Dus wat ligt er bij jou op het nachtkastje / in het dashboardkastje / naast de bank?
workfromtheheart schreef:Ik heb net het nieuwe boek van Dan Brown uit, namelijk Het Verloren Symbool.
Heel goed geschreven en echt een killer voor de nachtrust.
Daarom ga ik nu maar weer verder met het boek wat ik vrijdag voor Dan Brown aan de kant heb gelegd: Elantaris door Brandon Sanderson.
Das weer iets heel anders (fantasy)
SkullTwin schreef:Gisteren heb ik de Illustrated Edition van The Da Vincy Code uitgelezen.
workfromtheheart schreef:SkullTwin schreef:Gisteren heb ik de Illustrated Edition van The Da Vincy Code uitgelezen.
Die heb ik ook voor mijn verjaardag gekregen en daardoor heb ik de Da Vinci Code 4x.
Pocket Engels, Softcover Engels, Softcover Nederlands en geïllustreerd Nederlands.
Op die laatste ben ik zo verschrikkelijk zuinig dat niemand er zelfs alleen maar naar mag kijken...
Maar ik ben sowieso op al mijn boeken ontzettend zuinig. Eén keer een boek uitgeleend aan mijn eigen vriendin, die het aan haar moeder uitleende, die het vervolgens aan een vriendin uitleende en toen aan een een buurvrouw. Kortom, na lange tijd kreeg ik mijn boek, vol ezelsoren terug...![]()
Ik ben geen bibliotheek of zo... Gelijk de laatste keer dat mijn vriendin een boek van mij mee kreeg naar huis...
eti schreef:Aliencat, klinkt interessant, die trilogie. Misschien moet ik m'n vrouw maar 'es vragen om hem te moochen (ze zit bij Bookmooch, een boekenruilbeurs... als je regelmatig boeken weggeeft krijg je ook regelmatig boeken. Wel bijna altijd Engelstalig)
Bricknook schreef:En de beste: de Belgische legende Eddy Merckx?
premium
3707
Do Nov 30, 2006 16:18
Hardenberg - the place to be ;)
Wikipedia schreef:"een boek dat een realistisch beeld geeft van hoe het moet zijn om als een autistisch iemand door het leven te gaan. Het boek is een wereldwijde bestseller en won nog minstens vijftien andere prijzen. Het is geschreven vanuit de persoon van Christopher, een jongen met het syndroom van Asperger. Als Christopher de hond van de buurvrouw vermoord in haar tuin vindt, besluit hij op zoek te gaan naar de dader van deze brute moord. Zijn zoektocht, die tot veel meer dan alleen de dader leidt, schrijft hij op zoals hij hem ervaart: totaal anders dan de gemiddelde mens."
Jalkow schreef:Twee jaar terug stond trouwens 'The Collector', van John Fowles, op het programma en die heb ik echt met veel plezier gelezen. Een boek over een vlinderverzamelaar die een meisje ontvoerd en opsluit. Ondanks dat het boek maar twee hoofdpersonen heeft en eigenlijk maar één locatie is het een boeiend boek.
Knap geschreven, vond ik.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten