
11184

Wo Dec 26, 2007 21:58

nabij Leiden

door WvdP » Zo Nov 06, 2011 13:34

Nou, zo te lezen heeft die zware depressie wel een tijd geholpen, maar dat zou ik je toch ook niet toewensen JunkstyleGio! Beterschap!!
If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through.
(Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett)
Gebruikers-avatar
User

Rusty

14445

Di Aug 03, 2004 19:46

Emmeloord

door Rusty » Zo Nov 06, 2011 17:16

Ik heb zelf jarenlang last van migraine gehad, deels veroorzaakt door stress, en deels door bepaalde voeding. Dan kun je al flink uitgeschakeld zijn, ik kan me een keer herinneren dat ik zo van de wereld was dat een kamergenoot me naar huis moest brengen. Ik zag dingen min of meer in "infraroodbeeld" en het meeste ging helemaal langs me heen. Maar ik denk dat dit het niet haalt bij clusterhoofdpijn, dus veel sterkte gewenst.
Je kan nooit te veel Lego hebben, hooguit te weinig ruimte om het netjes op te bergen...

Wil je weten wat ik met mijn Lego doe?
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?m=Roestig
Gebruikers-avatar
User

JunkstyleGio

3496

Breda

door JunkstyleGio » Ma Nov 07, 2011 3:34

5 minuten geleden heb ik een 2e dosis van het medicijn imigran per prikpen toegediend. Het medicijn begint te werken.

Hoe is de dag verlopen?
De hele dag ben ik op pijnniveau 6 a 7 gebleven. Dat is dus redelijk uit te houden. Maar in de avond kwam er weer een echte pijnaanval opzetten. Deze aanval kwam tot pijnniveau 8 en dan moet je jezelf afvragen of je het medicijn neemt en daarmee het risico neemt dat je een volgende nachtelijke en veel pijnlijker aanval niet kan onderbreken. IK heb gekozen voor het "niet schieten" in de vroege avond. Het avondoffensief van de hoofdpijn was toch ook wel heel naar. Zo rond 23.30uur trok de pijn, want de aanval was over, weer een heel eind weg.

Om half twee ben ik gaan slapen. En om 3.00 ben ik wakker geworden met pijn in een keiharde clusterhoofdpijnaanval. Niveau negen, maar geen uitschieters..

Wat is het plan morgen:

Eerst zal ik mij moeten melden bij de huisarts om de medicatie die ik afgelopen zaterdagnacht via het ziekenhuis heb gekregen ook bij hen te melden. Daar zal ook een plan van aanpak gemaakt mogen worden want Imigran mag niet meer dan 3 aaneengesloten dagen genomen worden.

(Wordt ook nu weer vervolgd)
Gebruikers-avatar
User

bord4kop

492

Ma Okt 11, 2010 14:59

Groenlo

door bord4kop » Ma Nov 07, 2011 9:43

Heel veel sterkte!
Gebruikers-avatar
User

BrickJohannes

Rang

premium

premium
5263

Vr Jun 06, 2008 13:29

Burgum (friesland)

door BrickJohannes » Ma Nov 07, 2011 9:53

Sterkte zeg. Hoop voor je dat het snel over is.
* Lego overal en nergens, behalve waar het hoort *
no avatar
User

evdberg

632

Zo Aug 10, 2003 16:24

door evdberg » Ma Nov 07, 2011 10:21

eti schreef:Pff, ik zit een Transformers-film te vertalen (The Revenge of the Fallen, overigens).

Ik gun je je broodwinning natuurlijk van harte, maar daar bestaat toch allang een Nederlandse vertaling van? Die film is alweer een tijdje beschikbaar op DVD en zo, en is toch ook voor de bios van Nederlandse vertaling voorzien. Ik neem aan dat of die vertaling niet voorhanden was, of duurder was dan jou het opnieuw te laten vertalen?
Gebruikers-avatar
User

eti

Rang

premium

premium
8859

Ma Dec 25, 2006 14:27

Soesterberg

door eti » Ma Nov 07, 2011 10:46

Ik zit nu een film te vertalen waarvan de Nederlandse vertaling gewoon op internet staat. Maar die mag ik niet gebruiken, hooguit een keer spieken. Ik pak wel de Engelse titels van internet bij wijze van script.

Vaak zijn internetvertalingen overigens onbruikbaar omdat ze of ongelooflijk slecht zijn, of niet goed genoeg. Bij mijn huidige film zijn ze wel goed, die zou ik alleen maar hoeven bij te schaven (hier en daar wat samenvoegen, wat titels met alleen maar 'oeps' of 'ja' schrappen...) maar daar zouden we last mee krijgen dus dat doe ik niet.
no avatar
User

evdberg

632

Zo Aug 10, 2003 16:24

door evdberg » Ma Nov 07, 2011 10:53

Stel dat er wel een goede vertaling beschikbaar is, kan die dan niet ingekocht worden? Ik zie op TV vaak genoeg slechte vertalingen, dus ik had niet meteen het idee dat dat een probleem was (voor de uitzendende partij).
Gebruikers-avatar
User

Telemachus

1837

Wo Jul 09, 2008 18:03

Coruscant

door Telemachus » Ma Nov 07, 2011 10:58

Ik vind het trouwens erg jammer dat je ondertitels op tv niet meer uit kan zetten.
Dat kon vroeger via teletekst, ik zette ze standaard uit of op Engels bij een Engelse film
Of op Frans of Duits :P
Waarom kan dat niet meer?

2 talige uitzendingen waren ook altijd leuk, want dat kon je ook nog kiezen als je een film had opgenomen :duim:
Dan kon je de vertalingen vergelijken, of beide talen tergelijkertijd afspelen :P
Because I'm happy
Telemachus' Mocs
Gebruikers-avatar
User

eti

Rang

premium

premium
8859

Soesterberg

door eti » Ma Nov 07, 2011 11:12

evdberg, dat kan wel, maar dan moet onze klant die titels inkopen, niet wij. Vraag me niet waarom het allemaal zo is, het is één grote bende in die hele ondertitelwereld. Voorlopig ben ik een van de weinige gelukkigen die nog normaal betaald wordt, de meeste vertalers zijn freelancers, en die krijgen nu een stuk minder betaald dan 20 jaar geleden, zelfs met inflatiecorrectie. Er zijn al Amerikaanse bedrijven die vertalers zoeken voor 2,5 euro per programmaminuut. Een aflevering van 45 minuten levert dan dus een dikke 100 euro op, bruto. Voor minimaal twee dagen werk. Dan zit je een heel stuk onder het minimumloon.

Verder bepaalt in de ondertiteling de klant de prijs, niet de ZZP'er en ook niet het bedrijf met mensen in dienst. Het komt dus steeds vaker voor, bij alle bedrijven die er maar zijn, dat het werk geleverd wordt door onderbetaalde thuiswerkers en dat het te duur is om hun werk na te kijken. Als jij weer goede vertaling op TV wilt, dan moeten we terug naar een maatschappij waarin werknemers een contract krijgen en voor diensten normaal betaald wordt. Van mij mag het.

Telemachus, ondertitels uitzetten? Heeft dat echt gekund? Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Gebruikers-avatar
User

MOCkingBird

Rang

premium

premium
5614

Vr Nov 07, 2003 15:01

Oss

door MOCkingBird » Ma Nov 07, 2011 11:44

ondertitels uit (of aan) zetten ken ik alleen voor de ondertiteling voor doven/slechthorenden.
De tweetalige uitzendingen alleen van de duitse tv (maar dat is ook alweer lang geleden).

Eti: van zo'n film of programma, krijg je daar dan de tekst op papier van? Of moet je zelf luisteren naar wat ze zeggen?
Wil je een bijdrage leveren aan de brickbieb, stuur dan even een pb'tje
Bricklink Mockingbird's Nest Egg
Gebruikers-avatar
User

eti

Rang

premium

premium
8859

Soesterberg

door eti » Ma Nov 07, 2011 12:05

Als het goed is, met script. Anders betaalt de klant meer. Als de klant geen script levert, ga ik zelf wel op zoek op het internet... soms met succes, soms niet.
Er zijn films waar je het nauwelijks hebt, er zijn er ook (Transformers bijvoorbeeld) waar ik zonder script niet ver mee kom.
Soms krijg je gewoon uitgetypte dialogen, soms krijg je een pre-production script waarvan de tekst dus niet klopt, soms krijg je een script waar alles uitgelegd wordt. "sh¡t": vulgar expletive normally referring to human excrements but in this case used to express anger or frustration - zoiets kan er dan werkelijk staan. Maar gelukkig leggen ze dan ook alles uit wat een normaal mens niet weet: Cybertron - original planet of the Transformers, destroyed by Optimus Prime in the Autobot war. of iets van dien aard
Gebruikers-avatar
User

Brickbuilder

707

Zo Mei 20, 2007 10:34

Ergens tussen Den Haag en Haarlem

door Brickbuilder » Ma Nov 07, 2011 15:31

Afbeelding
LEGO isn't a toy, it is a way of life
Brickfactory
Gebruikers-avatar
User

Telemachus

1837

Wo Jul 09, 2008 18:03

Coruscant

door Telemachus » Ma Nov 07, 2011 16:20

Niet zo hard anders krijgen we straks alleen nog maar steentjes met afgeronde hoeken... :look:
Because I'm happy
Telemachus' Mocs
Gebruikers-avatar
User

Aliencat

Rang

premium

premium
4348

Di Feb 05, 2008 8:57

door Aliencat » Ma Nov 07, 2011 16:35

Telemachus schreef:Niet zo hard anders krijgen we straks alleen nog maar steentjes met afgeronde hoeken... :look:

:lol:
Gebruikers-avatar
User

KarlMarX

2683

Almere

door KarlMarX » Ma Nov 07, 2011 17:51

KarlMarX schreef:Dit vind ik wel erg mooi gemaakt. Lijkt wel 3D:

Afbeelding

Dit is het resultaat:
Afbeelding
Het lijkt wel echt. Zie hier voor meer info: http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater
Gebruikers-avatar
User

Pelikaan

636

Vr Mrt 04, 2011 16:47

Weesp

door Pelikaan » Ma Nov 07, 2011 21:15

Helaas is het wel zo dat als je op een andere plek gaat staan het complete prtret nergens meer op lijkt...
bekijk het van de zonnige kant, de meeste regen valt naast je.
Mijn Brickshelf
Gebruikers-avatar
User

Free-Willy8

842

Hardenberg

door Free-Willy8 » Ma Nov 07, 2011 21:32

Dat is toch juist het leuke van zo'n tekening?
Gebruikers-avatar
User

JunkstyleGio

3496

Breda

door JunkstyleGio » Di Nov 08, 2011 5:39

Dinsdagochtend 05.00 uur. De laatste loodjes van de nachtaanval van de clusterhoofdpijn laten hun sporen na. Ik zit vol met napijn; mijn hele hoofdhuid voelt beurs, mijn linkeroog blijft tranen omdat er zand in lijkt te zitten, ik heb spierpijn en koorts terwijl ik zit te rillen van de kou.

Vandag was er dus het huisartsen bezoek. De huisarts was niet zo erg bekend met het feit van clusterhoofdpijnen en wilde graag weten wat het dan allemaal inhield en hoe ik dacht dat ik de komende periode zou gaan doorkomen. Mijn plan was: 1 of twee dosis Imigram voor absolute noodgevallen lter in de week, Isoptin om de bloeddruk te verlagen en de spierspanning op de adren in mijn hoofd te verlagen, zuurstof om de aanvallen te onderbreken en een bezoek aan een Neurloog om eventuele andere dingen te bespreken. Hij was het er mee ens en schreef een receptje.

En wat stond daar op; 1 x imigran neusspray. Om de nacht door te komen.....

Ja zeg. Ik had hem al verteld dat dat medicijn nog maar een kans op werken bij een derde achtereenvolgend gebruik van 30 procent heeft. (Bovendien heeft de neuspry een inwerktijd die bijna dubbel zo lang is als de Prikpen met Imigran.

Ik mag volgende woensdag al bij een neurloog in het ziekenhuis komen.....

Ik word en ben er zo moe van.....

(Zal wel weer vervolgd worden)
Gebruikers-avatar
User

Aliencat

Rang

premium

premium
4348

Di Feb 05, 2008 8:57

door Aliencat » Di Nov 08, 2011 9:21

JunkstyleGio schreef:Ik word en ben er zo moe van.....

Kan ik me voorstellen ja.
Ik hoop dat er woensdag bij de neuroloog een betere oplossing uit komt.
Gebruikers-avatar
User

KarlMarX

2683

Almere

door KarlMarX » Di Nov 08, 2011 9:43

Pelikaan schreef:Helaas is het wel zo dat als je op een andere plek gaat staan het complete prtret nergens meer op lijkt...

Dat klopt, dan ziet het er zo uit: :lol:

Afbeelding
Gebruikers-avatar
User

Free-Willy8

842

Hardenberg

door Free-Willy8 » Di Nov 08, 2011 10:42

JunkstyleGio schreef: (...) Hij was het er mee ens en schreef een receptje.

En wat stond daar op; 1 x imigran neusspray. Om de nacht door te komen.....

Ja zeg. Ik had hem al verteld dat dat medicijn nog maar een kans op werken bij een derde achtereenvolgend gebruik van 30 procent heeft. (Bovendien heeft de neuspry een inwerktijd die bijna dubbel zo lang is als de Prikpen met Imigran. (...)

Sommige dokters....!

Echt naar voor je zeg... Sterkte, hoor.
Hopelijk denkt de neuroloog wat beter met je mee en helpt hij een oplossing te vinden.
VorigeVolgende